2021-06-25, 16:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/H8s1xCn

Jobbigt - igen 🙄
Hur mycket mer ska hon klara?!
Firar Anna midsommar hos polisen?
Citera
2021-06-25, 16:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Firar Anna midsommar hos polisen?
Att fira midsommar hemma var för tråkigt.
Citera
2021-06-25, 16:25
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Jobbigt - igen 🙄

Jag tror inte riktigt Anna förstod den meme:n - skämtet är givetvis att allting går åt helvete framåt slutet då alla är fulla och blir arresterade av polisen.

Nu undrar man väl varför Anna är hos polisen dock... anmält alla sina haterzz för sjuttiotredje gången?
Citera
2021-06-25, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror inte riktigt Anna förstod den meme:n - skämtet är givetvis att allting går åt helvete framåt slutet då alla är fulla och blir arresterade av polisen.

Nu undrar man väl varför Anna är hos polisen dock... anmält alla sina haterzz för sjuttiotredje gången?

Polisen går ju ut med nu att man inte ska ringa till polisen i helgen om man inte absolut måste. Så vad har det varit som det var så bråttom med?

Eller har polisen kontaktat familjen Toledano Book?
Citera
2021-06-25, 16:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Polisen går ju ut med nu att man inte ska ringa till polisen i helgen om man inte absolut måste. Så vad har det varit som det var så bråttom med?

Eller har polisen familjen Toledano Book?
Det är väl det troligaste. Dom har ju haft anledning till det många gånger genom åren.
Citera
2021-06-25, 17:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Eller har polisen kontaktat familjen Toledano Book?
Närmsta polisstation är Sollentuna tre mil bort och man får väl anta att Book har blivit bestulen på någon bagatell när hon gjorde blomsterbuketter eller nått. Skulle någon av barnen hamnat i problem med polisen igen så skulle det vara locket på.
Citera
2021-06-25, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Närmsta polisstation är Sollentuna tre mil bort och man får väl anta att Book har blivit bestulen på någon bagatell när hon gjorde blomsterbuketter eller nått. Skulle någon av barnen hamnat i problem med polisen igen så skulle det vara locket på.

Ja precis vad jag tänkte. Var det något som någon i familjen var misstänkt för skulle hon nog hålla tand för tunga. Men vad är det för viktigt att kontakta polisen om nu, och samtidigt ska vara av den digniteten att Anna får ett sammanbrott. Kanske inte krävs så mycket i och för sig. Är hela kransen stulen kanske? Eller bitar av altanen?
Citera
2021-06-25, 17:14
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:

Jobbigt - igen 🙄
Vad gör polisen hos dom idag på midsommar?????
Citera
2021-06-25, 17:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Vad gör polisen hos dom idag på midsommar?????
Jag tycker det var mer förvånande att Jonas dök upp. 🤔
Citera
2021-06-25, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag tycker det var mer förvånande att Jonas dök upp. 🤔

Kan det finnas något samband mellan J och polisens inblandning? Har det något med F att göra?
Citera
2021-06-25, 18:03
Medlem
Citat:
Kan det finnas något samband mellan J och polisens inblandning? Har det något med F att göra?
Min erfarenhet av AB säger mig att ”polisen” på midsommar bara har att göra med hennes paranoia och förföljelsemani. Nej Anna, alla är inte ute efter dig, du ser spöken överallt.
Citera
2021-06-25, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Min erfarenhet av AB säger mig att ”polisen” på midsommar bara har att göra med hennes paranoia och förföljelsemani. Nej Anna, alla är inte ute efter dig, du ser spöken överallt.
Ja igår kände jag att det är väl dags för lite drama snart igen
Hon har nån slags kalender
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in