2021-04-11, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon blockade nyss min åtraåriga dotter som ville följa henne...av nån orsak jag inte vet. Dottern har ett synnerligen lite aktivt konto på instagram. Hon har inte ens lösenord till det själv utan jag loggar in henne när hon vill kolla runt och kommentera....så book är på hugget minsann och min tös är ledsen för hon hade ju inte gjort något fel. Sen tycker väl inte JAG att hon skulle följaa book men hon har ju inte tillgång till instagram utan mig heller.

Jag tror att Anna blockar alla som har konton med få följare, hon tror att alla är troll. Hon blockar folk som inte har foto på sig själv. Hon blockar folk som följer bloggbevakning, Pernilla Wahlgren mm Massor med människor inklusive mig har blivit blockade utan att göra något. Hon skulle ha live en dag för länge sedan och frågade om man skulle kolla Jag tryckte på nej och blev direkt blockad. Anna kan inte förstå att folk jobbar, har något annat att göra så man inte kan titta. Anna borde omyndigförklaras på Instagram.
Citera
2021-04-11, 16:49
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det var väl typ så jag skrev;-) eller menade iaf. I princip hade han kunnat ge en låt ja, men upphovsmännen kan ju vägra och då kan de bli diskade. Hände flera ggr på 90-talet vet jag men är nog inte lika vanligt nu.

Och varför hon inte fått nån låt....tja det kan vi ju bara spekulera i. Frågar man henne är det ju för att hon är för bra och skulle ta bort stjärnglansen från alla andra. Eller så HAR hon fått låtar men har tackat nej för de var mer rätt för Carola, Charlotte, Eric Saade eller nån annan som förtjänar en bra låt #förjagärjusåödmjukattjagmåstetalaomdetsåattallafa ttar

Ha ha ha, jag jag kanske missförstod något där. Men sanningen är nog att ingen vill ha Booken i närheten. Det slutar alltid i kaos på något sätt. Hon vann biggest loser och det är väl egentligen den enda "framgång" hon har haft? Då såg hon plötsligt ut som Magica de Hex i Kalle Anka. I alla fall i ett halvår. Då fick hon lite mediatid och åkte runt och blev intervjuad. Sen såg hon ut som vanligt igen och då blev hon bortglömd.

Sanningen är att om Eddie Meduza skulle ha skickat en ett bidrag som hette "knulla mig i röven" så hade Anna gladeligen sjungit låten för en stund i rampljuset. Hade hon varit en trevlig och normal person tror jag däremot hon lätt hade kunnat jobba med musik och kanske suttit i någon jury.

Men nu är Anna den hon är och i det här klippet förstår vi varför Anna bränner sina ljus i bägge ändor. Här är hon på god väg tillbaka in i sin gamla matchvikt men får ändå gå på Kristallengalan (Antagligen för att Biggest Loser var nominerat?) Idol-Kristis mimspel medan Anna pladdrar tror jag säger allt. Kristi är ett proffs på att bedöma artisteri och musikalitet. Anna är inte proffs någonstans. Hon verkar påtänd och av någon anledning tror hon att vi förstår henne bättre om hon börjar prata engelska lite spontant ibland. Kanske tror hon att hennes engelska är så bra att man nästan kan ta henne för en infödd amerikanska?

Anna inleder ödmjukt. När reportern säger något om deras klänningar, svarar Anna direkt "Because great minds think alike" och menar då att hon och Kirsti befinner sig på samma etablerade kändisnivå. Kirstis mimspel berättar att hon tänker annorlunda.

https://www.youtube.com/watch?v=qPoBvI5n_1A&t=5s
Citera
2021-04-11, 17:38
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Inga vidbrända smörstekta mackor i sängen idag? Det börjar bli ett mönster nu. Först målar hon ut sig själv som en drömkvinna och skämmer bort sin make med frukost på sängen. Sedan missförstår hon något och exploderar av ilska. Någon sviker henne. Hon tycker synd om sig själv. Ingen frukost nästa dag. Och så börjar karusellen om igen. Som om inget har hänt.

