Citat:
Ursprungligen postat av
Brunhilde
Alltså jag vet jag borde sluta ägna min tid åt att läsa både skvaller och insta vad gäller A. Book, men jag är helt fascinerad av denna varelse som tycks leva i ett helt parallellt universum.
Iaf, varför envisas människan med att sätta punkt mitt i en mening? Och varför använder en vuxen människa fler symboler och smileys i sina texter än en 11-åring? Jag blir helt GALEN och stör mig så fruktansvärt att jag blir rädd för mig själv- jag menar, varför bryr jag mig ens?
Exempel från dagens insta:
annatoledanobook😜 Igår experimenterade jag fram ett "nytt" recept på Jordnötssås 🍽 & jag vart glatt överraskad. Familjen tyckte det vart jättegott ~ tack för det 😉 Men nästa gång jag gör det. Så ska jag ta i liiiite till med smaksättningen ~ så att receptet känns 100. Kul att leka fram lite "nya" recept & bryta vanor 👍🏼 #lagamat #testanytt #kul #uppskattat
Det är lyteskomik fast visst är det sorgligt egentligen. Och nu lurade du mig att titta på hennes instagram också
Ser ut att vara den vanliga geggamojjan, serverad på rooooosa tallrikar. Och längre ner en badbild, hoppas det gick bra med hårsnodden?