2021-07-09, 13:27
Medlem
nytt på story, jävlar va hon filtrerat

https://postimg.cc/gallery/3DQ9hH8
Citera
2021-07-09, 13:34
Medlem
Men vilken fullt frisk människa kallar sin 50åriga man för Nakenfis?!?!!!! Det ordet är väl ändå reserverat för bebisar o riktigt små barn?!?! 😱😱😱
Citera
2021-07-09, 14:04
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story, jävlar va hon filtrerat

https://postimg.cc/gallery/3DQ9hH8
Hur länge har dom häftan kvar efter injektionen?
Den kan dom ta bort ganska omgående. Diabetiker och MS-patienter sätter inte ens på plåster efter att ha stuckit sig själva.

Annas naglar har växt enormt efter liven.
För det kan väl inte vara så att hon använder gamla bilder?

Såg i liven att hon gång på gång började bita på naglarna. Det var nytt. Byte från näskrafs till nagelbitning.
Citera
2021-07-09, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Opium? Vars Skulle hon få tag på det?
Opium är ganska ovanligt, personen menade förmodligen opioder (smärtpiller).

Kanske godiskungen Antonio förser mammisen med tram? Något är det iaf det syns på ögonen
Citera
2021-07-09, 14:44
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Har du skrivit NÅGOT. Det spelar ingen roll om det är ont om Book tolkar det som illasinnat trollande så blir det block.
Jag blev blockad en gång för att jag gjorde en annan analys än hon på mellos startfält det året.

En jobbarkompis till mig som också blivit Bookoman blev blockad direkt då hon frågade Anna om hon gjorde rösten till Tjuren Ferdinands mamma i den där Disneyfilmen som visas varje jul.
Citera
2021-07-09, 15:27
Medlem
TookAnnas förklaring om varför hon köpte färdigt iskaffe på Willys! Så fucked up!!! Så lät det inte när AnnaTook visade upp förpackningen i den förra liven. Patetiska förklaringar som INGEN tror på Kolla in när hon ljuger 🤥 Då blundar Stollen eller så drar hon snor
Citera
2021-07-09, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hur länge har dom häftan kvar efter injektionen?
Den kan dom ta bort ganska omgående. Diabetiker och MS-patienter sätter inte ens på plåster efter att ha stuckit sig själva.

Annas naglar har växt enormt efter liven.
För det kan väl inte vara så att hon använder gamla bilder?

Såg i liven att hon gång på gång började bita på naglarna. Det var nytt. Byte från näskrafs till nagelbitning.
Åh, hur kan hon gå ute bland folk med sina hobbitfötter?! Med de långa tånaglarna?
Citera
2021-07-09, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
TookAnnas förklaring om varför hon köpte färdigt iskaffe på Willys! Så fucked up!!! Så lät det inte när AnnaTook visade upp förpackningen i den förra liven. Patetiska förklaringar som INGEN tror på Kolla in när hon ljuger 🤥 Då blundar Stollen eller så drar hon snor
Hon trodde det var en ny sorts mjölk till iskaffe. Det trodde hon under den där förra liven också när hon gjort ett glas var till sig och Vanessa, hon kom inte alls på det själv innan nej. Efter ett tag när hon ombetts visa paketet och fått kommentarer om det så insåg hon först att den var sötad, sen lite smaksatt … men inte att det var färdigt iskaffe 😄.
Citera
2021-07-09, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Nja, jag är ändå tveksam för det är väl hennes enda vän nu? Som hon kan spontandans med och spontanbesöka. Har hon fler vänner att göra slut med än Kin och My?

Jag tror det är Kin som är numer en icke-person i Annas liv. Delvis då hon fortfarande är vän med Åza som Anna slängde under bussen för typ ett halvår sedan. Och delvis för att Anna skvallrade till pressen via IG om Kin’s och Albans separation…

Men My ligger nog risigt till. Inga kommentarer eller likes från vardera sida på ett par veckor. Oj, oj…
Citera
2021-07-09, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Jag tror det är Kin som är numer en icke-person i Annas liv. Delvis då hon fortfarande är vän med Åza som Anna slängde under bussen för typ ett halvår sedan. Och delvis för att Anna skvallrade till pressen via IG om Kin’s och Albans separation…

Men My ligger nog risigt till. Inga kommentarer eller likes från vardera sida på ett par veckor. Oj, oj…
Kin svarade senast härom dagen på Annas insta om jag inte är helt fel ute.
Citera
2021-07-09, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Kin svarade senast härom dagen på Annas insta om jag inte är helt fel ute.
Jag såg också det. Kin undrade varför inte Anna hälsade på när hon var på Östermalm. Anna svarade att mötet tog fyra timmar istället för en som var planerat så hon hann inte hälsa på hos Kin.
Citera
2021-07-09, 16:26
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Åh, hur kan hon gå ute bland folk med sina hobbitfötter?! Med de långa tånaglarna?

Hon tycker nog att hennes fossingar är väldigt sexiga 🤢
https://postimg.cc/gallery/s1dVBn4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in