2021-07-02, 17:19
Medlem
Retsinas avatar
https://postimg.cc/cgk2PbQ5 Vad händer här?
Senast redigerad av Retsina 2021-07-02 kl. 17:47.
Citera
2021-07-02, 17:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Nä Det var nog vinstpengarna från BL VIP

Njä, jag tror det gick till sonens skadestånd, Anna fick väl något specialdeal hos tandläkaren för tänderna. Oklart om hon fick betala några större summor, tandläkaren trodde väl att folk skulle vallfärda till kliniken efter att Anna lagt upp bilder på IG och gjort "reklam", det blev en backlash.. Ingen vidare reklam.
Citera
2021-07-02, 17:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
från story

https://postimg.cc/gallery/DLVV9fp

Annas ögonlock börjar hänga av åldersskäl.
Ska Anna månne göra en Maggan och lyfta ögonlocken snart?
Citera
2021-07-02, 17:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
https://i.postimg.cc/8C8QC3cF/5587-D...6747-E3-D0.png

Happ, beviset på att Anna är en rättshaverist.
Det blir pinsamt tydligt när någon på IG frågar om My, Anna gör bara bort sig.
Finns nog många som undviker Anna då hon håller på så här.

Ju fler gånger Anna anmäler, desto mindre kommer folk att ta henne på allvar, då Anna blir kränkt för vad som helst.
Hon sitter i sitt lilla Universum och tar tid från polisens resurser, hon har dålig självinsikt och perspektiv på livet, men det blir väl så när man är hemmasittare från livet i större delen av sitt liv och har en personlighet som bara fastnar för detaljer, ältar och misstolkar folk till en paranoid nivå.
Anna skulle må bättre om hon fick en stödkontaktperson och en praktikplats att skingra sina tankar med.
Citera
2021-07-02, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Happ, beviset på att Anna är en rättshaverist.
Det blir pinsamt tydligt när någon på IG frågar om My, Anna gör bara bort sig.
Finns nog många som undviker Anna då hon håller på så här.

Ju fler gånger Anna anmäler, desto mindre kommer folk att ta henne på allvar, då Anna blir kränkt för vad som helst.
Hon sitter i sitt lilla Universum och tar tid från polisens resurser, hon har dålig självinsikt och perspektiv på livet, men det blir väl så när man är hemmasittare från livet i större delen av sitt liv och har en personlighet som bara fastnar för detaljer, ältar och misstolkar folk till en paranoid nivå.
Anna skulle må bättre om hon fick en stödkontaktperson och en praktikplats att skingra sina tankar med.

Har Anna ens en hobby? Tycker inte jag sett det men kan ha missat. Hon trodde väl som sextonåring att livet var utstakat efter solstollarna och det och så blev det inte så. Och så har hon inte kunnat anpassa sig.
Citera
2021-07-02, 18:57
Medlem
Och så drog AnnaTook ner sina brallor igen! Och igen. Och igen. Detta kallar hon trakasserier, mobbning, förtal etc etc Som hon dessutom polisanmäler Tycker DU inte DumAnnaTook att polisen har annat att göra än att ta emot en anmälan från Dig 👊Du har ju hål i huvudet TookAnna har fått sina inlägg borttagna från Instragram pga mobbning och förtal mot sina följare. I just love it Äntligen
Citera
2021-07-02, 19:41
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tror det brukar vara någon i tråden som laddar upp liven då och då. Gå bakåt och kika.

Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Attans att jag missade liven Bara älskar när TookAnna brakar lös! Mitt, guilty pleasure. Hoppas någon filmat 🙏Tycker att AnnaTook själv börjar se ut som ett skogstokigt troll.

Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Jag hoppas också det. Vill se när hon pratar om My. Och om sitt LÖSA hår.

Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Var det någon som spelade in och kan ladda upp Annas midsommarlive?
Missade den men efter vad som sagts här skulle jag vilja kika på den

Hej allesammans! (Inte bara er jag citerat) 👋🏼
Jag har bytt jobb och arbetar numera skift och har därför inte haft möjlighet att spela in alla lives. Om inte någon annan har spelat in så antar jag att midsommar-liven är borta..
Det finns ingen annan som vill ta på sig att börja ladda upp på youtube? Eller om man inte vill eller kan starta en egen kanal kanske någon kan spela in och skicka till mig? Givetvis genom att båda skapar varsina anonyma mail-adresser. Skicka ett pm om man inte vill skriva här i tråden 😊

Idag är jag ledig och kunde spela in dagens live iaf:

https://youtu.be/9QXYiCzPu6Q
Citera
2021-07-02, 20:24
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Jag har bytt jobb och arbetar numera skift och har därför inte haft möjlighet att spela in alla lives. Om inte någon annan har spelat in så antar jag att midsommar-liven är borta..
Det finns ingen annan som vill ta på sig att börja ladda upp på youtube? Eller om man inte vill eller kan starta en egen kanal kanske någon kan spela in och skicka till mig? Givetvis genom att båda skapar varsina anonyma mail-adresser. Skicka ett pm om man inte vill skriva här i tråden 😊

TACK Loquita!!!
Alltså vad håller hon på med??? Kolla hennes gnuggande i ansiktet 😳. Helt stört!!!
Citera
2021-07-02, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita

Jag har spelat in ett par lives från midsommar, skicka pm med mailadress så skickar jag över!
Citera
2021-07-02, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
TACK Loquita!!!
Alltså vad håller hon på med??? Kolla hennes gnuggande i ansiktet 😳. Helt stört!!!

För mina tankar till att hon är kolatorsk.
Citera
2021-07-02, 20:41
Medlem
Giant Squids avatar
Bor man så där i det här vädret så ska man ju ha en pool. Men det kräver ju viss skötsel, och ser man på deras trädgårdsstatus så verkar det saknas engagemang för underhåll. Det ska bara bäddas sängar och ha lyxfika istället.
Citera
2021-07-02, 20:43
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anusbaer
För mina tankar till att hon är kolatorsk.
Det har inte Roberto råd med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in