2021-06-18, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Annars snäll som lägger ut bilder som är allt annat än smickrande.
Nu har jag i och för sig inte sett någo bild på honom där han inte ser otäck ut 🥴

https://postimg.cc/gallery/Ng0Ybch

Hur är kontakten mellan Anna och Linda Thelenius?
Citera
2021-06-18, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Dr Alban?🤣🤣

Kan inte förstå varför hon reagerade så där på den frågan. Det verkar överkänsligt enormt mycket.
Citera
2021-06-18, 11:34
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Som svar på din fråga vem som lämnade vem, så skriver aftonbladet så här:

Aftonbladet har också varit i kontakt med Kin Hermansson.

”Tyvärr stämmer det. Jag har valt att lämna vår relation efter 18 år tillsammans... Jag väljer att inte gå in på några fler detaljer kring detta med respekt mot våra två barn”, skriver hon i ett meddelande.

I övrigt tycker jag det är riktigt illa hur Anna betett sig, hon saknar all respekt för både Alban, Kin och framförallt deras barn.
Tror hon ärligt talat endast bryr sig om att få se sitt namn i tryck, bild vill hon nog mer än gärna bidra med själv, då hon är bra på filter
Citera
2021-06-18, 11:39
Medlem
magpies avatar
Citat:
Nu har jag i och för sig inte sett någo bild på honom där han inte ser otäck ut 🥴

Han ser ut som ”du och din jävla kamera och Instagram hela tiden!”
Citera
2021-06-18, 12:25
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne

Kan inte förstå varför hon reagerade så där på den frågan. Det verkar överkänsligt enormt mycket.

Lika känslig som frågan "vad försörjer du dig på?"
Citera
2021-06-18, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Lika känslig som frågan "vad försörjer du dig på?"

Innerst inne förstår Anna säkert att hon inte kommer få något jobb som artist längre. Hon har skyllt på corona nu men hade inga jobb innan heller , hon fick vara med i fångarna på fortet , klassfesten och liknande. Nu när det sätter igång igen kommer hon inte få vara med. Hon blir inte kontaktad till så mycket bättre, stjärnorna på slottet, allsång på skansen, Lotta på Liseberg, sommarpratarna mm där alla som skall delta i redan är utvalda. Det är därför hon blir så arg så fort någon frågar. Hon springer hos frisören oftare än de flesta och sitter och visar sig i sina lives för tantfansen.
Citera
2021-06-18, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Innerst inne förstår Anna säkert att hon inte kommer få något jobb som artist längre. Hon har skyllt på corona nu men hade inga jobb innan heller , hon fick vara med i fångarna på fortet , klassfesten och liknande. Nu när det sätter igång igen kommer hon inte få vara med. Hon blir inte kontaktad till så mycket bättre, stjärnorna på slottet, allsång på skansen, Lotta på Liseberg, sommarpratarna mm där alla som skall delta i redan är utvalda. Det är därför hon blir så arg så fort någon frågar. Hon springer hos frisören oftare än de flesta och sitter och visar sig i sina lives för tantfansen.
Hon fick vara med i Jockeyboys trams.
Citera
2021-06-18, 14:25
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:

Ibland blir man lite fartbild här i tråden. Vi är ju kanske inte fer än kanske 100 som med olika intervall följer Bookens öden och äventyr. Då blir ju också att man ser mönster och handlingar som bildar en röd tråd i Annas liv. Vi noterar alltså vad hon säger och gör såväl privat som ja, det är ju inte så ofta hon syns i media längre.

Hennes gamla fans har igen aning. Säg att Maruo Scocco hade en blogg och sände lite live ibland, hade jag nog tittat och läst då och då kanske fällt en kommentar och tackat för fina gamla hits. Hade den gode Mauro varit en skitstövel privat och allmänt dryg och dum i huvudet hade jag aldrig vetat om det. Så hårt följer jag honom inte. Anna dyker upp för allmänheten någon gång här och där och någon trillar in på hennes live och tackar för musiken och säger att hon är bra. Men tiden går och det är väl knappast någon under 40 som vet vem hon är längre.

Den så kallade "branschen" ser ibland om de sina och lyfter då och då fram lite föredettingar som ett trevligt inslag. Men det känns som Anna är för mycket som person och saknar sociala skills, så många väljer nog hellre någon annan när det är dags för Så ska det låta eller vad det är. Det är ju bara att konstatera att det är My och Kin (mer sporadiskt) som är de enda vänner hon har kvar. Resten är andra D-kändisar som hårfrisörer och nagelskulptriser som hon antagligen betalar för vänskap.
Citera
2021-06-18, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Hon fick vara med i Jockeyboys trams.

Ja det glömde jag, hon gick inte vidare så det blev bara knappt ett dygn med Jockiboitrams.
Citera
2021-06-18, 16:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Men som hon skriver.. någon vän borde säga åt Anna att hålla ihop munnen.
Citera
2021-06-18, 17:10
Moderator
oilslicks avatar
Citat:

Jag skulle verkligen önska att dom tog in henne en gång till.
Det vore skitkul att se hur dvärgarna får kämpa för att få in henne igenom dom små dörrarna.
Citera
2021-06-18, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Jag skulle verkligen önska att dom tog in henne en gång till.
Det vore skitkul att se hur dvärgarna får kämpa för att få in henne igenom dom små dörrarna.

Det är inte dörrarna som är små, det är......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in