2021-03-22, 16:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unelad
Kan någon sammanfatta vad resultatet för sonen blev? Hände det något alls?

Om du menar straffen, så fick han ungdomstjänst ett antal timmar.
130+20 timmar, tror jag att det var,
baserat på fler domar.
Socialtjänsten anmärkte på att det inte fungerat som det skulle med detta.
Han slutförde även ej alla timmar och man lät honom slippa ett antal timmar, har för mig att det berodde på att han kände sig mobbad edyl
på stället han skulle jobba på.
Han fick stödsamtal under en längre tid.
Numera håller han en rätt så försiktig profil, det gör han rätt i. Han betecknas som vuxen nu.
Händer något igen blir det inget lullull med några ungdomstjänstimmar som han sover bort.
Anna bantade bort en dryg tredjdel av sig själv för att, förmodar jag snabbt kunna betala av skadeståndet till tjejen som blev våldtagen.
Antar att Antonio sliter ihop pengarna nu, för att betala tillbaka till morsan.
Citera
2021-03-22, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är magnetröntgen. I regel är det något med skelettet eller möjligen någon slags cancer. Höll på att skoja om det var en hjärntumör skulle det kunna förklara lite av hennes beteende. Men kom på att hon har varit ganska stabilt galen i många år. Det är mer att man tar på sig en kastrull som mössa och går ut naken i trädgården för att tanka bilen då.

Nä, men det har ju skrivits om livmodern här tidigare. De kollar upp om det är något där och i så fall vilken åtgärd som blir nästa steg. Beror lite på hur aggressiva cellerna är. Om det är risk att de sprider sig eller om de kan operera på ett ställe. I värsta fall kan det väl bli strålbehandling?

Själv röntgen är helt odramatisk. Man ligger på en brits i en kvart och så är det klart. Anna har ju förberett sig oerhört noga genom att sola solarium. Det är lite samma sak. Bara det att här upptäcker man cancer, i solariet får man cancer. Sedan får man åka hem. Man får inte ens ett bokmärke...
Får hon plats inne i det trånga?
Hjärtsvikt skulle det kunna vara? Drabbar överviktiga
Senast redigerad av Litenensam 2021-03-22 kl. 16:33.
Citera
2021-03-22, 16:32
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Se där... Karamellkungen hittade en kran. Så praktiskt att de bodde grannar med Emilios föräldrar...

Vad har Anna genererat för rubriker de senaste åren? Det handlar aldrig om vad hon presterat i de underhållningsprogram hon ställt upp i, utan nästan enbart om skador, sjukdomar eller operationer.

Anna på kokain vore i och för sig kul att se. Men jag tror hon föredrar kärringdroger som värktabletter eller kanske spetsad hostmedicin. Så hon inte ser sig själv som en knarkare utan bara råkade hamna i ett beroende av läkemedel. Då är det någon annans fel.

Om Anna tar kokain så kan hon ju jämföra sig med Whitney Houston. (som tyvärr gick under av skiten) Det vore väl något. Crack is Wack.
Citera
2021-03-22, 16:42
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Det där är ju säkert inte första gången de får in överviktiga. Man får ange vikt och längd innan man blir scannad så jag antar att man kan ställa in bädden eller om de har fler i olika storlekar? Det är rätt trångt. Man får ett headset så man kan kommunicera med personen som sköter apparaten. Jag antar att en del får panik om de har anlag för trånga utrymmen.
Citera
2021-03-22, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam

För att fastställa hjärtsvikt tar man i regel blodprover, lungröntgen, och ultraljud. Där ger det utslag, och det brukar räcka för diagnostik. Används datortomografi för att undersöks hjärtat vill man i regel titta på kärlen.
Citera
2021-03-22, 17:00
Medlem
DM-bordet klarar så vitt jag vet upp till 160 kg.
Citera
2021-03-22, 17:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Det där är ju säkert inte första gången de får in överviktiga. Man får ange vikt och längd innan man blir scannad så jag antar att man kan ställa in bädden eller om de har fler i olika storlekar? Det är rätt trångt. Man får ett headset så man kan kommunicera med personen som sköter apparaten. Jag antar att en del får panik om de har anlag för trånga utrymmen.

De brukar fråga om man har fobi för trånga utrymmen, men man kör ju inte in hela kroppen.Huvudet är ju typ utanför.
Har för mig att lugnande kan ges.
Anna får definitivt plats, apparater av denna typ är större än vad man kan tro.
Citera
2021-03-22, 17:52
Medlem
Tuttlutts avatar
Hon har ju tjatat om sitt onda knä i över ett år nu.
För en vanlig människa är detta inte så dramatiskt men för en stjärna som Anna så är det alarmerande.
Man får passa på att lägga ut små kryptiska inlägg så att alla fans undrar, oroar sig och frågar.
Givetvis kommer hon inte att svara.
Hon måste faktiskt ha rätt till ett privatliv!
Senast redigerad av Tuttlutt 2021-03-22 kl. 18:12. Anledning: Glömde ett ord
Citera
2021-03-22, 18:00
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
De brukar fråga om man har fobi för trånga utrymmen, men man kör ju inte in hela kroppen.Huvudet är ju typ utanför.
Självklart kan huvudet köras in först, det beror på vad som ska röntgas. Jag blev erbjuden lugnande men har inga drag av klaustrofobi så jag avstod.
I mitt fall var det inget val ang. kläder, allt utom kalsonger skulle av och blev ersatta av en typ långrock i bomull.
Citera
2021-03-22, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna får definitivt plats, apparater av denna typ är större än vad man kan tro.
Men nej, hela jag, huvud och allt fick ligga inne i magnetröntgen"röret", med lurar på för att dämpa dunkandet, en grej i handen som jag kunde trycka på för att få kontakt med sköterskan, har gjort MR 4 gånger totalt så jag börjar bli van, kan tänka mig att Anna var nervös om det var hennes första gång, ingen behaglig upplevelse direkt..
Citera
2021-03-22, 18:43
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Men nej, hela jag, huvud och allt fick ligga inne i magnetröntgen"röret", med lurar på för att dämpa dunkandet, en grej i handen som jag kunde trycka på för att få kontakt med sköterskan, har gjort MR 4 gånger totalt så jag börjar bli van, kan tänka mig att Anna var nervös om det var hennes första gång, ingen behaglig upplevelse direkt..

I mitt fall var halva huvudet ute, man kan nog göra det i olika varianter.
Tycker att det var en totalt harmlös grej, om man inte har klaustro, så är det inget speciellt.
Känns som var och varannan människa har gjort röntgen.
Det värsta i sådana fall är nog det psykiska.
Att fundera om det är något allvarligare.
Vilket Anna garanterat gör.
Citera
2021-03-22, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Var nyligen på en röntgen och det vara inget större drama men Anna har Landstingskläder på sig. Någon som vet vilken typ av röntgen som skulle föranleda det?
Det kan vara röntgen av buk t ex, eller ultraljudsundersökning (på samma avdelning som röntgen) t ex. Jag hade t ex såndär sjukhusskjorta/kofta när lever och gallgångar t ex undersöktes. Det är nog inte helt ovanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in