2021-04-07, 14:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
https://postimg.cc/TpkqkVyj

Att hon skulle ha 2 ytterligare diagnoser utöver pcos som förklarar hennes ”kamp”(mot vikten gissar jag). Vilka kan de vara? Hon anser i alla fall att gbp operationen var onödig. Om hon bra fått rätt hjälp under alla dessa år.... 🤔🙄
Diagnoserna är narcissism och mytomani.
Citera
2021-04-07, 14:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Problemet med PCOS minskar radikalt efter klimakteriet. Då krymper äggstockarna som vid detta syndrom orsakar bekymmer som bland annat kan påverka vikt.

Tydligen ska det påverka att allt hår på kroppen ökar och att det ger kraftigare ögonbryn bla.
Anna påstår att hon haft det problemet, har svårt att tro det, då hon är tvungen att rita Groucho Marx storlek på sina i övrigt smala ögonbryn.

Vi alla ser ju hur Anna äter, men hon skyller på allt annat mellan himmel och jord.
Anna erkände ju att hon konstant ljög när hon var smalare och förstod inte att hon inte skulle behålla vikten, när hon återgick till sina gamla vanor.
Anna är en lat tröstäterska, som har lärt sig från modersmjölken att inget slår ett paket kakor som tröst,hon satt och fikade med sin mamma dagligen under alla arbetslösa år.

Anna är inte speciellt förändringsbenägen, det tar tid för henne.
Hon är omotiverad om det kräver något av henne som hon inte kan visualisera, hon vill ha mer tillbaka än vad hon ger. Ska hon utföra något, då måste det vara motiverande för henne. Som tex några hundra tusen i BLVIP, att sonen dömts till skadestånd.

Utifrån det förstår man att Anna aldrig kommer att gå ned igen om hon inte får något liknande motiverande erbjudande. Dessutom kommer Anna bara att gå upp igen, då fisk, bönor och annat matnyttigt bara växer i munnen på stackars Anna.
Tanken att äta nyttigt och motionera varje dag är inte Annas grej.
Citera
2021-04-07, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Gillar att hon flikade in att "hon går på knäna" igen.
Allt ljus på Mig Tack!
Det är Annas övervikt som gör att hon går på knäna. Hon klarar inte av att gå upprätt längre.
Citera
2021-04-07, 15:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är Annas övervikt som gör att hon går på knäna. Hon klarar inte av att gå upprätt längre.
Ja fortsätter hon så här så klarar knäna inte länge till, då får hon börja rulla fram.
Citera
2021-04-07, 15:26
Medlem
Citat:
Det jag sett att står väldigt framåt böjd eller bakom nån stol när hon dansar kanske för att dölja stora magen med tanke på kläderna hon har på sig
Citera
2021-04-07, 16:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Det blir ju tungt för hennes, enligt Annas egna ord.. "nätta" kropp att bära upp hela överdelen.
Men i Annas universum är det löshårets, jättegaddarnas och lösögonfransarnas fel att knäna inte orkar mer av all tyngd.
Anna äter ju som en anorektisk liten sparvunge.. Så hennes matintag är normal i underkant, samt hennes vikt till hennes längd är jättenormal.. I Annas universum..
Citera
2021-04-07, 16:56
Medlem
Väninnan M har nu fått över tvåtusen gilla och nästan tusen kommentarer
som med trevlig värme önskar henne bättring.
Kan detta vara orsaken till dagens tystnad från vita huset
eller är det bara jag som råkat missa info om nån macka och nybäddad säng?
Senast redigerad av AstasGranne 2021-04-07 kl. 16:58.
Citera
2021-04-07, 17:23
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kanske detta redan finns här, men här är foton från story, människan är ju gränslös alltså...

https://postimg.cc/gallery/Hr48NtW

Alltså, vad ÄR detta? potatishalvor som ser ut son skumgummi å nån drink som ser ut som badvatten med mycket skum. Jag hade fått ätstörningar av att bara SE på skiten.

Å så chips after eight å mer grädde konstiga drinkar, försöker människan ta kål på grannarna å ÅT de ens av allt detta?
Frågorna är många men bara Anna å de stackars grannarna har svaren.
Citera
2021-04-07, 17:45
Medlem
cece123s avatar
Anna har googlat fram nya kloka ord.
Men som vanligt fattar Anna ingenting av texten.
För "act with integrity" är ju inget vi associerar Anna med..
https://pasteboard.co/JWfdIKV.jpg
Citera
2021-04-07, 18:33
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Om Anna fick garantier om möjligheten att medverka och uppträda på sin egen begravning skulle hon tacka ja. Live naturligtvis.

Som ett Hologram då möjligen.
Citera
2021-04-07, 18:58
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Alltså, vad ÄR detta? potatishalvor som ser ut son skumgummi å nån drink som ser ut som badvatten med mycket skum. Jag hade fått ätstörningar av att bara SE på skiten.

Å så chips after eight å mer grädde konstiga drinkar, försöker människan ta kål på grannarna å ÅT de ens av allt detta?
Frågorna är många men bara Anna å de stackars grannarna har svaren.

Gå tillbaka ett par sidor så hittar du en bra sammanfattning jag gjorde av "lunchen".

Som jag uppfattade saken så fick Anna hybris och uppfann på stående fot en egen drink. Det är lite oklart i flödet, men det verkar som hon blandat vodka, läsk med bubbelgumsmak (som hon fick ett gratis smakprov av ifrån Jockiboi då det är hans läsk), mos av ananas samt vispgrädde på toppen. Enligt Anna blev det en sån succé att hon redan nu har utnämnt den till sommarens fräschaste drink.
Citera
2021-04-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Gå tillbaka ett par sidor så hittar du en bra sammanfattning jag gjorde av "lunchen".

Som jag uppfattade saken så fick Anna hybris och uppfann på stående fot en egen drink. Det är lite oklart i flödet, men det verkar som hon blandat vodka, läsk med bubbelgumsmak (som hon fick ett gratis smakprov av ifrån Jockiboi då det är hans läsk), mos av ananas samt vispgrädde på toppen. Enligt Anna blev det en sån succé att hon redan nu har utnämnt den till sommarens fräschaste drink.
Jag tycker själv inte det ser ut som nån grädde utan bara fryst ananas-fluff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in