2021-10-03, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Mamman hade väl rent av kallat Anna sexuell redan när hon var ett litet barn om jag förstod det rätt. Hm, undrar om mammans karlar kanske blev lite närgångna även mot Anna när hon var liten. Hon var ju lite tidigt utvecklad och så en mamma som kallar sitt knappt tonåriga barn för sexig och sensuell.... Ja vi ser ju själva... Anna blev gränslös på alla möjliga sätt och detta har hon fört över på sina egna barn. Det är tragiskt på det hela taget.

Ja, det där är en obehaglig och återkommande tanke men fullt möjlig plus tyvärr svår att bortse ifrån med tanke på hur Anna pratar om sin kropp och sex på ett sätt som är fullkomligt gränslöst och utagerande. Kleptomanin kanske också började som en utagerande reaktion på övergrepp eftersom hon ju tydligen stal redan under skoltiden. Som sagt-tanken är hemsk men inte omöjlig tyvärr.

Troligt att många män vandrade in och ut i barnens liv och att mamman inte brydde sig mycket om barnen for illa. Någon eller flera sjuka jävlar kan mycket väl ha smugit sig in bland pojkvännerna.
Citera
2021-10-03, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Här är ett urval av Annas kommentarer på Louies (Magdalenas fästman) Instagram:

https://postimg.cc/gallery/rsbbb5G

Nog är hon ute efter någonting. Min spontana tanke är att hon försöker samla pluspoäng hos Louie med förhoppning om att han talar med Magdalena för att lösa den dispyt som finns mellan dem.
En sak är säker, det har gått en huvudsäkring i Bookens tjockskallehjärna.
Citera
2021-10-03, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Vänligheten själv.

60 000 inlägg hur fan ska jag hitta det?

"Magdalena Graafs ilska mot Anna Book" https://www.expressen.se/noje/extra/...gdalena-graaf/
Citera
2021-10-03, 20:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Mamman hade väl rent av kallat Anna sexuell redan när hon var ett litet barn om jag förstod det rätt. Hm, undrar om mammans karlar kanske blev lite närgångna även mot Anna när hon var liten. Hon var ju lite tidigt utvecklad och så en mamma som kallar sitt knappt tonåriga barn för sexig och sensuell.... Ja vi ser ju själva... Anna blev gränslös på alla möjliga sätt och detta har hon fört över på sina egna barn. Det är tragiskt på det hela taget.

Finns det något bevis på att Annas mamma hade en massa karlar eller är det bara spekulationer?
Citera
2021-10-03, 20:18
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Antonio försökte ta livet av sig vid något tillfälle och har mått dåligt, han satt väl och funderade om han låg inom autismspektrat nyligen i någon live har jag för mig någon skrev, skulle inte förvåna mig.
Maggans son hade asperger.
Försökte antonio ta livet av sig? När var det? Så vidrugt av mamman att sitta och prata om att ta livet av sig i sina lives, för att hon är oälskad. Hon har inte sagt det uttryckligen, men det är hennes andemening, att hon ser självmord som en lösning.
Kan hon inte bara för guds skull sluta sukta efter fame and fortune? Inse att hon har satt tre barn till världen och borde ägna sig åt dem?
Detta maniska efterhängsna panikartade försök att synas, blir bara patetiskt.
Citera
2021-10-03, 20:35
Medlem
cece123s avatar
En av Annas offerkofteartiklar..från 2010, men ständigt aktuellt.
https://www.expressen.se/noje/extra/...-jag-klara-av/
Och som vanligt...då Anna råkar ut för minsta lilla motgång då blir det semester och vila i några år.. Semester från arbetslöshet..
Citat:
Nu har Anna tvingats boka av alla jobb och kan inte träna mer.
"Jag behöver lugn och ro" .
...
Misstänker att alla jobb inte fanns, utan att alla tråkigheter från snedsteg, till begravningar var ytterst välkomnat av Anna som ursäkt för obefintliga jobberbjudanden.
Anna var inte het 2010..
Citera
2021-10-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Måste Anna välja hamnar My under bussen.

