2016-08-02, 21:45
Medlem
Ja, vad ska man säga..... Hade faktiskt glömt en del av Tunnans bravader! Trots att hon numera bara är (ö)känd så klamrar hon sig med en dåres envishet kvar i media. Linda Rosing har hon slagit med hästlängder för länge sedan!
Citera
2016-08-02, 21:55
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
* Anna har legat i koma i tre dygn efter en ridolycka.

* Anna har spräckt magen sju gånger.

* Anna har blivit utsatt för mordförsök då en fd väninnas ex kastade en varm tändare mot henne.

* Annas yngsta dotter har tvingats åka in akut till sjukan i ambulans, när hon klämde fingret i ett notställ.

* Anna har blivit utsatt för identitetskapning på Instagram. Det skedde samtidigt som hennes kamera blev stulen. Tjuven hade gått in på Ikea och fotat folk, och sedan tillsammans med id-kaparen lagt ut bilderna på Annas insta. Hen hade även skrivit en text till bilderna som Anna aldrig hade nedlåtit sig att skriva. Efter detta hade tjuven lagt tillbaka kameran inne i den låsta bilen.

* Anna har haft akut panikångest då en hårsnodd fastnade i hennes löshår. Endast en akuttid hos frisören kunde lösa panikattacken.

* Anna är den rättmätiga vinnaren av både Let´s Dance, Körslaget och Kändissverige Bakar. Enda anledningen till att hon inte vann var att de andra deltagarna hade gått ihop och tjuvtränat för att slå henne.

* En natt jagade polisen Annas stalkare med helikopter över hela Solna. Själv satt Anna hemma med en lugnande kopp te och skakade. Anna är mycket rädd för sin stalkare, som hon har sett på flera olika platser då hon gått förbi speglar.

* Anna har varit i offentligt gräl med Anna Skipper, då den senare påstod att man blir vad man äter. Oförskämt sagt tyckte Anna B.

* Anna har varit i offentligt gräl med Arga Snickaren Anders Öfvergård. Detta pga att allt som Anders fixade, dvs kylskåp, frysskåp, köksö, köksluckor, tvättmaskin plus lite annat, var trasigt eller gick sönder redan första veckan.

* Anna har varit i offentligt gräl med Denise Lopez, sin biologiska syster plus 5-6 personer till. Dessa fick gå ut med ett öppet brev till Anna på både Facebook och Instagram och be henne sluta trakassera dem på olika sätt.

* Anna har varit i offentligt gräl med Rednex sångerska Annika Ljungberg. Detta eftersom Anna hade förstört hela Annikas bröllop genom att ställa sig längst fram, precis intill brudparet, för att filma hela förloppet.
Jag glömde en viktig milstolpe i Annas händelserika liv:

* Anna har sprungit Tjejmilen. Hon var så snabb så ingen hann med att ens se henne. Det är därför hon inte finns med i resultatlistan.
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-08-02 kl. 21:59.
Citera
2016-08-03, 10:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

* Anna har sprungit Tjejmilen. Hon var så snabb så ingen hann med att ens se henne. Det är därför hon inte finns med i resultatlistan.

Fan va snabb hon lär vara
Citera
2016-08-03, 10:05
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Viktiga detaljer i sammanhanget;
Det krävdes balsam, inpackningskräm, en bra borste, en traumatisk natt och många tårar, samt två frisörer och deras personal i fem timmar för att lösa problemet med hårsnodden.
Annas blogg

Det nya håret sattes alltså i "på nolltid" så den tidsåtgången räknas väl inte in i de traumatiska timmarna.

Fruktansvärd historia att hon kämpat sig vidare mot alla odds
Citera
2016-08-03, 22:20
Medlem
LaPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Fan va snabb hon lär vara
Men hon gick ju milen på 45 min. Alltså en hastighet på mer än 13km/timme, tänk då om hon skulle springa!?
Citera
2016-08-03, 22:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Tack för sammanfattningarna ni alla, stor underhållning. Jag undrar vilken bravad som skulle vinna om man hade en poll?

