2021-06-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Var det lärlingsjobb efteråt då som han inte klarade av eller?

Ja Antonio gick bygglinjen på gymnasiet men jag vet inte hur han klarat sig som snickarlärling, han verkar jobba bara någongång då och då.
Citera
2021-06-10, 19:29
Och så det gamla vanliga att de älskar sitt ”lilla Casa Blanca” när hon egentligen inte alls menar att det är litet men försöker låta anspråkslös.
Citera
2021-06-10, 19:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och så det gamla vanliga att de älskar sitt ”lilla Casa Blanca” när hon egentligen inte alls menar att det är litet men försöker låta anspråkslös.

Om hon hade älskat huset hade de röjt upp på tomten och inte åkt land och rike runt till andra ställen för att hon vantrivs och har tråkigt på dagarna. Gissa vem som nu blir Annas privatchaufför och måste köra mamsen varje dag.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-06-10 kl. 19:36.
Citera
2021-06-10, 19:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det finns bilder på Antonio när han tog studenten i juni 2019 i Annas instagram.

Troligen utan ballonger och dekorationer som det verkar vara nu.
Citera
2021-06-10, 19:47
Medlem
Någon som vet vad Vanessa läst för linje på gymnasiet?
Citera
2021-06-10, 20:14
Hon hat läst ekonomisk
Citera
2021-06-10, 20:21
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Det finns bilder på Antonio när han tog studenten i juni 2019 i Annas instagram.
Idag får elever med streck i alla ämnen springa ut med klassen. Så att man "tar" studenten är en sanning med modifikation i vissa fall. Förr fick de som hade underkänt inte vara med utan fick smyga ut bakvägen från skolan. Lite hårt kanske. Men har man idag knappt varit närvarande och enbart lyft bidrag i tre år tycker jag det är pinsamt när släkten står och tjoar och sprutar med champagne.

Det var märkligt tyst från huset i afton. Kan någon ha bett Anna att inte fotografera? Kan hon verkligen klara det? På Vanessas bilder är det ju bara familjen där. Har svårt att tänka mig att de köper blommor för flera tusen om de inte kan skryta för någon c-kändis i alla fall?
Citera
2021-06-10, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Om hon hade älskat huset hade de röjt upp på tomten och inte åkt land och rike runt till andra ställen för att hon vantrivs och har tråkigt på dagarna. Gissa vem som nu blir Annas privatchaufför och måste köra mamsen varje dag.

De kunde gott röjt upp en hel massa i trädgården. Nu nöjde de sej med att lägga ut en röd matta över allt ogräs på gången upp till huset.
Citera
2021-06-10, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Idag får elever med streck i alla ämnen springa ut med klassen. Så att man "tar" studenten är en sanning med modifikation i vissa fall. Förr fick de som hade underkänt inte vara med utan fick smyga ut bakvägen från skolan. Lite hårt kanske. Men har man idag knappt varit närvarande och enbart lyft bidrag i tre år tycker jag det är pinsamt när släkten står och tjoar och sprutar med champagne.

Det var märkligt tyst från huset i afton. Kan någon ha bett Anna att inte fotografera? Kan hon verkligen klara det? På Vanessas bilder är det ju bara familjen där. Har svårt att tänka mig att de köper blommor för flera tusen om de inte kan skryta för någon c-kändis i alla fall?
Ja så är det , man kan köpa mössa och fira studenten även om man inte klarat något på skolan. Jag såg på Mys insta att My ,Kin är där och Kins dotter.
Citera
2021-06-10, 21:01
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ja så är det , man kan köpa mössa och fira studenten även om man inte klarat något på skolan. Jag såg på Mys insta att My ,Kin är där och Kins dotter.
Och frisören .
Citera
2021-06-10, 21:03
Medlem
På Mys instastory kan man se att Annas frisör också är med på studentfesten hos Stolledanos.
Citera
2021-06-10, 21:12
Medlem
nickomyras avatar
Anna ! Skåla med gästerna nu och slappna av lite . Du är fin . Så slappna av lite och sluta dra in magen och benen så du står framåtlutad . Det ser bara stelt ut och konstlat ut .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in