2021-01-30, 23:11
Medlem
Jag orkar inte!! 🤣🤣🤣🤣

Har precis slutat efter att ha jobbat kväll! Hade ju hoppats på att någon lagt upp spektaklet här att titta på nu!!

Ni förstår väl att Annas egen förklaring till det låga deltagandet kommer vara att det va sååånt tryck av alla som ville gå med o betala så systemet pallade inte!! Såå många som hört av sig till henne sååå besvikna att det inte fungerat!! Tror att de stackare som hon ANLITAT för att sköta allt tekniskt kommer få sig en skopa oxå!! Lögnen blir liksom bättre då!!
Citera
2021-01-30, 23:27
Medlem
Ok jag är inget tekniskt geni....

Men det står ju på fb att det går att köpa eventet nu i efterhand! Hur gör jag om jag vill kunna lägga upp det här sen?

Den är visst typ 2tim så det lär man inte inte orka titta på utan o snabbspola!!
Citera
2021-01-30, 23:36
Medlem
Skrattet fastnar i halsen när jag ser människor sitta och gotta sig åt Annas misslyckande.
Att skratta åt alla hennes stolleprov (trasslig hårsnodd, IKEA-debacle, snabbare på stavgång än världsrekordhållaren i gång, 135 grader i bastun - you name it), det är helt ok. Men när hon nu - för en gångs skull - gjorde något för att dra in pengar till hushållet, och misslyckades med det, då är mitt skratt långt borta.

När jag läser vissa inlägg i den här tråden förundras jag över hur människan kan ha blivit den dominanta arten på jorden.
Ja, Anna är ohälsosamt överviktig, men att läsa inlägg där hon benämns "tunnan", "fläskberget" osv, det ger en jävligt fadd smak i munnen. Vilka var ni på skolgården, egentligen? Ni är åtminstone långt ifrån det jag har uppfostrat mina barn till att vara.
När det gäller hennes utseende, så borde det ligga betydligt närmare till hands att angripa hennes fejkade hästgaddar eller nike-loggorna till ögonbryn.

Att Anna inte alltid tycks vara vid sina sinnens fulla bruk, det är nog de flesta av oss överens om. Men vilken ursäkt har ni för ert beteende?
Att skratta åt någons klavertramp och att angripa hennes fysiska tillkortakommanden är två vitt skilda saker. Den som inte förstår det borde självmant ansöka om LSS.

Med det sagt, så konstaterar jag att Semel- och räkmackefixande Jeanette har låst sin Insta. Har det något med Annas mat-live att göra?
Citera
2021-01-30, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svajmastartisten
Skrattet fastnar i halsen när jag ser människor sitta och gotta sig åt Annas misslyckande.
Att skratta åt alla hennes stolleprov (trasslig hårsnodd, IKEA-debacle, snabbare på stavgång än världsrekordhållaren i gång, 135 grader i bastun - you name it), det är helt ok. Men när hon nu - för en gångs skull - gjorde något för att dra in pengar till hushållet, och misslyckades med det, då är mitt skratt långt borta.

Du har fel. Dagens Facebook-event gjorde hon inte för att dra in pengar till hushållskassan. Hon gjorde det för att hon är kåt på att synas och höras - inget annat. Pengarna skiter hon i - det är synas och höras hon vill.

Hon lever i en fantasivärld. Tror att folk är villiga att betala över 100 spänn för att se henne laga en kass middag. Men nu blev det återigen ett stort praktfiasko. Detta kommer hon bortförklara med "tekniska problem" eller att hon ville hålla det "litet och intimt"

Hon får min sympati tidigast den dagen hon skriver in sig på AF och tar ett instegsjobb i en skolmatsal eller liknande. Och det kommer aldrig att ske. Hon är för lat. Hon är för korkad. Hon är för sjuk. Och så länge hon fortsätter med detta publikt så kommer jag att fortsätta skratta åt henne och eländet.
Citera
2021-01-30, 23:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Men att kalla henne grogghagga och jävla urblåst är okej?
Kasta inte sten...
Citera
2021-01-31, 00:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Ja, Jobejjto bör nog hålla sig långt borta. Kanske Anna tar lite olika substanser för att lugna ner sitt sinne efter dagens praktfiasko.

