2021-06-29, 09:49
Medlem
tydligen någon som stod nära

https://postimg.cc/XrZJM5vx
Citera
2021-06-29, 09:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Någon i hennes ”närhet”, kan vara
Vem fan som helst, kassörskan på Ica eller någon annans anhörig tagit självmord.
Anna skickat ut det på sin story?

Normala människor ringer personen eller skickar ett enkelt sms…. Inte talar om det för alla sina följare. ALDRIG.
Det är så man blir mörkrädd för den här människan. Sedan tror jag inte ens en bråkdel av alla som ser inlägget bryr sig det minsta om vem hon menar.
Citera
2021-06-29, 11:04
Medlem
https://nyheter24.se/noje/963774-ann...-ingen-det-har

Nu snyftas det i pressen igen 😳
Citera
2021-06-29, 11:07
Medlem
Nyheter 24 skriver om Annas polisanmälan på midsommarafton;

" – Min midsommardag började väldigt tufft. Jag har gråtit en flod idag, eller igår var det. Medans andra dansade runt midsommarstången så fick jag göra en polisanmälan. Och nu kände jag att nu ska jag äga mitt liv och jag ska vara glad, och jag ska ta plats. Jag är så jävla trött på att bli stoppad i en massa jävla fack som jag inte själv har valt, berättade en märkbart skärrad Anna under en livesändning från helgen som hon har valt att spara kvar på sin Instagram."

Citera
2021-06-29, 11:19
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Nyheter 24 skriver om Annas polisanmälan på midsommarafton;

" – Min midsommardag började väldigt tufft. Jag har gråtit en flod idag, eller igår var det. Medans andra dansade runt midsommarstången så fick jag göra en polisanmälan. Och nu kände jag att nu ska jag äga mitt liv och jag ska vara glad, och jag ska ta plats. Jag är så jävla trött på att bli stoppad i en massa jävla fack som jag inte själv har valt, berättade en märkbart skärrad Anna under en livesändning från helgen som hon har valt att spara kvar på sin Instagram."

Va handlar det om den här gången?
För lite uppmärksamhet på stjärnan.
Anna kommer säga A men knappast B
Detta är en del av hennes taktik för att framstå som mer intressant
Citera
2021-06-29, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Misshandlad av F ? Kanske därför hon bor i My,s lägenhet nu? Spekulation eftersom Anna inte andas ett ljud om anledning till polisanmälan..
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidOavsett8

Nu snyftas det i pressen igen 😳
Nåja, det är ju nyheter24 som skriver om vad Anna sagt på insta och ingen direktkontakt med pressen. Förvisso enligt hennes plan säkerligen men ändå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla

Av vad jag har förstått, så var det en person som hade skrivit något nedsättande om hennes son.

Anna själv ansåg att det var så allvarligt att hon behövde kalla ut polis till hemmet på självaste midsommarafton, trots att polis hade vädjat till folk att inte ringa ut dem i onödan, p.g.a att de ändå hade fullt upp och var underbemannade, om jag fattat saken rätt.
Senast redigerad av SagtVar 2021-06-29 kl. 11:34.
Citera
2021-06-29, 11:33
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Misshandlad av F ? Kanske därför hon bor i My,s lägenhet nu? Spekulation eftersom Anna inte andas ett ljud om anledning till polisanmälan..
F var enligt hennes story i a f i huset senaste dygnet
Citera
2021-06-29, 11:34
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Av vad jag har förstått, så var det en person som hade skrivit något nedsättande om hennes son.

Anna själv ansåg att det var så allvarligt att hon behövde kalla ut polis till hemmet på självaste midsommarafton, trots att polis hade vädjat till folk att inte ringa ut dem i onödan, p.g.a att de ändå hade fullt upp och var underbemannade.
Var säger hon att hon begärde polis till bostaden? Anmälan kan göras på stationen eller via nätet.
Citera
2021-06-29, 11:36
Medlem
Tuttlutts avatar
Först skriks det av glädje över fotbollsmatchen på TV och det är tur att dom inte bor i lägenhet längre för grannarnas skull.
Dagen efter är hon så tagen och nedstämd pga att någon hon kände är död.
Det är snabba kast mellan känslorna 🙄
Citera
2021-06-29, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
F var enligt hennes story i a f i huset senaste dygnet
Vad kan ha hänt då, en som sitter inne i sitt hus 24/7 ? spekulation 2: - Polisen. " HJÄLP"! min blomma har vissnat, den har blivit mördad!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in