2021-10-02, 10:03
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Man undrar ju vad Anna har för hållhake på
Malou?
Har Malou utvecklat mammakänslor för Anna?

Vill minnas att Malou brukar vara osedvanligt vänlig mot Anna, Malou har nog förstått att Anna inte är som alla andra och vill inte ha en instabil Anna som gråter ut i medierna om "dumma Malou" som Anna gjort tidigare mot Christer Björkman och Tilde.
Malou skulle väl bli bombaderad på mail, telefon och i värsta fall av återkommande personliga besök, med önskemål från Anna om flera gruppmöten med alla TV4s chefer med Anna och Malou i åratal efter, om Anna upplevde en oförrätt med Malou.

Jag ber för Malou..
Som anna i korridoren på hispan?!
Citera
2021-10-02, 10:04
Medlem
Underbart att få se Anna hos Malou! Äntligen får vi se hur hon ser ut utan filter och konstiga poser!
Citera
2021-10-02, 10:10
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laloola91
Anna ska vara m i Malou efter tio på måndag 4/10, hon ska prata om att det gått 20 år sen hon gjorde en gastric-bypas operation och hur hon lever m det... Kolla Malou efter tio:s insta storry
Vad 17 är det som gör att Malou bjuder in henne gång på gång???
Det är femte gången hon är med.
Citera
2021-10-02, 10:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jag kollade upp när anna hade pratat om att hon var en doula och enligt sökfunktionen är det i en live i slutet av oktober 2020. Jag har klistrat in sökningen i den här posten.

https://www.flashback.org/sok/?so=we...&t=878840&sp=1
Citera
2021-10-02, 10:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Vad 17 är det som gör att Malou bjuder in henne gång på gång???
Det är femte gången hon är med.

Det är inte Malou själv som bjuder in utan redaktionen har troligen blivit uppmärksammad på att Anna var missnöjd hos Hellenius osv. Antingen har Anna själv ringt eller också kollar de väl igenom hennes sociala medier och vill på det här sättet stävja mer konflikter. Pelikantomte skrev ju tidigare i veckan om att Anna hade tagits upp i redaktionen för Malou och att folk i Tv4-huset skrattar åt det hela och förväntar sig en massa galenskaper och svammel.

Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Hon har tjatat in sig hos Malou efter tio igen. TV4 huset skrattar i kulisserna och ser fram emot nya galenskaper och svammel.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-10-02 kl. 10:32.
Citera
2021-10-02, 11:40
Medlem
Hon verkar inte ha reagerat över att Cicciotto inte stoltserar med att världsstjärnan med familj har dem som stamhak. Inte ett omnämnande ens på deras IG.

Tror inte Anna har någon hållhake på TV4. De är bara cyniskt medvetna om att Anna genererar tittare, även sådana som inte gillar henne-dvs de flesta. Folk erkänner inte att de kollar på olyckor och ser på förnedrings-TV men många gör det ändå. De som faktiskt bojkottar Tunnan och de program hon är med i är förmodligen väldigt få.
Citera
2021-10-02, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Pelikantomte skrev ju tidigare i veckan om att Anna hade tagits upp i redaktionen för Malou och att folk i Tv4-huset skrattar åt det hela och förväntar sig en massa galenskaper och svammel.

Fast, är detta bekräftat att det var så eller är det ett rykte, eller någonting påhittat?
Citera
2021-10-02, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag kollade upp när anna hade pratat om att hon var en doula och enligt sökfunktionen är det i en live i slutet av oktober 2020. Jag har klistrat in sökningen i den här posten.

https://www.flashback.org/sok/?so=we...&t=878840&sp=1

Ligger på Youtube. Live 20-10-29 den längre av de två på samma datum. Vid ca 21:20.
Citera
2021-10-02, 12:19
https://youtube.com/shorts/aOtgekRNMkA?feature=share obehagligt😬
Citera
2021-10-02, 12:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Ligger på Youtube. Live 20-10-29 den längre av de två på samma datum. Vid ca 21:20.

Tack för att du letade fram det
Citera
2021-10-02, 12:23
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
https://youtu.be/fGhwOC69JEI
Här är det
Citera
2021-10-02, 12:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Fast, är detta bekräftat att det var så eller är det ett rykte, eller någonting påhittat?

Det som är verifierat av Malou själv är att obekväma personer med obekväma åsikter kommer att finnas med i programmet under hösten. Anna är en obekväm människa så jag tror säkert att man inom redaktionen åtminstone har pratat om att bjuda in henne. Sedan om och när det i så fall blir är inte verifierat av redaktionen som jag förstår det. Någon annan i tråden kanske har bättre information om detta.

https://www.instagram.com/p/CUexx2FJARQ/
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-10-02 kl. 12:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in