2021-07-21, 18:15
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nej de har det inte bra, hur kan du tro det? Ganska uppenbart att han gör sitt bästa för att hålla sig hemifrån. Angående extrajobbet skrev hon ju själv om det för någon vecka sedan.
Häng med!

Ja, nu har jag ju träffat R och Anna och sett de två tillsammans . Har du?

Den här jävla tråden verkar ha fått alla mobboffer att känna sig starka.

Skäms på er! Tänk på när ni blev mobbade.

Det är bara svaga idioter som mår bra av att göra andra illa.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-07-21 kl. 18:21.
Citera
2021-07-21, 18:50
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Tror faktiskt de har det väldigt bra tillsammans.

Vadå två jobb? Vad har han för jobb?
På dagarna står han som vakt utanför nån butik. Efter det går han till sitt kvällsjobb. Vet ej vad det är, men han kommer hem efter kl 22 varje kväll. Anna har själv berättat om det, och visat upp på sin live när han kommer hem.

Dessutom har Anna berättat att Roberto inte vill ta ut semester.
Citera
2021-07-21, 19:50
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Tror faktiskt de har det väldigt bra tillsammans.

Vadå två jobb? Vad har han för jobb?
Haha det tror jag inte, annars hade han inte haft extrajobbet.
Citera
2021-07-21, 19:55
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
På dagarna står han som vakt utanför nån butik. Efter det går han till sitt kvällsjobb. Vet ej vad det är, men han kommer hem efter kl 22 varje kväll. Anna har själv berättat om det, och visat upp på sin live när han kommer hem.

Dessutom har Anna berättat att Roberto inte vill ta ut semester.
Dom har ju inte råd att Roberto ska ta semester.
Citera
2021-07-21, 20:32
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha det tror jag inte, annars hade han inte haft extrajobbet.
Tror dem är panka och han inte har annat val tyvärr
Citera
2021-07-21, 20:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Anna har sagt flera gånger att olika saker får vänta därför att det inte finns pengar till det nu. Det var dels om en möbel dom skulle köpa, dels gardiner till vardagsrummet. Hon har påpekat att Bregott är 10 kronor billigare på Lidl. Viktigt att jämföra priser.
Kläder (förutom mjukisdressarna) har hon inte köpt på flera år.

Samtidigt säger hon att hon tittat på en bil för råd har hon men tycker inte hon behöver en egen bil just nu. Och hon köper mat som ingen låginkomsttagare har råd med.
Citera
2021-07-21, 21:10
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna har sagt flera gånger att olika saker får vänta därför att det inte finns pengar till det nu. Det var dels om en möbel dom skulle köpa, dels gardiner till vardagsrummet. Hon har påpekat att Bregott är 10 kronor billigare på Lidl. Viktigt att jämföra priser.
Kläder (förutom mjukisdressarna) har hon inte köpt på flera år.

Samtidigt säger hon att hon tittat på en bil för råd har hon men tycker inte hon behöver en egen bil just nu. Och hon köper mat som ingen låginkomsttagare har råd med.
Ja just matkontot måste vara högt.
Anna är tjock och har problem med matintaget (troligen matmissbruk).
Hon tröstar sig och belönar sig med mat.
Hade hon inte varit då osympatisk hade man ju tyckt synd om henne för det är säkert ett lidande.
Sen är det ju patetiskt att hon inte kan acceptera sig själv och sin kroppshydda. Inte vet jag, bli kroppsaktivist eller nåt kanske kan vara nåt?? Men eftersom hon är så narcissistisk kan hon inte erkänna sig som fet utan trallar på i förnekelse
Citera
2021-07-21, 21:12
Medlem
obscenitets avatar
[quote=Fabriksbyggnad|76640465]
Citat:
Tror dem är panka och han inte har annat val tyvärr[/QUO
Det kan du ju tro 🙂
Ja jag tror dem behöver inkomster. Även att snna har dyrs vanor. Sen att Roberto vill komma undan kan ju absolut vara sant. Vem fan vill bli filmad när man duschar och blir intvålad var och varannan kväll?
Citera
2021-07-21, 21:54
Medlem
Nicitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Det var högst relevanta frågor som ställdes till AnnaTook. T.ex om hur hon kunde skriva inlägg på Läckbergs IG och yppa om hennes pengar!! Det är att förolämpa och hänga ut tycker jag!! Det riktiga lågvattenmärket igår var när mannen kommer hem efter en arbetsdag ber henne stänga av ”det där” vilket hon ignorerade. Anna har många olika ansikten i sina livar och igår var det Sankta Anna som inte blir arg och oförskämd. Hade hon haft elaka ansiktet igår hade mannen fått sig en allmän avhyvling! Blä och fy nu har jag ledsnat på TookAnna. Hon är inte värd min tid längre men hoppas att efter gårdagens live är det dag att lägga ner.

