2021-04-07, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Anna lyckas ju givetvis peta in att hon hjälper My trots att hon själv går på knäna.

annatoledanobook

❤️ Du kommer på fötter igen 💪🏽. Försökt hjälpa det lilla där det går och man kan❤️ Svårt bara när man går på knäna - men se vilket skyddsnät du har 🥰🥰🥰🥰🥰

Har kollat Mys insta men hittar inte Annas inlägg. Skulle du vilja lägga in en länk? 🙂
Citera
2021-04-07, 08:32
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Har kollat Mys insta men hittar inte Annas inlägg. Skulle du vilja lägga in en länk? 🙂

Här är den: https://postimg.cc/YGVMJckf
Citera
2021-04-07, 08:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Naturligtvis måste Anna lyfta fram sig själv igen och på något vis göra sig viktig.
Och så kommer hon med råd.. Hon som knappt orkar någonting och har inte ens varit utbränd.
Det är naturligtvis bara Anna som gör så..
Ja, att i ett enskilt inlägg lyfta fram sig själv gör väl vi alla någon gång men som Anna att alltid göra det är hennes signum.
Citera
2021-04-07, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99

Tack 🙂

Tyckte det var väl magstarkt, till och med för Anna, att framhäva sig själv i ett inlägg där vännen berättar hur dåligt hon mår/är sjuk men tydligen inte
Citera
2021-04-07, 09:27
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Hmmm, jag läser mer som att Anna skulle vilja göra mer för My än vad hon kan.
Citera
2021-04-07, 11:40
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Hmmm, jag läser mer som att Anna skulle vilja göra mer för My än vad hon kan.
Det är gulligt att du alltid försöker se de positiva i Annas inlägg. Absolut skulle Anna gärna göra mer. Hon skulle utan att tveka offra ett ben om det var vad som krävdes. Men det kommer med ett pris.
Citera
2021-04-07, 12:42
Medlem
Trevlig vän Anna är som måste framhäva att hon minsann går på knäna med.. unde MM inlägg
Och att hon svarade (på sin egen fråga) att hon har flera diagnoser kom väldigt lägligt när MM gick ut med att hon är sjuk och har en kronisk sjukdom. Anna är så sinnessjuk!
Citera
2021-04-07, 12:44
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är gulligt att du alltid försöker se de positiva i Annas inlägg. Absolut skulle Anna gärna göra mer. Hon skulle utan att tveka offra ett ben om det var vad som krävdes. Men det kommer med ett pris.

Ett ben.. Nog för att Anna själv utsett sig till generositetens och omtänksamhetens gudinna, men jag tror på min höft att Anna offrar som mest en lösögonfrans.
Och det skulle alla få höra därefter, inklusive My.
Citera
2021-04-07, 12:57
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ett ben.. Nog för att Anna själv utsett sig till generositetens och omtänksamhetens gudinna, men jag tror på min höft att Anna offrar som mest en lösögonfrans.
Och det skulle alla få höra därefter, inklusive My.
Om Anna fick garantier om möjligheten att medverka och uppträda på sin egen begravning skulle hon tacka ja. Live naturligtvis.
Citera
2021-04-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Gillar att hon flikade in att "hon går på knäna" igen.
Allt ljus på Mig Tack!
Citera
2021-04-07, 13:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Gillar att hon flikade in att "hon går på knäna" igen.
Allt ljus på Mig Tack!

Jämför man med Kin, som kör med ett tryggt "finns här för dig", får man känslan att Kin är en mogen och trygg person som kan tanka My positivt på bästa sätt för att utvecklas.
Medan Anna känns som fjååårtis som vill
hänga på sin BFF överallt, utan större ansvar.
Fastän Anna är 20 år äldre, känns hon snarare som hon är 20 år yngre än My.
Citera
2021-04-07, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Finns inte jättemycket som indikerar på att Anna skulle ha pcos. Det blir ju dessutom helt motsättningsfult att påstå sig ha pcos och sen säga att hon går upp i vikt av att äta lite, för att sen nu några år senare påstå att hon äter som en sparv...

Problemet med PCOS minskar radikalt efter klimakteriet. Då krymper äggstockarna som vid detta syndrom orsakar bekymmer som bland annat kan påverka vikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in