Citat:
Ursprungligen postat av
jenjoh75
Men vilket pinsamt beteende. Inte ungdomarna, men tanten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Scamp
Så där tror jag det är när det gäller allt, Anna bestämmer de mesta barnen gör och vill. Dom lever i ett fängelse där dom inte ens får bestämma vad dom ska ha för kläder på sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Muminflickan
Så är det , jag är osäker på om Vanessa kommer att flytta hemifrån och bli självständig . Hon har tagit studenten och jobbar men i hennes beteende syns det att det Anna som regerar över henne precis som över alla i familjen. De får gå på tå och Annas ord är lag i den familjen. Anna har dessutom sagt att inget av barnen får flytta hemifrån förrän de gift sig.
Att ha två 19-åringar hemma en midsdommarafton är inte ett sunt beteende. När man är 19 är föräldrarna sistahandsalternativet. Men det som det ska vara. De ville ha senapssill, aquavit och sju sorters blommor, till tonerna av Carl Jularbo eller Taube. När mina föräldrar bytte jul-cd från AF barnkör till Tommy Körberg var det något av en revolution. Därför var det befriande att dricka bärs med kompisar, lyssna på rock och dansa som man inte hade några föräldrar. Hade mina föräldrar dykt upp på våra fester och deltagit hade jag skjutit mig själv. Gamla människor ska inte låtsas de förstår vad ung musik är.
Vanessa försöker i alla fall släppa loss lite lagom. Det är ganska tydligt att morsan styrt upp den här festen, från mat till umgänge. När Vanessa gillar något måste monstermorsan stå i bakgrunden och "låtsas"... "Ah den här låten älskar jag!"
PS Lundell skrev i någon av sina dagböcker att Anna inte ens är en c-kändis. Det var allt han skrev om henne. Han skrev en massa skit om andra som är c-kändisar också. Alla garvade åt det, utom en...