Det kanske hade varit relevanta frågor i ett debattprogram som handlar om det ämnet. Nu är ju detta en live, för hennes fans. Småprat om olika saker. CL har inte själv kommenterat Annas inlägg och jag tror faktiskt att CL är mer än kapabel att föra sin egen talan, så även Annas man. Som sagt, jag har sett flera av Annas lives och hade det inte varit för trollen, som häcklar, hånar och provocerar. Så tror jag att både hon och dom som gillar henne, hade haft det väldigt trevligt. Tycker att gruppdynamik är väldigt intressant och den är väldigt tydlig i denna tråden.
Citera
2021-07-21, 22:03
Medlem
Citat:

Är det inte ganska uppenbart att Vicente stängt av penningkranen till familjen? Han har säkert varit villig att ställa upp ekonomiskt under barnbarnens uppväxt men nu när de är myndiga så har han satt stopp för att ställa upp ekonomiskt för familjen.

Vanessa fyllde 18 år förra året och det var efter det som de uppenbart fick det svårare ekonomiskt. Anna sa sturskt vid pandemins början att hon jobbat mycket innan pandemin och sparat pengar för att vara ledig varför hon inte påverkades av pandemin. Nu hävdar hon att pandemin slagit hennes liv i spillror.

Allt är numera på paus i familjen Stolledanos liv förutom Annas frisörbesök. Attefallshuset står halvfärdigt precis som Robertos garage. Skrotbilarna avlöser varandra och underhåller huset gör man inte. Flaggstången flagnar, fönsterna skallrar och altandäcken slår sig medan gräset växer sig högt innan det dör av vattenbrist...

Att Roberto jobbar extra under semesterperioden har enbart att göra med att de behöver pengarna. Anna sitter hemma och inget meningsfullt gör men springer ändå till frisören var och varannan vecka. Förmodligen har hon övertygat den menlöse om att hennes inkomst är hennes pengar som hon spenderar på sig själv medan hans inkomst ska försörja familjen. Vad ska hon sysselsätta sig med om dagarna om tvättmaskinen går sönder (vilket den förmodligen kommer göra med tanke på hur ofta hon tvättar)?

Hur kan hårförlängning och färgning av hår vara en prioritering när maken tvingas jobba extra? Samtidigt får Roberto finna sig i att få håret klippt av Anna. Hur menlös kan en man bli?
Citera
2021-07-21, 22:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Vad ska hon sysselsätta sig med om dagarna om tvättmaskinen går sönder (vilket den förmodligen kommer göra med tanke på hur ofta hon tvättar)?
Det här är vad jag ser fram emot. Tvättmaskinen, värmepumpen, kylen, frysen och diskmaskinen. Vad gör Anna då? 😱
Citera
2021-07-21, 22:35
Medlem
jag såg Fru Anna Toledano Book igår, i levande livet så måste donnan väga 90-100 kg, verkar ha problem att gå, liksom vaggar fram och hyn är inte som på instas bilder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in