2021-03-11, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja och när hon började gå upp igen efter bl vip så skyllde hon återigen på pcos och att påstod att hon gick upp i vikt om hon åt lite...🤦‍♀️

Vad ska hon skylla på efter när de har opererat bort livmodern då? Vad är orsaken till övervikten då?
Citera
2021-03-11, 15:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
4 gånger. Hon var gravid under Lets dance men råddes att göra abort eftersom hennes mage inte skulle hålla. Hon har ju gjort 17 bukoperationer.

Det kanske var för att hon drack 2 liter Coca-Cola varje dag som hon blev tjock, inte så mycket på grund av hennes PCOS. Men det var ju bekvämt att skylla på den - fram till BL VIP.

Tror inte heller att Anna har fått mer hår över hela kroppen.
Hon fick ju måla dit två daggmaskar till ögonbryn.
Inga Frida Kahlo bryn så långt ögat kan nå.

Anna har ju själv erkänt att hon suttit och ljugit för sig själv när hon väl gick ner.
Hon påstår att Robetto kunde intyga att hon åt som en fågelunge vid denna tidpunkt, när hon var fet.
Han jobbade, medan hon var hemma hela dagarna.
Hur ska han kunna haft tid och kolla Annas matintag medan han jobbat?

Under dagen åt Anna sig proppmätt, när sedan maken kommer hem satt Anna snyftande och beklagade sig inför smartskaftet att Buhuu jag har faktist buhuu inte äätit något på heeela daaan, jag svääär.
Som han sväljer med hull och hår.
Och nu får jag bara i mig en halv macka...
sa Anna och rapade upp en halv tårta, två chipspåsar, en färdigpasta från Gooh, 2 liter cola, 2 kg godis, 1 rulle kakor och 5 wienerbröd.
🎂🍪🍩🍨🍧🍦🍰🍮🍯🍭🍬🍫🥧🧁🍷🍹🧉🍿🧈🍔🍟🍕🌭🥪🌮🥓🥯🥞🍖🥨🥖🥐🍞
Citera
2021-03-11, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vad ska hon skylla på efter när de har opererat bort livmodern då? Vad är orsaken till övervikten då?

Har missat att sjukdomar är något att skryta med, har tre autoimmuna sjukdomar som jag medicinerar för, måste börja skryta om denna ”ynnest” 🤣🤣
Citera
2021-03-11, 15:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Är du säker på att det var grus de skulle kratta, inte håret eller tänderna.
Anna har ju gång på gång visat att de här med trädgårdsarbete är inte hennes grej.
Vilket redan har omtalats i tråden, behövs ingen Einstein för att fatta det.
Hon sa inte vad dom skulle kratta. Jag trodde det var löv eller torrt gräs. Jag måste börja skriva ner allt hon pratar om och helst ange var i liven, orkar inte titta igenom alla lives igen nu, gjorde ett försök men blodtrycket mådde inte bra av det.

När det var 1 dm snö visade hon upp trädgården flera gånger.
"- Ser ni va fiiint. Sååå fint".
Jag vill se tomten när den är snöfri.
Citera
2021-03-11, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tror inte heller att Anna har fått mer hår över hela kroppen.
Hon fick ju måla dit två daggmaskar till ögonbryn.
Inga Frida Kahlo bryn så långt ögat kan nå.

Anna har ju själv erkänt att hon suttit och ljugit för sig själv när hon väl gick ner.
Hon påstår att Robetto kunde intyga att hon åt som en fågelunge vid denna tidpunkt, när hon var fet.
Han jobbade, medan hon var hemma hela dagarna.
Hur ska han kunna haft tid och kolla Annas matintag medan han jobbat?

