2021-02-09, 20:44
Medlem
Magictrixs avatar
Nu har tanten blivit tokig igen. Har lagt upp säkert 200 filmklipp från Spanien på Insta. Två år gamla. Inte ens närmsta släkten pallar se sånt skit. Det tar aldrig slut. Men den som tidigare ville se Roberto göra lakritsshots får sitt lystmäte. Säkert 25 klipp bara på det. Helt galet.
Citera
2021-02-09, 20:52
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det där brevet ser ju ut som något en tolvåring skrivit till ett mobboffer i klassen. Då har vi Annas mentala nivå på papper.

Vem åker till Märsta från Östermalm för att äta frukost? När Alban kom var det filmvisning från att bilen gjorde entré och hela vägen till de tog adjö. När Kin kommer får hon inte ens vara med på bild? Visserligen kanske hon inte ville det, men ändå. Det är bara en kopp och en tallrik framdukad. Som vanligt tänker man att Anna haft låtsaskompisar på besök. Möjligen ville hon lägga fram sin version av skilsmässan för sladdertackan. Så inte doktorn får gå oemotsagd.

Hon är väl på bild i stories? Vet inte hur kvinnan ser ut men det sitter en med mössa inomhus och "jobbar".
Citera
2021-02-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Dom kanske har "lånat" den? En bra skyffel från Fiskars kostar flera hundra som behövs till bröd och avokado.
Fast på fotot från Albans ankomst såg det ut som nån kört med snöslunga. Grannen troligen.

Det där är nog ingen Fiskars. Snarare Jula. De har utförsäljning på den sorten nu 😀
Citera
2021-02-09, 20:55
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Hon är väl på bild i stories? Vet inte hur kvinnan ser ut men det sitter en med mössa inomhus och "jobbar".
Jag såg i alla fall bara bilden på smörgåsarna. Sedan kom 2000 semesterbilder från förr upp.
Citera
2021-02-09, 21:07
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag såg i alla fall bara bilden på smörgåsarna. Sedan kom 2000 semesterbilder från förr upp.

Anna läste såklart här och ändrade sin story för nu finns bild på gästen samt inga semesterbilder.
Citera
2021-02-09, 21:11
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Anna läste såklart här och ändrade sin story för nu finns bild på gästen samt inga semesterbilder.

Lustigt. Jag kollade för typ en kvart sen. Jag antar att hon inte tänker sända någon matlagning på lördag då, annars har hon ju inte tid att sitta och läsa här. Eller ska vi få lära oss att bre smörgåsar med avokado?
Citera
2021-02-09, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Om man sitter och slänger med meterlångt hår är det farligt med levande ljus. 🔥

Ja just det, det glömde jag bort. Då vet vi varför dom väljer bort mysfaktorn 😉
Citera
2021-02-09, 22:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
På en av hennes bilder i dag, mellan bilderna med mackor, syns en snöskyffel. Så som det ser ut hos dem trodde jag inte att de ägde en.
Den står där för syns skull, tror ingen kan använda den på ett korrekt sätt.
Citera
2021-02-09, 22:26
Moderator
oilslicks avatar
Det där att hon inte äter bröd, har hon sagt det eller är det en trådsanning?

Varannan bild är ju på en smörgås.
Citera
2021-02-09, 22:48
Medlem
Lala.s avatar
Finns det någon som inte är blockad som vill fråga henne detta i nästa live? 😂

Varför är du egoistisk och tar betalt för matlive trots att du inte är kock när Catarina Köning och Jennie Wallden som båda vunnit Sveriges mästerkock gör matlive gratis?
Citera
2021-02-09, 23:16
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Det där att hon inte äter bröd, har hon sagt det eller är det en trådsanning?

Varannan bild är ju på en smörgås.
Hon har själv sagt (flera gånger) att hon väldigt sällan äter bröd. Hon dricker nästan aldrig alkohol heller.
Kolla hennes Drinkskola.

https://youtu.be/EYpcI9IwNEM
Citera
2021-02-09, 23:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Finns det någon som inte är blockad som vill fråga henne detta i nästa live? 😂

Varför är du egoistisk och tar betalt för matlive trots att du inte är kock när Catarina Köning och Jennie Wallden som båda vunnit Sveriges mästerkock gör matlive gratis?
Hon läser här så hon kanske besvarar den frågan i nästa live. Hon brukar försäga sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in