2021-06-11, 10:29
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Köper....?
Menar du att hon snott blommorna?
Citera
2021-06-11, 10:35
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är så pinsamt så jag vill också kolla bakom en skämskudde. En röd matta på gräset, massor med blommor och gästerna är de två väninnor hon har kvar efter att ha gjort sig osams med alla andra tydligen också med kusinsystern. Hon bjuder tom sin frisör för att det inte finns någon annan att bjuda. Hon verkar inte umgås med Jeanette längre heller och farfar åkte till Spanien istället för att vara med på yngsta barnbarnets student.Vanessas klasskamrater kan se firandet på instagram ,stackars Vanessa så pinsamt.

Det är i och för sig inte helt ovanligt med lite halvtomma mottagningar, eftersom alla har mottagningar mer eller mindre samtidigt. Starkt av Kin att poppa förbi då hennes egen dotter tog studenten också. Enligt doktorn själv med A i alla ämnen.

Kött, lax och potatissallad. Det är om det ska. De såg ut att ha kul i alla fall.
Citera
2021-06-11, 10:49
Medlem
dessa foton såg jag på martens story, allså den bilden på anna, mi amor o felicia..hur sjukt filtrerad är inte den???

https://postimg.cc/gallery/Ffm6mvw
Citera
2021-06-11, 11:04
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Menar du att hon snott blommorna?

Nä snarare att det är nån slags dolt samarbete möjligtvis har Anna och blomsterkvinnan olika uppfattningar om vad som ska betalas dock.. typ som med mattfirman.
Citera
2021-06-11, 11:11
Medlem
Tuttlutts avatar
Lite bilder från den stora dagen 😉

https://postimg.cc/gallery/Tp5MNjG
Citera
2021-06-11, 11:20
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Barfota på en studentfest. Vafan ...
Citera
2021-06-11, 11:28
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Barfota på en studentfest. Vafan ...
Och "studenten" har gymnastikskor.
Lyxigt värre.
Citera
2021-06-11, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är så pinsamt så jag vill också kolla bakom en skämskudde. En röd matta på gräset, massor med blommor och gästerna är de två väninnor hon har kvar efter att ha gjort sig osams med alla andra tydligen också med kusinsystern. Hon bjuder tom sin frisör för att det inte finns någon annan att bjuda. Hon verkar inte umgås med Jeanette längre heller och farfar åkte till Spanien istället för att vara med på yngsta barnbarnets student.Vanessas klasskamrater kan se firandet på instagram ,stackars Vanessa så pinsamt.

Noterade att det på Vanessas studentskylt stod "Vackra Vanessa", har aldrig tidigare sett ett sådant upplägg, normala studentskyltar har namn & ibland vilken klass de gått i men Anna kanske tror sig kunna ha skapat en ny trend genom att lägga till en egenskap?!
Citera
2021-06-11, 11:36
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Nä snarare att det är nån slags dolt samarbete möjligtvis har Anna och blomsterkvinnan olika uppfattningar om vad som ska betalas dock.. typ som med mattfirman.

Ha ha, då är jag med. Det verkar faktiskt som hon hittat något samarbete med Heat. Bilderna på maten är fullständigt med reklam och lovord. Hade Anna fått bestämma hade de fått en stjärna i Michelinguiden. Så det är tur att hon inte får bestämma. Det var kött, lax och potatissallad. Sedan får de kalla det för vad de vill.

Det såg även ut som det var väldigt mycket rester de hämtade idag. Undrar om hon inte hade koll på gästerna?

Blommorna tror jag inte hon fått gratis. Möjligen en liten rabatt. Men inte kan man väl hyra blommor? Det verkar ju otroligt kontraproduktivt. Blommor mår ju inte heller bra av att planteras om stup i kvarten. Men ingen skänker nog blommor till Anna i PR-syfte. Det var liksom inte Nobelfesten de firade... även om en del verkar tro det.

Kul ändå att det kom lite folk som hon av okänd anledning inte visade igår. Men vem är Vanessas Gudmor? Aldrig hört talas om tanten förut.
Citera
2021-06-11, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag skiter i hur Anna ser ut, undrar mer vad det är på fatet
Tror det är cake pops.
Citera
2021-06-11, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Och "studenten" har gymnastikskor.
Lyxigt värre.
Oh det önskade jag att jag också haft.
Citera
2021-06-11, 11:55
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ha ha, då är jag med. Det verkar faktiskt som hon hittat något samarbete med Heat. Bilderna på maten är fullständigt med reklam och lovord. Hade Anna fått bestämma hade de fått en stjärna i Michelinguiden. Så det är tur att hon inte får bestämma. Det var kött, lax och potatissallad. Sedan får de kalla det för vad de vill.

Det såg även ut som det var väldigt mycket rester de hämtade idag. Undrar om hon inte hade koll på gästerna?

Blommorna tror jag inte hon fått gratis. Möjligen en liten rabatt. Men inte kan man väl hyra blommor? Det verkar ju otroligt kontraproduktivt. Blommor mår ju inte heller bra av att planteras om stup i kvarten. Men ingen skänker nog blommor till Anna i PR-syfte. Det var liksom inte Nobelfesten de firade... även om en del verkar tro det.

Kul ändå att det kom lite folk som hon av okänd anledning inte visade igår. Men vem är Vanessas Gudmor? Aldrig hört talas om tanten förut.

Nä hon har ju redan tagit kål på de blommorna hon fick förra gången som inte var så länge sedan...

När det gäller mat så har man ofta mkt över. Det sista man vill är ju att det ska ta slut

Nja tror nog också att Anna kan prata sig till en del. Dock är jag inte säker på att blomfirman och Anna är helt överrens om vad de enats om. Framtiden lär utvisa. Hon avverkar ju frisörer och annat på löpande band.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in