Under dagen åt Anna sig proppmätt, när sedan maken kommer hem satt Anna snyftande och beklagade sig inför smartskaftet att Buhuu jag har faktist buhuu inte äätit något på heeela daaan, jag svääär.
Som han sväljer med hull och hår.
Och nu får jag bara i mig en halv macka...
sa Anna och rapade upp en halv tårta, två chipspåsar, en färdigpasta från Gooh, 2 liter cola, 2 kg godis, 1 rulle kakor och 5 wienerbröd.
🎂🍪🍩🍨🍧🍦🍰🍮🍯🍭🍬🍫🥧🧁🍷🍹🧉🍿🧈🍔🍟🍕🌭🥪🌮🥓🥯🥞🍖🥨🥖🥐🍞

Med tanke på när hon livar och allt hon äter under hela liven som är 3-5 tim så förstår jag att hon inte får i sig mer sedan....
Citera
2021-03-11, 15:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Minns du vilket år hon sa detta?
I mars i år.
Orkar inte kolla i vilken live det var men den finns bland dom Loquita samlat här:

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2021-03-11, 15:13
Citat:
Fast livmodern har inget med pcos att göra rent krasst. Man kan ha det även utan livmoder . Det handlar om att man producerar för många äggblåsor i kombination med ett överskott av testosteron.Nu är jag dock väldigt övertygad om att Anna inte har pcos och OM hon har det är det en mildare variant.

En biverkning är att det är svårt att bli gravid...DOCK är det väldigt vanligt att pcos "går tillbaka " och hormonerna blir mer balanserade om man ändå lyckas bli gravid en gång.
Pcos är inget "man får" som 35-åring....det har man isf och så utvecklar det sig. Därför..pga hon så lätt ändå blivit gravid, utan ivf (för det hade hon berättat isf) är det inte troligt att hon har det. Man kan nämligen ha det hrlt utan tydliga symtom men det upptäcks när man försöker bli gravid

Pcos gör det också svårt att gå ner i vikt.

Det innebär kraftig behåring.

Utebliven eller oregelbunden mens- och sin mens slutar hon ju aldrig prata om.

Finnar även i äldre år
Minskad sexlust....

Däremot tror jag att Anna...precis som jag, har en jävligt jobbig övergångsålder men rikliga blödningarnom myom på livmodern och därför antingen ska göra en bränning av slemhinnorna eller ta bort livmodern (det sistnämnda äär extremt ovanligt då det kan ha allvarliga konsekvenser men eftersom Anna verkar ha en form av Munchausen så har hon säkert lyckats få en sådan operation)
Citera
2021-03-11, 15:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Ja säg det, nån ny sjukdom, 5g, diabetes eller något annat lämpligt.

Vet inte om jag ska tycka synd om henne eller inte då hon lever i sån ständig förnekelse och påstå sig knappt äta nånting. Men hon är inte ensam gravt överviktig som i sällskap med andra äter normalt, nästan små portioner och som säger sig endast äta 7 bitar sushi. När och hur lyckas de få isig resten av alla kalorier för att kunna bibehålla vikten, deras kaloribehov måste ju vara aningens högre än för en normalviktig.
Citera
2021-03-11, 15:25
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Fast om hon ändå är ute på tomten och letar efter sockersaker så kan hon väl passa på att rensa att skräp som nu legat i 2år, jag fattar inte att de vill ha det så där
Hon var faktiskt ute och röjde en dag i höstas. Det blev några säckar. Jag vet inte vad det var hon hittat eller hur mycket som finns kvar. Är man så många i hushållet ska man väl ändå klara att rensa all bråte på en helg. Är det mer än så får man hyra in hjälp.

Å andra sidan kanske de avvaktar tills de får råd att gräva avlopp till Attefallshuset? Det lär väl bli lite att städa efter det. Beroende på hur långt de har till brunnen. Såvida inte huset murknat under vintern då.
Citera
2021-03-11, 15:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
1. Inte kunnat motionera efter operationen.
2. Sköldkörteln. My har svårt att hålla vikten på grund av hypothyreos (som hon fått på grund av medicineringen mot bipolär sjukdom).
3. Covid-19.
Citera
2021-03-11, 15:50
Medlem
Citat:
PCO(s) försvinner inte för att man opererar bort livmodern då det är en hormonell åkomma.
Citera
2021-03-11, 15:52
Medlem
Tror ni Anna sitter här inne och skriver skvaller om sig själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in