2021-06-18, 18:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tadalafil
Härligt att se hur Anna ställer upp och hjälper sina vänner när det krånglar med tekniken.

Mvh

Speciellt när hon inte tycks fixa saker hemma på egen hand i sitt egna hem, fast det är klart då gråter hon till sig hjälp, helst ska det vara gratis..
Hos Kin och My får hon möjlighet att belysa vilken superduper underbar, generös och fin person hon är, snart kommer det väl ta slut mellan Jonas och My också för att Anna dyker upp överallt, hon nöter säkert på deras relation till max.
Citera
2021-06-19, 02:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Speciellt när hon inte tycks fixa saker hemma på egen hand i sitt egna hem, fast det är klart då gråter hon till sig hjälp, helst ska det vara gratis..
Hos Kin och My får hon möjlighet att belysa vilken superduper underbar, generös och fin person hon är, snart kommer det väl ta slut mellan Jonas och My också för att Anna dyker upp överallt, hon nöter säkert på deras relation till max.
Anna fungerar som en kil i alla förhållanden. Hon dyker upp och lägger sig i och är totalt gränslös. Tyvärr verkar dom som fortfarande umgås med henne inte heller se vad som är passande eller inte.
Hon är riktigt ful i sitt handlande.
"Jag, jag, mig, mig, mitt, mitt. Se hur ung och vacker jag är. Generös och hjälpsam."
Citera
2021-06-19, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ibland blir man lite fartbild här i tråden. Vi är ju kanske inte fer än kanske 100 som med olika intervall följer Bookens öden och äventyr.

Tror det är betydligt fler än 100 som är inne och läser här regelbundet. Vi satt ett stort gäng där mitt avslöjande om att jag följde henne och blivit blockad fick de andra att avslöja sig. Jag tror att bara jag har 100 i min bekantskapskrets som går in och kollar, himlar med ögonen och utbrister : "Men va fan håller hon på med....."
Citera
2021-06-19, 09:59
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Tror det är betydligt fler än 100 som är inne och läser här regelbundet. Vi satt ett stort gäng där mitt avslöjande om att jag följde henne och blivit blockad fick de andra att avslöja sig. Jag tror att bara jag har 100 i min bekantskapskrets som går in och kollar, himlar med ögonen och utbrister : "Men va fan håller hon på med....."
Du har säkert rätt. Det kan vara betydligt fler. Jag tänkte mest på de som skriver här regelbundet. Antar att en majoritet bara läser och inte skriver då. Kan säkert stämma.

Jag har noterat att den här tråden dippat några gånger under de senaste veckorna. Från att konstant ligga topp tre när man går in, har jag ibland blivit tvungen att scrolla lite. Inte för att Tookan lugnat ner sig, utan för att hon är så maniskt tråkig antar jag. "Hej, här vattnar jag en krukväxt." "Hej, här är en äppelpaj jag lagat." Jag hoppas hon kammar till sig och börjar hitta på lite nya hyss nu i sommar. Såg att hon nyligen börjat följa en kvinna som sysslar med pole-dance. Det är en slags påklädd strippdans för motionens skull. Jag ber tilll Gud att Anna skaffar en strippstång i vardagsrummet.
Citera
2021-06-19, 10:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Jag ber tilll Gud att Anna skaffar en strippstång i vardagsrummet.
Hellre ute på trädäcket så hon kan få lite sol på sig, det behöver hon efter den långa vintern.
Citera
2021-06-19, 10:13
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hellre ute på trädäcket så hon kan få lite sol på sig, det behöver hon efter den långa vintern.

Jag tänkte faktiskt på det. Men så kom jag på att en sådan stång behöver förankras i både golv och tak. Och då sprack det. Kanske lika bra så det inte blev trafikkaos på vägarna utanför.
Citera
2021-06-19, 10:13
Medlem
Citat:
Då blir det bilköer utanför tippar jag. Alla vill se Husmodern..
Citera
2021-06-19, 10:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Jag tänkte faktiskt på det. Men så kom jag på att en sådan stång behöver förankras i både golv och tak. Och då sprack det. Kanske lika bra så det inte blev trafikkaos på vägarna utanför.
Flaggstångsfästet borde hålla. Snickarn fixar påle.
Swisha pengar direkt till Anna. Ange registreringsnummer, Roberto håller vakt nere vid vägen och ser till att alla nyfikna har betalat.
Måste vara betydligt mer lönsamt än matlagningsprogrammet och Memmo-hälsningar.
Jag skulle åka dit direkt för att få en glimt. 😍
Citera
2021-06-19, 11:04
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Jag har följt denna tråd i flera år utan att skriva något.
Så ja jag tror vi är fler än några hundra, startar dagen med att läsa vad hon har hittat på.
Citera
2021-06-19, 11:21
Medlem
16 weeks of hell/Den stora hälsoresan borde väl vara något för Anna. Ett specialsäsong med bara hertiginnan. Hon äter gurkstavar medan hon är ute och travar, klipper gräs och bakar bullar och inte att förglömma spelar in abc som pausmusik till LG och Comhem. Väntar man tillräckligt länge i kön kan man trycka på * och få en karaokeversion. Abc borde ju också spelas upp när golvvärmen är korrekt installerad. Viktnedgången är ett faktum redan efter de första gurkstavarna. Sedan kan ju Anna konkurrera ut Felicia och göra en kokbok 16 weeks of heaven. Med tårtor och småplock. Leta kändisar att skvallra om ingår givetvis också. Anna jag har gett dig en idé nu, ta den.

Nej nu skall jag gå ut och fotografera en sten, ett grässtrå, en soptunna eller något annat väsentligt.
Citera
2021-06-19, 11:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annwielen
Hon äter gurkstavar medan hon är ute och travar, klipper gräs och bakar bullar och inte att förglömma spelar in abc som pausmusik till LG och Comhem. Väntar man tillräckligt länge i kön kan man trycka på * och få en karaokeversion. Abc borde ju också spelas upp när golvvärmen är korrekt installerad.
😳 Om dom spelar Annas låtar när man väntar i telefonkö lägger jag på och skriver ett brev eller mailar.
Citat:
Ursprungligen postat av Annwielen
Nej nu skall jag gå ut och fotografera en sten, ett grässtrå, en soptunna eller något annat väsentligt.
Bra idé, det vore i alla fall sevärt.
Citera
2021-06-19, 12:00
Medlem
Citat:
Flaggstångsfästet borde hålla. Snickarn fixar påle.
Swisha pengar direkt till Anna. Ange registreringsnummer, Roberto håller vakt nere vid vägen och ser till att alla nyfikna har betalat.
Måste vara betydligt mer lönsamt än matlagningsprogrammet och Memmo-hälsningar.
Jag skulle åka dit direkt för att få en glimt. 😍
Hur mycket brukar stripstänger hålla för?
Är det ens möjligt att hon kan greppa stången med sina korvfingrar? Eller ens orka lyfta sig, där snackar vi om att bryta mot fysikens lagar..

Förresten, solarier, hur mycket är maxvikten för att få sola?
Vad är grejjen med att fota sitt ben, samt filtrera bilden så det blir abnormt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in