2021-10-23, 10:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vem är A C och vad har denne gjort?
En anitha_clemens som hade roligt åt Annas svällda ögonlock och trodde det var en vagel. Anna gick i taket. Finns tidigare i tråden.

https://i.postimg.cc/9MnzRWyS/C9-D05...1-D7891-EF.png
Citera
2021-10-23, 10:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
En anitha_clemens som hade roligt åt Annas svällda ögonlock och trodde det var en vagel. Anna gick i taket. Finns tidigare i tråden.

https://i.postimg.cc/9MnzRWyS/C9-D05...1-D7891-EF.png

Tack. Jag hade helt missat denna händelse. Men den verkar ju ha hänt 2016. Varför bråkar människan om det hela nu igen? Är det något fyllerant?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-10-23 kl. 10:53.
Citera
2021-10-23, 11:03
Medlem
Citat:
Tack. Jag hade helt missat denna händelse. Men den verkar ju ha hänt 2016. Varför bråkar människan om det hela nu igen? Är det något fyllerant?
Hahaha ! Tooket retar upp sig på vad Anitha C tycker om henne. Händelsen inträffade för fem (5) år sedan Jag skriver verkligen under på att Tooket är Sveriges mest media-kåta person. Med tanke på att Tooket gärna skulle vilja tillhöra Anithas etablissemang ska Tooket passa sig att hänga ut Anitha C för mycket Hoppas på en följetong Och nu mina vänner….. vet vi att Tooket har tränat och duschat även idag
Citera
2021-10-23, 11:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Hahaha ! Tooket retar upp sig på vad Anitha C tycker om henne. Händelsen inträffade för fem (5) år sedan Jag skriver verkligen under på att Tooket är Sveriges mest media-kåta person. Med tanke på att Tooket gärna skulle vilja tillhöra Anithas etablissemang ska Tooket passa sig att hänga ut Anitha C för mycket Hoppas på en följetong Och nu mina vänner….. vet vi att Tooket har tränat och duschat även idag

Det verkar ju som att hon har tittat för djupt i pillerburken när hon börjar älta saker som har hänt för flera år sedan och som alla har glömt och gått vidare från, inklusive den där A.C. Jag tror det där inställda soffsamtalet nog tog hårdare på henne än vad hon själv medger.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-10-23 kl. 11:23.
Citera
2021-10-23, 11:53
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Allt Anna ställer upp i går åt pipsvängen.
När ska hon inse den röda tråden...

Spänning stiger!

Gång på gång inställt....

hahaha, ja universum talar verkligen direkt till henne men hon vägrar fatta vinken.

hon borde omfamna tanken på att hon är en kärring, med ett förgånget som popsångerska, vad är det, 40 år sen???

hon kommer må så mycket bättre om hon bara accepterar och börjar bete sig som den gamla gamla tant hon är, hon borde prova att volontär arbeta på helgerna i kyrkans second hand tex, göra nånting osjälviskt för andra. och sluta med det ytliga egofixerade. hon kan i dagsläget inte må bra, hon bryr sig allt för mycket om vad andra tycker tex. hon borde ge sig själv en media-detox
Citera
2021-10-23, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Hon gillar säkert inte att hon inte får lägga filter på bilden. Ånna har alltid svarta kläder nuförtiden för att hon hoppas se smalare ut.

Hon kan ju inte varit så nöjd med sminkningen trots allt, hon har inte lagt ut en enda bild på det själv.
Citera
2021-10-23, 12:02
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Det verkar ju som att hon har tittat för djupt i pillerburken när hon börjar älta saker som har hänt för flera år sedan och som alla har glömt och gått vidare från, inklusive den där A.C. Jag tror det där inställda soffsamtalet nog tog hårdare på henne än vad hon själv medger.

Ja, hon fick nog frågor om oförrätter. Hur fick prästen tyst på henne….

Kanske biktstol privat är ett mer passande forum.
Citera
2021-10-23, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa

Hon är redan körd i alla etablissemang.

Men varför drog hon upp detta NU efter fem år??
Ingen logisk förklaring i vanlig ordning?
Glöm inte att Tookedano har BÄDDAT, KLÄTT PÅ SIG och KÖRT ”familjemedlem” till pendeln också, förutom gått på löpband. Skulle vara intressant att veta hur ofta(eller ska vi säga sällan) hon faktiskt tränar…
Citera
2021-10-23, 12:29
Medlem
Fröken Filter:

https://postimg.cc/jWrX9KQQ
Citera
2021-10-23, 12:38
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Fröken Filter:

https://postimg.cc/jWrX9KQQ

Notera att sockerbitarna är nedtonade. Ångrar hon att hon filade ner originalen?
Citera
2021-10-23, 13:44
Medlem
Citat:
A C lade upp det i sin story igår. Så det var inte Anna som drog upp det. Men däremot gör hon ju nåt litet till nåt stort och gör humor till kränkning.
Citera
2021-10-23, 16:30
Sorry om jag är sent ute..men blev hennes storslagen framträdande i kyrkan inställt alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in