2021-03-22, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
I mitt fall var halva huvudet ute, man kan nog göra det i olika varianter.
Tycker att det var en totalt harmlös grej, om man inte har klaustro, så är det inget speciellt.
Känns som var och varannan människa har gjort röntgen.
Det värsta i sådana fall är nog det psykiska.
Att fundera om det är något allvarligare.
Vilket Anna garanterat gör.
Ja, så kan det vara att det finns olika varianter av M-röntgenapparater. Min man skulle göra sin första MR, han lider av klaustro och ville helst inte in i det trånga röret, då upplyste de honom om att de kan boka tid på Sabbatsbergs sjukhus, där finns Sveriges enda STORA MR men det är väntetid på minst 3 månader, tur för Anna att hon bor tillräckligt nära, ifall det skiter sig med röntgen, att hon inte pallade med..
Citera
2021-03-22, 19:07
Medlem
Hur korkad är hon? Hon har nu lagt upp att idag är det 35 år sedan hon var med i Melodifestivalen och kom på 5 plats samt att hon var en av de första att väljas in i mello hall of fame? Hon tror verkligen att någon inte har koll och vet att hon inte var bland de första!
Citera
2021-03-22, 19:10
Medlem
Fira att det var 35år sedan hon var med i Melodifestivalen ????

Vilken annan artist firar något så dumt

Knäppskalle
Citera
2021-03-22, 19:11
Medlem
majsan2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hur korkad är hon? Hon har nu lagt upp att idag är det 35 år sedan hon var med i Melodifestivalen och kom på 5 plats samt att hon var en av de första att väljas in i mello hall of fame? Hon tror verkligen att någon inte har koll och vet att hon inte var bland de första!

Hon är riktigt korkad. Råkar man gilla fel kommentarer på hennes Instagram sida så blir man blockad direkt.
Citera
2021-03-22, 19:12
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jo hon var bland de första. De var ganska många som var bland de första, men hon var en av dem.
Citera
2021-03-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Fira att det var 35år sedan hon var med i Melodifestivalen ????

Vilken annan artist firar något så dumt

Knäppskalle
Hon vann inte ens, hon kom femma. Jag kan inte tänka mig att någon annan som varit med i melodifestivalen firar en sån placering.Hon har inte alla hästar hemma,hon lever i sin fantasivärld.
Citera
2021-03-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Hon vann inte ens, hon kom femma. Jag kan inte tänka mig att någon annan som varit med i melodifestivalen firar en sån placering.Hon har inte alla hästar hemma,hon lever i sin fantasivärld.
Ja hon verkar vara helt borta
Citera
2021-03-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jo hon var bland de första. De var ganska många som var bland de första, men hon var en av dem.

Hon har säkert suttit och räknat var i ordningen hon fick sitt pris för så störd är hon, mig veterligen var det väldigt många i början
Citera
2021-03-22, 20:02
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Var nyligen på en röntgen och det vara inget större drama men Anna har Landstingskläder på sig. Någon som vet vilken typ av röntgen som skulle föranleda det?
Barnalstringsanläggningen.. Livmoder, äggstockar etc.
Kanske?
Hon är i den åldern... Hormoner, humör och hysterektomi.
Citera
2021-03-22, 20:18
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Hade du varit med hade du också firat det.
Citera
2021-03-22, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Förstår inte människan att hon är psykisk sjuk? Vem lägger upp var och varannan dag på sociala medier att man städar, tvättar, dammar och bäddar rent??? Det är väl för fan sånt alla människor gör! Dessutom är inte hennes hem något speciellt alls! Sjukt opersonlig och ser ut som om hon köpt den billigaste jävla inredning där finns att hitta ā la Rusta! Allt är guld, rosa, grått, sammet och skit rent ut sagt.

Jag städar också varje dag, mestadels pga min dammallergi. Mina vänner skulle nog tro att jag var helt dum i huvudet om jag la upp det på Instagram varje dag. Nää jag tror faktiskt Anna är så besviken på sitt liv att de mest triviala prestationerna överdrivs till något fenomenalt.
Citera
2021-03-22, 20:49
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Hon blev ju invald i Melodifestivalens Hall of fame! Icke att förglömma. Men det visade sig i år att alla som överhuvudtaget skickat en ett bidrag blir invalda. Nästa år väljer de in Christer Björkmans morsa för att hon födde honom.

När man gjort en röntgen tar det några dagar innan man får besked om vad som står på. Innan dess är det inte mycket man kan göra. Ska bli spännande att se vilken människotyp Anna är när hon inte kan påverka. Kommer hon gråta och bädda ner sig fram tills dess eller kommer hon sitta rakryggad och liva som om inget har hänt och ta dagarna som de kommer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in