2021-07-08, 10:29
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja, Anna är väl inte förknippad med Spanien överhuvudtaget, eller har jag fel?
Hennes pappa var en spansk solstolsuythyrare på Torremolinos 73. Han var dock redan gift, så romansen med Annas morsa varade en kvart ungefär.
Citera
2021-07-08, 10:30
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja, Anna är väl inte förknippad med Spanien överhuvudtaget, eller har jag fel?
Hennes pappa var spanjor . Men de verkar ju inte ha träffats många gånger . Hade hon varit uppvuxen med honom eller spenderat lov med pappan och den spanska släkten kan jag förstå om man känner sig spansk .
Att dom inte har besökt Turkiet tycker jag är konstigt . Även om Mehmet inte har släkt kvar där . Men hade jag ett barn med en turk hade jag velat uppleva den kulturen mer . De har ju väldigt god mat och Istanbul ska vara fantastiskt .
Men alltid samma tråkiga poolområde och Anna som står och lagar mat i lägenheten .
Citera
2021-07-08, 10:31
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Hennes pappa var en spansk solstolsuythyrare på Torremolinos 73. Han var dock redan gift, så romansen med Annas morsa varade en kvart ungefär.
Ah jag fattar. Mao så anser sig Anna vara fullblodad spanjorska.
Citera
2021-07-08, 10:41
Medlem
Citat:
Är du säker på att han var solstolsuthyrare? Jag hade för mig att han var polis eller liknande
A kämpar verkligen med att lyfta hur spansk hon är, till och med hennes emojihänder är i mörkare nyans
Det är inte konstigt att det blir missförstånd kring vad som är santeller inte gällande vår bokstavsstjärna.. hon ljuger så hon tappat bort sig själv..
Gå in ochläs hennes olika bloggar, så pinsamt och förljuget, tänk på allt hon säger i sina LIVES..
Hon lärde sig spanska av sig själv vid 25, men hur är det möjligt om hon har tillbringat halva sin barndom/vuxit upp i Spanien?
Citera
2021-07-08, 10:48
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Är du säker på att han var solstolsuthyrare? Jag hade för mig att han var polis eller liknande
A kämpar verkligen med att lyfta hur spansk hon är, till och med hennes emojihänder är i mörkare nyans
Det är inte konstigt att det blir missförstånd kring vad som är santeller inte gällande vår bokstavsstjärna.. hon ljuger så hon tappat bort sig själv..
Gå in ochläs hennes olika bloggar, så pinsamt och förljuget, tänk på allt hon säger i sina LIVES..
Hon lärde sig spanska av sig själv vid 25, men hur är det möjligt om hon har tillbringat halva sin barndom/vuxit upp i Spanien?
Ja, svarar hon aldrig på att hon är uppvuxen delvis i Finland? Eller ens i Södertälje? Och att hon lärde sig finska frivilligt när hon fyllt 35?

Jag misstänker att hennes pappa ljög för hennes mamma när han sa att han var polis och bad henne ta på sig handklovarna och kliva ini i baksätet på hans bil.
Citera
2021-07-08, 11:05
Medlem
Scrollar igenom @nnas blogg annabook.se 8/1 2019
Hon svarar en följare som tycker hon är vackrast utan smink, att hon gillar smink och att piffa sig.
Citat:
Redigera mina bilder gör jag inte, kan inte och har inte tid för det heller. Men på 4 stycken utav alla dessa 45 bilderna har jag använt mig utav det simplaste utav filtren på instagram, för att det var kul.
Jag är som jag är och haringa problem med det. Alla får tycka och tro vad dom vill. Men det är knas att inte lika "regler" är till för alla människor - nämligen friheten att göra vad man vill, så länge man inte gör någon illa.
Citera
2021-07-08, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jag reagerade också på det när hon sade att hon började lära sig spanska som 25åring. Hade hon tillbringat delar av barndomen i Spanien hade hon lärt sig det som barn, släktingarna kunde inte svenska. Anna ljuger så mycket så hon minns inte vad hon säger, det har jag märkt vid många tillfälken.
Citera
2021-07-08, 11:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ja, svarar hon aldrig på att hon är uppvuxen delvis i Finland? Eller ens i Södertälje? Och att hon lärde sig finska frivilligt när hon fyllt 35?

Jag misstänker att hennes pappa ljög för hennes mamma när han sa att han var polis och bad henne ta på sig handklovarna och kliva ini i baksätet på hans bil.

För det där med att Annas mammas ursprung har avhandlats förr.
Marita är född i Värmland, Karlskoga hade en svensk far.
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2021-07-08, 11:52
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag reagerade också på det när hon sade att hon började lära sig spanska som 25åring. Hade hon tillbringat delar av barndomen i Spanien hade hon lärt sig det som barn, släktingarna kunde inte svenska. Anna ljuger så mycket så hon minns inte vad hon säger, det har jag märkt vid många tillfälken.
Inte bara delar av barndomen utan ”uppväxt i hela mitt liv”.
Citera
2021-07-08, 11:53
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Och modern? Maritas mor alltså?
Citera
2021-07-08, 11:57
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Märstamorsan påstår här att hon levt på Mallorca i flera år

https://postimg.cc/gallery/NLCwbSL

När skulle det ha varit????
Pappa polis bodde i Sverige till Märstamorsan var ett år.
Hennes halvsyster Pia var 9 år när Anna föddes. Skulle Marita tagit henne ur skolan i Sverige vid 10 års och satt henne i spansk skola? Utan att hon kunde språket… nja, skulle inte tro det.

Sanningen är nog att Marita tog med sig barnen på charterresor till Mallis ibland och det kallar Anna för att ”leva på Mallorca i flera år”.
Senast redigerad av Boopidoo 2021-07-08 kl. 12:20.
Citera
2021-07-08, 12:41
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Aha, jag har blivit felinformerad. My bad. Trodde morsan var finska.
Men jag förstår inte riktigt logistiken kring hennes pappa. Var det en polis som var far till Annas storasyster och spanjoren far till Anna? Han var väl redan gift? Följde han med till Sverige i alla fall eller var det bara en semesterromans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in