Mina favoriter är att hon är under svenska rekordet på en mil gång trots att hon bär på stavar alternativt ambulans till akuten med dottern för att ha klämt fingret på ett notställ.
Citera
2016-08-03, 22:52
Medlem
LaPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Tack för sammanfattningarna ni alla, stor underhållning. Jag undrar vilken bravad som skulle vinna om man hade en poll?

Mina favoriter är att hon är under svenska rekordet på en mil gång trots att hon bär på stavar alternativt ambulans till akuten med dottern för att ha klämt fingret på ett notställ.

Det smoothie-färgade (rosa) blodet var också en 10 poängare
Citera
2016-08-04, 15:00
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPearl
Men hon gick ju milen på 45 min. Alltså en hastighet på mer än 13km/timme, tänk då om hon skulle springa!?

Ja bara rusa genom loppet. Lär ju kunna vara i samma lgga som de som vinner marathon
Citera
2016-08-04, 15:10
Medlem
Brunhildes avatar
Alltså jag vet jag borde sluta ägna min tid åt att läsa både skvaller och insta vad gäller A. Book, men jag är helt fascinerad av denna varelse som tycks leva i ett helt parallellt universum.

Iaf, varför envisas människan med att sätta punkt mitt i en mening? Och varför använder en vuxen människa fler symboler och smileys i sina texter än en 11-åring? Jag blir helt GALEN och stör mig så fruktansvärt att jag blir rädd för mig själv- jag menar, varför bryr jag mig ens?

Exempel från dagens insta:

annatoledanobook😜 Igår experimenterade jag fram ett "nytt" recept på Jordnötssås 🍽 & jag vart glatt överraskad. Familjen tyckte det vart jättegott ~ tack för det 😉 Men nästa gång jag gör det. Så ska jag ta i liiiite till med smaksättningen ~ så att receptet känns 100. Kul att leka fram lite "nya" recept & bryta vanor 👍🏼 #lagamat #testanytt #kul #uppskattat
Citera
2016-08-04, 17:01
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
Alltså jag vet jag borde sluta ägna min tid åt att läsa både skvaller och insta vad gäller A. Book, men jag är helt fascinerad av denna varelse som tycks leva i ett helt parallellt universum.

Iaf, varför envisas människan med att sätta punkt mitt i en mening? Och varför använder en vuxen människa fler symboler och smileys i sina texter än en 11-åring? Jag blir helt GALEN och stör mig så fruktansvärt att jag blir rädd för mig själv- jag menar, varför bryr jag mig ens?

Exempel från dagens insta:

annatoledanobook😜 Igår experimenterade jag fram ett "nytt" recept på Jordnötssås 🍽 & jag vart glatt överraskad. Familjen tyckte det vart jättegott ~ tack för det 😉 Men nästa gång jag gör det. Så ska jag ta i liiiite till med smaksättningen ~ så att receptet känns 100. Kul att leka fram lite "nya" recept & bryta vanor 👍🏼 #lagamat #testanytt #kul #uppskattat

Det är lyteskomik fast visst är det sorgligt egentligen. Och nu lurade du mig att titta på hennes instagram också

Ser ut att vara den vanliga geggamojjan, serverad på rooooosa tallrikar. Och längre ner en badbild, hoppas det gick bra med hårsnodden?
Citera
2016-08-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Det är lyteskomik fast visst är det sorgligt egentligen. Och nu lurade du mig att titta på hennes instagram också

Ser ut att vara den vanliga geggamojjan, serverad på rooooosa tallrikar. Och längre ner en badbild, hoppas det gick bra med hårsnodden?

Är helt fascinerad av att all mat ser likadan ut. En brun/beige sörja. Kycklingfilé minst 5 dagar i veckan. Så jäkla enformig mat och massor med grädde och smör i allt. Inte undra på att människan är rund.
Citera
2016-08-04, 17:34
Medlem
LaPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Är helt fascinerad av att all mat ser likadan ut. En brun/beige sörja. Kycklingfilé minst 5 dagar i veckan. Så jäkla enformig mat och massor med grädde och smör i allt. Inte undra på att människan är rund.
Det är bara en massa brun mat och sushi. Jag menar det går ju att lägga upp lite grönsaker och pynta innan bild tas. Tycker aldrig maten ser god ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in