2021-06-28, 13:32
Medlem
Anna tar upp i sin live att Roberta inte fått ta sin andra spruta idag för att det inte fanns beredskap p g a hans allergier. Mäkta irriterad. Och sen blir hon ännu mer irriterad över att det kommer kommentarer om det, om försiktighetsåtgärder och vad man gått ut med centralt o s v. Hon vill inte ha nåt vaccinsnack!
Citera
2021-06-28, 14:35
Medlem
Man ser ett mönster hos Anna. Att hela tiden släppa cliffhanger till nåt som visar sig vara ingenting. Hon har ett satans behov av att skriva så det lockar till spekulation och sedan bli förbannad när nån frågar vad hon menar. Nu drack hon i midsomras och har väl bara vanlig fylleångest och tänker på döden. Imorgon är det väl toppen igen och hon säljer Memmo till nån som vill bli peppad av lyckliga Anna. Det går upp och det går ner i en rasande fart.
Citera
2021-06-28, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://youtu.be/rErUxleJ6tY

Han briljerar inte direkt Antonio Book 😄
Helsvensk men bryter på något språk.
Förmodligen låter det häftigt i hans öron.
Minns en live där han berättade hur stor hans penis var.
I en annan visade han upp ett vapen.

Han är intelligen
s-befriad, mentalt efterbliven, och uppfostrad av en mytoman/kleptoman/narcissist som saknar vett och etikett, gränser eller kan skilja på rätt och fel ELLER kan stå för något öht
Den här SUPERDUPER - HELYLLE - killen har stannat i den mentala åldern 12-13 skulle jag tippa
Droger gör sånt med kids
Han kommer ha flickvänner i max 16 års ålder för resten av livet, tyvärr

Undrar om Anna ens fattat hur länge han har pundat och druckit ?
Nja..antar att hon varit för upptagen med sig själv
Citera
2021-06-28, 16:37
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna tar upp i sin live att Roberta inte fått ta sin andra spruta idag för att det inte fanns beredskap p g a hans allergier. Mäkta irriterad. Och sen blir hon ännu mer irriterad över att det kommer kommentarer om det, om försiktighetsåtgärder och vad man gått ut med centralt o s v. Hon vill inte ha nåt vaccinsnack!

Jag har svårt att tänka mig att de inte har beredskap för allergier. Han har ju dessutom fått spruta nr 1 så något stämmer väl inte i allt det här. De kom väl för sent till sin tid.

Dom är idioter båda två.
Citera
2021-06-28, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag har svårt att tänka mig att de inte har beredskap för allergier. Han har ju dessutom fått spruta nr 1 så något stämmer väl inte i allt det här. De kom väl för sent till sin tid.

Dom är idioter båda två.
Om man har allergier som gjort att man behövt sjukhusvård hänvisas man till vissa ställen. Det ska ha varit fel ställe så nu fick han en tid på rätt.
Citera
2021-06-28, 17:30
Medlem
Anna överraskade Roberta med en picnic som hon packat i smyg. Han blev såååå glad. Härligt med egentid, bara de två … ja och instagram. Foton från varje vinkel.
Citera
2021-06-28, 17:38
Medlem
[quote=jenjoh75|76374112]Jag har inget problem med att man låter sin 19-åring med jämngammal kompis dricka alkohol i ens hem och närvaro. Men V verkar ha fått i sig en hel del, inte bara litegrann, och att som mamma delta i att man lägger ut såntdär på sociala medier i det tillståndet i stället för att avråda och försöka förhindra DET är anmärkningsvärt.[/QUOTE

]jag har inte heller några problem med det. Men att som förälder stå och filma och gapa o fjanta sig och försöka delta i festen med sin 19 åriga dotter och hennes kompis! Vem gör så??? Jo, Anna. Det är så pinsamt och gör direkt ont att se henne flamsa och skrika. Att hon inte begriper att alla över 12 som ser henne skrattar åt henne och hennes beteende. Det är så man vill dö av skam att bara se det. Hur kan man som vuxen mamma ens komma på tanken att filma och lägga upp sånt som hon gör? Hon behöver på riktigt hjälp!
Citera
2021-06-28, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Han är intelligen
s-befriad, mentalt efterbliven, och uppfostrad av en mytoman/kleptoman/narcissist som saknar vett och etikett, gränser eller kan skilja på rätt och fel ELLER kan stå för något öht
Den här SUPERDUPER - HELYLLE - killen har stannat i den mentala åldern 12-13 skulle jag tippa
Droger gör sånt med kids
Han kommer ha flickvänner i max 16 års ålder för resten av livet, tyvärr

Undrar om Anna ens fattat hur länge han har pundat och druckit ?
Nja..antar att hon varit för upptagen med sig själv

Läste bad i tråden att spriten som de hade druckit och gav till flickan kom från Annas hem. Stämmer det, eller är det bara en trådsanning?

Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte

jag har inte heller några problem med det. Men att som förälder stå och filma och gapa o fjanta sig och försöka delta i festen med sin 19 åriga dotter och hennes kompis! Vem gör så??? Jo, Anna. Det är så pinsamt och gör direkt ont att se henne flamsa och skrika. Att hon inte begriper att alla över 12 som ser henne skrattar åt henne och hennes beteende. Det är så man vill dö av skam att bara se det. Hur kan man som vuxen mamma ens komma på tanken att filma och lägga upp sånt som hon gör? Hon behöver på riktigt hjälp!

Det va extremt pinsamt. Kunde inte låta bli att stirra på det då det ser helt fel ut. Anna verkar inte ha blivit riktigt vuxen. Men det kanske inte är hennes fel att det är så. Medfödda fel kanske man inte alltid kan göra något åt själv. Men något är snett, hennes liv verkar utspela sig på en scen.
Citera
2021-06-28, 18:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Ja, där försvann allt hopp. Att som nittonåring på allvar tro att man har kul i sällskap av en kamera, en galen mor och en kompis man har passivt bakom ryggen är inte normalt. Det är heller inte en normal mor som på allvar vill parta med barn. Sen är det bortom distanslöst, hela spektaklet. Men Annas gener lever tydligen vidare, Vanessa har samma hårsläng och läpp/muntics som Anna. Har man sammankomster ska fokus alltid vara på gästen, här har man ställt en gäst i bakgrunden medan man själv livear, helt etikettslöst.
Hade det varit en annan 19-åring så hade den aldrig gått med på detta. Men nu är det Annas gener så.
Citera
2021-06-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hade det varit en annan 19-åring så hade den aldrig gått med på detta. Men nu är det Annas gener så.

Vill ju gärna att det ska bero på att V lider av Stockholmssyndromet. Det vore inte konstigt. Men vi får se hur det går.
Citera
2021-06-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det är inte normalt att bete sig som Anna gör, inte heller att lägga ut sin dotter onykter. När jag tittade på klippet kändes det som lyteskomik. Om de vill dricka och dansa så skall de göra det utan att lägga upp det på sociala medier.
Citera
2021-06-28, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna överraskade Roberta med en picnic som hon packat i smyg. Han blev såååå glad. Härligt med egentid, bara de två … ja och instagram. Foton från varje vinkel.
Får man se lite bilder? Är blockad av Fru Book Toledano.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in