100% ! Är ju inte en tillfällighet att Anna började stalka MG & LM i samma veva som My bestämde sig för att flytta till Täby.
Citera
2021-10-03, 20:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Försökte antonio ta livet av sig? När var det? Så vidrugt av mamman att sitta och prata om att ta livet av sig i sina lives, för att hon är oälskad. Hon har inte sagt det uttryckligen, men det är hennes andemening, att hon ser självmord som en lösning.
Kan hon inte bara för guds skull sluta sukta efter fame and fortune? Inse att hon har satt tre barn till världen och borde ägna sig åt dem?

Det var nog i samband med våldtäktsdomen, står om det någonstans här i tråden.
Citera
2021-10-03, 20:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anna har sagt i flera av sina lives att hon inte hade varit kvar här om det inte var för all kärlek från familjen...
Hennes mörka stunder kommer nog efter att hon gjort bort sig, vi har ju sett alla dom där svartvita bilderna och hennes verser. Men hon rycker upp sig snabbt och är som vanligt igen.
Citera
2021-10-03, 20:48
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Antonio försökte ta livet av sig vid något tillfälle och har mått dåligt, han satt väl och funderade om han låg inom autismspektrat nyligen i någon live har jag för mig någon skrev, skulle inte förvåna mig.
Maggans son hade asperger.
Antonio har inte asperger. Han saknar all form av logik. Han är helt enkelt bara efterbliven. Igår la han ut en bild på Insta där han satt och rökte på i trädgården. Är Anna verkligen ok med att han ens röker cigg inomhus? Det måste ju stinka om allas kläder och möbler. Man får nästan känslan av att Anna inte låtsas om att Antonio existerar.

Anna la upp en bild på sig själv i grön klänning, från när hon var smal. Men jag förstår inte riktigt. "Ska vi göra om det här tjejer"? skriver hon. "Jag har något skoj p gång." Nu var ju bilden tagen från Kristallengalan där hon tydligen vart nominerad. Men det var ju fem år och femtio kilo sedan. Tror hon att hon ska göra om resan en gång till är hon ju dummare än tåget. Och vilka "tjejer" skulle hon "göra om" vad med? Hon har väl inga vänner kvar från den tiden? Och knappast att någon bjuder henne till Kristallen frivilligt.
Citera
2021-10-03, 20:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Anna la upp en bild på sig själv i grön klänning, från när hon var smal. Men jag förstår inte riktigt. "Ska vi göra om det här tjejer"? skriver hon. "Jag har något skoj p gång." Nu var ju bilden tagen från Kristallengalan där hon tydligen vart nominerad. Men det var ju fem år och femtio kilo sedan. Tror hon att hon ska göra om resan en gång till är hon ju dummare än tåget. Och vilka "tjejer" skulle hon "göra om" vad med? Hon har väl inga vänner kvar från den tiden? Och knappast att någon bjuder henne till Kristallen frivilligt.
Tydligen klädaffären där hon tiggde åt sig den gröna klänningen. Nu är hon ute efter en ny. Det kanske var till hennes medverkan i TV i morgon? Eller till Magdalenas stundande bröllop?
Citera
2021-10-03, 21:02
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tydligen klädaffären där hon tiggde åt sig den gröna klänningen. Nu är hon ute efter en ny. Det kanske var till hennes medverkan i TV i morgon? Eller till Magdalenas stundande bröllop?
Aha! Grejen med att vara med i Malou är väl att man är rätt normal och avslappnad. Tittar inte på det så ofta, men gästerna har sällan på sig något särskilt. En dag på jobbet liksom. Anna i galaklänning och 5000-kronorsfrisyr kommer bli så fel så fel.

Magdas bröllop blir väl en repis på Carolas, hon ringer helt enkelt och säger att inbjudningarna kommit bort på posten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in