Jag funderar lite på vad som händer under de här "tysta" perioderna. Inbillar hon sig att hon är intelligent och ligger och tänker ut en ny master plan för hon ska få maximal uppmärksamhet genom att skapa ett drama, eller tvingar hon bara maken till donken för att svulla och tar saker som de kommer?

Alla människor kan ha en dålig dag, eller i alla fall att man inte orkar laga mat. Eller städa. Man behöver ladda om lite. Kanske lite bakis? Då kan det vara gott med en meny från McD eller en pizza. De gånger Anna hämtat mat har det varit sushi. Men det känns som ett spel för galleriet. Som om hon tror att det får henne att framstå i bättre dager. Jag tror hon ligger i soffan just nu med en extra plus pommes frites i knät.

Hon har ju blivit ganska rejält tilltvålad av Ervik (eller vad han hette) så detta måste hon nu försöka ta sig ur, han har ju span på henne skrev han ju i ett inlägg så hon har väl inte så fritt spelrum längre. Hon är fast.
Citera
2021-04-11, 17:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
idag är det tyst på märstamorsans insta
Vilodag från "jobbet" som trollblockare.
Citera
2021-04-11, 18:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Hon har ju blivit ganska rejält tilltvålad av Ervik (eller vad han hette) så detta måste hon nu försöka ta sig ur, han har ju span på henne skrev han ju i ett inlägg så hon har väl inte så fritt spelrum längre. Hon är fast.
Inmålad i ett hörn. Inga livlinor kvar. Ingen vän att ringa. Ajfånen har skurit ihop av alla tårar. Märktes på hennes näsa som var vriden ur led, troligen av allt snytande.

Från Mys blogg:
Citat:
Jag har under de senaste månaderna även aktivt valt bort alla former av energi dränage. Tagit bort allt ( och alla) som tar energi….

Anna, du har ju oss! Strunta i alla kändisar. Skaffa ett konto här så vi kan umgås dygnet runt. 😀
Citera
2021-04-11, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon tittar ju på reprisen idag så hon visste att det var Schelin men hon kunde inte skriva det eftersom det vore för genomskinligt. Körde med idrottare och gay istället.
Haha är det sant? Jag såg att hon skrev att hon trodde det var en idrottare och att hon fick gayvibbar men har noll koll på masked singer. Var det alltså reprisen hon kollade på?
Citera
2021-04-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Haha är det sant? Jag såg att hon skrev att hon trodde det var en idrottare och att hon fick gayvibbar men har noll koll på masked singer. Var det alltså reprisen hon kollade på?

Jag fattar inte varför hon tog upp detta med gay det är inte relevant och skriva innan masken är av att det är gay vibbar
Citera
2021-04-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag fattar inte varför hon tog upp detta med gay det är inte relevant och skriva innan masken är av att det är gay vibbar
För att skryta (ljuga) om hur otroligt god människokännare hon är förstås.
Citera
2021-04-11, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Inmålad i ett hörn. Inga livlinor kvar. Ingen vän att ringa. Ajfånen har skurit ihop av alla tårar. Märktes på hennes näsa som var vriden ur led, troligen av allt snytande.

Från Mys blogg:

Anna, du har ju oss! Strunta i alla kändisar. Skaffa ett konto här så vi kan umgås dygnet runt. 😀
😂Precis vi finns vi stackars trollen
Citera
2021-04-11, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Detta kunde hon sagt innan eller fredagens avsnitt haha
Hon kom med sina gissningar liite efter 😂
Citera
2021-04-11, 20:12
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Noterar att även Åza och My slutat följa varandra (alternativt blockat varandra) på IG. Inte bara Booken alltså....

Däremot följer Vanessa Åza.
Kanske är hon den enda som beter sig vuxet i detta hav av tokiga kärringar!
Citera
2021-04-11, 20:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Däremot följer Vanessa Åza.
Kanske är hon den enda som beter sig vuxet i detta hav av tokiga kärringar!
Mamma sköter kontot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in