2021-04-27, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Deras kontor ligger på Linnégatan så det är säkert rätt. Jag fattar bara inte vad hon ska ”visa dem”?
Ja det är där hon var för jag såg att hon började följa deras VD Alexander Bouzi igår på Instagram.
Citera
2021-04-27, 11:32
Medlem
[quote=Onkel-Ben-ny|75661791]Hon är helt sjuk människan. Alla normalbegåvade svenskar klarar teoriprovet men här får Anna det till som att Vanessa vunnit bragdguldet.

Naturligtvis är hon spydig sen för att hon får frågan vart hon är, Anna förstår inte varför det är viktigt. Varför är det viktigt att du gör en massa antydningar Anna utan att tala om vart du är?[/QUOTE
Anna skriver om ett teoriprov som om Vanessa har tagit examen i något som få klarar. Hon är sjuk, snart kommer hon att skriva om halkkörning och sedan när Vanessa får körkort
kommer hon att hyllas som en unik person i världen.
Citera
2021-04-27, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Är Anna den stjärna dom söker?

Edit:
Här sket det sig. LHS räcker inte i CV:t.
"VI SÖKER DIG SOM:
Har läst på universitet/högskola inom relevant område samt har något års erfarenhet av frontend utveckling."

Det står dessutom i annonsen att man skall vara bra i tal och skrift i både svenska och engelska. Anna slutade i åttan och vi vet alla hur hon skriver.
Citera
2021-04-27, 11:57
Medlem
Photoshoppeds avatar
[quote=Muminflickan|75663042]
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hon är helt sjuk människan. Alla normalbegåvade svenskar klarar teoriprovet men här får Anna det till som att Vanessa vunnit bragdguldet.

Naturligtvis är hon spydig sen för att hon får frågan vart hon är, Anna förstår inte varför det är viktigt. Varför är det viktigt att du gör en massa antydningar Anna utan att tala om vart du är?[/QUOTE
Anna skriver om ett teoriprov som om Vanessa har tagit examen i något som få klarar. Hon är sjuk, snart kommer hon att skriva om halkkörning och sedan när Vanessa får körkort
kommer hon att hyllas som en unik person i världen.

Det knäppaste med det där var ju att hon la ut på stories att de väntade på resultatet, innan hon visste att Vanessa hade klarat det. Ska hon göra likadant med körkortet också när Vanessa är ute och kör upp? Snacka om att sätta press på stackars Vanessa. Vem fan gör så? Jo, Anna Book.
Citera
2021-04-27, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
det irriterar mig när hon säger på instastory att hon gör LPG behandling på ordination av läkare? Mig veterligen så ordinerar inte läkare LPG behandlingar än mindre tror jag att hon får gå ut med en sådan vilseledande information att hon gör det på läkarordination!
Reagerade också på det, det är absolut inte på läkarordination hon gör dessa behandlingar. Och så säger hon att hon är absolut inte ute efter att tighta till kroppen, nej det är absoluuut inte därför hon gör det. Två lögner i en med andra ord - paketpris!
Hon ljuger så hon tror sig själv. 🤮
Citera
2021-04-27, 12:11
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Reagerade också på det, det är absolut inte på läkarordination hon gör dessa behandlingar. Och så säger hon att hon är absolut inte ute efter att tighta till kroppen, nej det är absoluuut inte därför hon gör det. Två lögner i en med andra ord - paketpris!
Hon ljuger så hon tror sig själv. 🤮
En thaimassage på ett bra ställe utan HE fungerar lika bra och kostar en tredjedel av priset.
Citera
2021-04-27, 12:21
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Glöm inte bort hur stolt Anna var när hon berättade att Robetto grät hysteriskt när hon pratade om sin eventuella död.
https://www.expressen.se/noje/maken-...lut-om-doden-/

"– I och med att jag har varit nära att mista mitt liv, så vet jag hur mycket jag betyder för Roberto. Han tatuerade liksom in mitt EKG på armen när han trodde att jag skulle gå bort. "

Vad var det tokkärringen höll på att dö av?
Var det när hårsnodden fastnade?
Citera
2021-04-27, 13:13
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Tack snälla Loquita 👍.
Har nu tittat, det va väldigt vilket bra humör hon bjöd på... vart inte ens arg på såna frågor hon brukar bli förbannad på.. nä hon 🐦 kvittrade på så glatt och önskade alla en trevlig kväll och nu skulle hon gå upp och umgås för Roberto hade köpt tårta 🎂..

Ja det vart nog mer jag som blev utan dramatiken i kväll 😁😂
😕

Kan det vara så att hon försökte visa sitt allra bästa humör nu när hon (eventuellt) har en mega-deal på jäsning hos Moli Streaming?
Hon ville kanske visa hur karismatisk hon är i sina lives. Måste ha varit en enorm anspänning för vår superstjärna att vara så genomtrevlig mot sina fans.
Citera
2021-04-27, 13:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Skolorna var stängda i ganska många månader i början av pandemin. Under den första perioden av "lockdown" var det inte heller tillåtet med inresa till Spanien om man inte var medborgare eller bofast och folkbokförd.
Hon kunde ha åkt ner till höstterminen. De har dessutom undervisning online som i Sverige, så det där håller inte.
Citera
2021-04-27, 13:21
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Två bilder tagna samma dag
https://postimg.cc/XB7BcD5y
Så onödigt liksom. Hon ser ju helt okej ut utan. Hennes tänder och bryn är inte snygga men det tycker hon ju själv, men hon ser inte illa ut för att vara 50+ med för hög vikt .
Citera
2021-04-27, 13:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Och grädde.
Feedern Roberta kom hem med gräddtårta igår. Mmm
Citera
2021-04-27, 13:27
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon kunde ha åkt ner till höstterminen. De har dessutom undervisning online som i Sverige, så det där håller inte.

Håller inte?
Det var ren information om det faktiska läget kring skolor och inresa i Spanien under lockdown.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in