2021-07-12, 09:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Stackars V... hade min mor skrivit att jag skulle vara hemma och mysa med mamma och pappa, vid 19 års ålder...
Hon är så fruktansvärt pinsam. Hade jag varit V så hade jag skällt ut Anna efter noter. En mamma gör bara inte så. Fan lite jävla privatliv måste hon få ha.
Citera
2021-07-12, 10:16
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Jag läste bakifrån och blev inte riktigt klok på vad detta handlade om. Först trodde jag att det var något tokigt fan som hade skrivit Anna med gräsklipparen och att någon stulit deras bil. Det verkade logiskt. Särskilt det där om att hon inte visste hur hennes egen bil såg ut.

Sedan förstod jag hur allt nästan hänger ihop. Gulligt av Roerta att skriva hennes namn, men han gjorde ju samma sak i våras, när han skottade tror jag? Nåja, de har kort minna bägge två, tur det.

Nä, att någon person åker runt och skriker märkliga saker tror jag inte på. Är man på den nivån att man åker runt och skriker saker till random människor, kända som okända, sitter man normalt instängd. Inte kör man bil i alla fall. Är man dessutom på den nivån att man är måste rikta sitt hat mot någon eller något, så brukar det i regel vara en president eller för att protestera mot kärnkraften eller vad som.

En lokal byfåne hade gett sig till känna för länge sedan. Jag har för mig att Izavella Löwengrip hade en eller annan stalker också när hennes popularitet började dala. Det mest troliga är nog att antingen har ROberta klippt gräset naken eller så har Anna lagt lappar i brevlådan om något? Det var nog en sur granne som hade fått nog och Anna låtsades inte förstå vad som stod på?
OM det alls hänt, tror jag att det var någon som skrek åt dem att klippa gräsmattan, som såg förjävlig ut på midsommar.
Anna tar det självklart som ett "ofredande". Precis som när en kastad tändare var ett "mordförsök".
Citera
2021-07-12, 10:32
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
OM det alls hänt, tror jag att det var någon som skrek åt dem att klippa gräsmattan, som såg förjävlig ut på midsommar.
Anna tar det självklart som ett "ofredande". Precis som när en kastad tändare var ett "mordförsök".

Japp. För att förekomma det ryktet hittade hon lite rabarber på en granntomt som hon lånade och påstod att henne såååååååå fina grannar kom över med dem bara sådär. Så kan det naturligtvis vara, men jag är naturligt skeptisk till allt positivt som händer i hennes liv "bara sådär". Det var ju rätt mycket rabarber och det finns dessutom flera hushåll i grannskapet. Men alla kanske har egna rabarber utom Anna? Och det hade dessa grannar noterat genom ängen? Nä, ju mer jag tänker efter...
Citera
2021-07-12, 10:33
Medlem
Om nu någon kört hem till Anna då är det definitivt en förbannad anhörig till någon av de stackars barn och ungdomar hon själv har ringt och hotat!! Någon som undrat vafan hon håller på med! Och så har Anna blivit rädd!
Om hon ringt mitt barn och hotat om diverse för att denne ställt en fråga som inte passar prinsessan Anna eller skrivit någon kommentar om henne i sociala medier, så hade jag fan också åkt hem till henne och ställt henne mot väggen!
Citera
2021-07-12, 11:03
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Om nu någon kört hem till Anna då är det definitivt en förbannad anhörig till någon av de stackars barn och ungdomar hon själv har ringt och hotat!! Någon som undrat vafan hon håller på med! Och så har Anna blivit rädd!
Om hon ringt mitt barn och hotat om diverse för att denne ställt en fråga som inte passar prinsessan Anna eller skrivit någon kommentar om henne i sociala medier, så hade jag fan också åkt hem till henne och ställt henne mot väggen!
Flera såna här incidenter hör man ju lite då och då från alla möjliga och omöjliga bekanta. De flesta lägger man knappt på minnet. En lustig historia till kaffet kanske? Men ju mer jag tänker på just den här incidenten, ju mer börjar jag undra vad som egentligen hände.

Om man sitter inomhus i köket, som Anna brukar göra, kanske man knappt noterar en bilist som skriker ute på gatan. Men hon hade kanske balkongdörren öppen och hörde något oväsen? Kanske tutade han? Anna går ut och tittar. Hon ser en bilist och en "gubbe" skriker något. Sedan åker han därifrån. Anna tar inte registreringsnummer och gissar det var en volvo.

Om man utgår från att det verkligen var någon som ville säga något får vi anta att den gubben kör fram och ringer på dörren och undrar vad fan som menas med att göra vad Anna nu har gjort? Sedan säger Anna något och han drar därifrån.

Nej, jag tror som du. Anna vet mycket väl vad hon gjort men kan inte erkänna det offentligt.
Citera
2021-07-12, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Med tanke på hur störd Anna är så kan det faktiskt vara så att hon hittat på detta för att få uppmärksamhet.
Att folk ska få veta vilken stor stjärna som bor i området.
Det är detta som är faran med att ljuga.
När det väl är sanning så är det ingen som tror på dig.
Jag tror hon behövde lite uppmärksamhet och sympati och känner dom inte till dramaqueen nr 1 så tycker säkert flera synd om henne.
Det är synd om henne men av en helt annan anledning!
Men HERREGUD vilken galen människa TookAnna är Och hur hon uttrycker sig! Galenskap Det kanske är någon nära granne som fått nog av hennes livande
Citera
2021-07-12, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det verkar vara ganska tacksamt att reta bookan, eftersom hon väser till och hugger direkt..
Det är inte kul att jävlas med någon som inte bryr sig, det är meningslöst.
Det kanske helt enkelt är ungdomar som jävlas lite med @ av just den anledningen, hon borde vara tacksam, nu blev det mer skriverier här i tråden iallafall, alltid nått
Citera
2021-07-12, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Men HERREGUD vilken galen människa TookAnna är Och hur hon uttrycker sig! Galenskap Det kanske är någon nära granne som fått nog av hennes livande
Det var ganska nära till grannen på andra sidan vägen? De kanske har fått se "nakenfisen"?
Citera
2021-07-12, 12:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
Vad är det för idioter i fb gruppen som inte ifrågasätter henne. Ingen frågar vad mannen skrek och likande? Hon är verkligen allvarligt störd.
Citera
2021-07-12, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna gör bort sig
https://www.google.com/url?sa=t&sour...yb_aPUaes3F5MD
14:28 in i avsnittet påtalar hon till en kille
-så liten som du är..
Hennes sociala talang nådde en bottenpeak..
Har totalt missat detta program.
Stackars redan utsatta människor att hamna i klorna på @..
Hon tror hon har någonting att komma med, att hon gör dem en tjänst med peppande snack, i själva verket är hon med sina gelikar
Citera
2021-07-12, 12:31
Medlem
Om de som sett nåt nu ska vara helt anonyma för Anna, vad ska hon då ha för nytta av vad personerna säger? Är tanken att hon sin vana trogen ska söka upp eventuella personer som identifieras? För i polisärendet (som ju ändå lär ligga längst ner i högen) har hon ju ingen nytta av nån som inte deltar i den.
Citera
2021-07-12, 12:41
Medlem
cleovarnamnets avatar
Någon frågade för några dygn sedan om Roberto är uppvuxen på Östermalm och ja, det är han, Valhallavägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in