Citat:
Ursprungligen postat av
csmicdancer
Om nu någon kört hem till Anna då är det definitivt en förbannad anhörig till någon av de stackars barn och ungdomar hon själv har ringt och hotat!! Någon som undrat vafan hon håller på med! Och så har Anna blivit rädd!
Om hon ringt mitt barn och hotat om diverse för att denne ställt en fråga som inte passar prinsessan Anna eller skrivit någon kommentar om henne i sociala medier, så hade jag fan också åkt hem till henne och ställt henne mot väggen!
Flera såna här incidenter hör man ju lite då och då från alla möjliga och omöjliga bekanta. De flesta lägger man knappt på minnet. En lustig historia till kaffet kanske? Men ju mer jag tänker på just den här incidenten, ju mer börjar jag undra vad som egentligen hände.
Om man sitter inomhus i köket, som Anna brukar göra, kanske man knappt noterar en bilist som skriker ute på gatan. Men hon hade kanske balkongdörren öppen och hörde något oväsen? Kanske tutade han? Anna går ut och tittar. Hon ser en bilist och en "gubbe" skriker något. Sedan åker han därifrån. Anna tar inte registreringsnummer och gissar det var en volvo.
Om man utgår från att det verkligen var någon som ville säga något får vi anta att den gubben kör fram och ringer på dörren och undrar vad fan som menas med att göra vad Anna nu har gjort? Sedan säger Anna något och han drar därifrån.
Nej, jag tror som du. Anna vet mycket väl vad hon gjort men kan inte erkänna det offentligt.