2020-12-26, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Nu kör hon live!
Och fortfarande 3 h senare ...
Citera
2020-12-26, 17:21
Medlem
[quote=Slemmikus|74078023]Märstatunnan har ju multidiagnoser som bl a narcisistisk personlighetsstörning, mytomani, kleptoman och en enorm grandios självbild. Totalt utan självinsikt där de övriga i familjen tvingas serva och passa hennes egobehov så hon inte bryter ihop. Troligen därför ingen kan eller får flytta hemifrån. Dom måste tjäna haggans behov. Sjuklig symbios. Linda har jag för mig berättade om sin ADHD bl a. Märstatunnan ljuger, retuscherar, hittar på, stjäl, överdriver så hon tror sig själv. Därför är hon en av flascbacks största.[/QUOTE a som sitter på live och ber Vanessa stackarn som precis kommit från promenaden att hämta tops till mamman och sen petar ut vax ur öronen i liven 🤢🤢
Citera
2020-12-26, 17:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det var ju nånting lurt med hennes Corona . Precis den vecka hon hade jobb . Dagen innan hade hon bara vanlig snuva pga en kylig kväll .
Dagen efter kunde hon inte ens skriva själv på fb .
Och ett jäkla malande om hur gärna hon ville jobba och veckan efter att hon var redo för nästa uppdrag .
Men jag vill veta vad det var för lurt ! Antingen var det något inbokat då . Att hon försökte få kompensation från företaget eller från ” covid-stiftelse pga förlorad inkomst . Eller så var det något hon absolut inte vill vara med på .

Troligen var det för att hon skulle få pengar för förlorad inkomst. Detta gick inte vare sig arbetsgivaren eller någon myndighet på som tur var så hon fick inga pengar. Hon är ju hopplös och kör med samma trick som tiggarna på gatan för att få lite slantar
Citera
2020-12-26, 17:29
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
a som sitter på live och ber Vanessa stackarn som precis kommit från promenaden att hämta tops till mamman och sen petar ut vax ur öronen i liven 🤢🤢

Hennes fans applåderar nog och tycker att hon är SÅÅÅ jordnära.

Jag kom in på slutet där hon förklarade att hon minsann inte åt så mycket så hon gick upp i vikt.
Roberto däremot åt som en gris.
Citera
2020-12-26, 17:34
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Men jag tror det var Josefin Nilsson. Inte Anna.

Jepp, det var Josefin Nilsson.
Citera
2020-12-26, 17:35
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och fortfarande 3 h senare ...

Vad har människan för vettigt att prata om i 3 timmar? Det är väl fylledillande som vanligt?
Om hon hade läst in sig på något ämne så kanske det hade varit motiverat med 1 timmes lajvande, inte flera timmars dravel om ingenting. Ni gör det bra om ni orkar se eländet till slut.
Citera
2020-12-26, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad har människan för vettigt att prata om i 3 timmar? Det är väl fylledillande som vanligt?
Om hon hade läst in sig på något ämne så kanske det hade varit motiverat med 1 timmes lajvande, inte flera timmars dravel om ingenting. Ni gör det bra om ni orkar se eländet till slut.
Ja tre timmar är tveksamt om man orkar med, oftast klarar jag inte ens tre minuter av hennes imbecilla dravel. Hoppas Loquita lägger ut liven som hon brukar, vår klippa.
Citera
2020-12-26, 18:44
Medlem
Anna som livscoach, "lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta"

Har ni inte fattat att Tunnan coachar sig själv. Hon älskar sig själv glömmer alla sina magplask och förlåter sig själv för sina idiotier
Citera
2020-12-26, 19:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det värsta är väl dom som orkar följa dravlet. Går förbi mitt förstånd hur man orkar titta på hennes live.
Citera
2020-12-26, 19:19
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
bilder från liven, orkade inte längre, hon sa stt hon inte är svartsjuk men nån idiot inte fattat hennes dkömt om det hon sa ifall roberto lämnar henne

https://postimg.cc/gallery/byMVRJv

Vadå ? Har hon blåmärken ofta och säger att hon vurpar mycket ?
Citera
2020-12-26, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vadå ? Har hon blåmärken ofta och säger att hon vurpar mycket ?

ja när jag lyssnade så pratade hon till dottern till hon tigerfslk som vad med på liven o då sa hon att hon slagit i höft knä och armbåde men hon landar mjuksre än mamma tigerfslk som är så smal
Citera
2020-12-26, 19:58
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja när jag lyssnade så pratade hon till dottern till hon tigerfslk som vad med på liven o då sa hon att hon slagit i höft knä och armbåde men hon landar mjuksre än mamma tigerfslk som är så smal

tigerfslk????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in