Att intäkterna uteblev spelar ingen större roll för Anna. Det värsta i hennes värld är att hon är så passé och totalt "ute". Det kan inte bli tydligare i och med dagens praktfiasko.
Japp, det blev en rejäl käftsmäll mot Annas ego. Hur hon tacklar detta, det återstår att se.
Citera
2021-01-31, 00:03
Medlem
Citat:

När jag läser vissa inlägg i den här tråden förundras jag över hur människan kan ha blivit den dominanta arten på jorden.
Ja, Anna är ohälsosamt överviktig, men att läsa inlägg där hon benämns "tunnan", "fläskberget" osv, det ger en jävligt fadd smak i munnen. Vilka var ni på skolgården, egentligen? Ni är åtminstone långt ifrån det jag har uppfostrat mina barn till att vara.
När det gäller hennes utseende, så borde det ligga betydligt närmare till hands att angripa hennes fejkade hästgaddar eller nike-loggorna till ögonbryn.

Att Anna inte alltid tycks vara vid sina sinnens fulla bruk, det är nog de flesta av oss överens om. Men vilken ursäkt har ni för ert beteende?
Att skratta åt någons klavertramp och att angripa hennes fysiska tillkortakommanden är två vitt skilda saker. Den som inte förstår det borde självmant ansöka om LSS.

Med det sagt, så konstaterar jag att Semel- och räkmackefixande Jeanette har låst sin Insta. Har det något med Annas mat-live att göra?

Jag är rätt säker på att om Anna själv va ärlig med sin kropp o sin vikt istället för att konstant ljuga o göra om sina bilder till en smalare variant, o kunde äga hur hon såg ut, Typ det här är jag o det har jag inga problem med o alla andra ska skita i det! Då skulle humorn gällande hennes utseende inte längre vara roligt!
Men när hon hela tiden ger en påhittad version av sig själv både i bild o text, ”jag äter aldrig bröd o dessutom äter som en liten sparv” så blir det komiskt! Oerhört tragiskt måste jag säga, men ändå rätt underhållande!
Citera
2021-01-31, 00:04
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Japp, det blev en rejäl käftsmäll mot Annas ego. Hur hon tacklar detta, det återstår att se.
Tröstätande gissar jag. Och en paus från sociala medier.
Citera
2021-01-31, 00:04
Medlem
Citat:

Tekniska problem, garanterat! 🤣
Citera
2021-01-31, 00:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Är det någon här som egentligen vet hur det gick eller har sett showen? Det pratas om fiasko och att det var fyra eller fjorton besök och att det samtidigt var inställt. Ingen verkar ha någon koll.
Den här tant Edling som är en av Annas närmaste vänner, just nu, har deltagit i eventet. Hon verkar haft kul och tyckte det var mysigt att laga mat ihop. Hon var jättenöjd och så. Hennes mat såg ut som skit på hennes Insta, men det kanske var gott ändå? Hon är än så länge den enda som jag sett har gett någon respons. Hon verkar annars vara en sund och stabil mamma och har mat och bak som intresse.

Problemet med den här showen är att det inte finns någon som helst återkoppling från Anna själv. Inte tack till de medverkande, inga bilder på hennes mat och inga känslor eller tankar alls kring hur hon upplevde sändningen. Det känns lite märkligt med tanke på att hon lagt ner en hel vecka på detta.

Ett annat problem är ju vad det är för ett event vi hade att vänta oss. Anna säger tio gånger om dagen att det här är inget annat än en glad amatör som vill laga mat med vänner under trevliga omständigheter. Det är ju toppen, men varför då ta betalt för det? När hon sen hyr in ett helt team med människor som sänder detta mot betalning blir det ju automatiskt i alla fall ett semi-professionellt event. Så fort pengar är inblandade ökar kraven på vad man får. Anna kan säkert laga god vardagsmat med brunsås och glass, men det kan i stort sett alla i hennes ålder också. Så då blir det några få bekanta som betalar för att det är just en kul grej. Men det hade de kunnat göra privat om det hade varit så viktigt med sällskap.

I ett tidigt skede (tror det var förra veckan) hade Anna en enkät på Insta vilka som ville se henne laga mat. Det var ett tiotal som var positiva och sex sju som inte ville. Med tanke på att hon har 54.000 följare borde hon själv förstå 52.000 är köpta robotar och inte kommer att svara. Har man ett par tusen följare och bara en eller två promille är intresserade så får man väl anpassa sig och kanske inte ljuga och skryta om att det är sååååå många som under sååååå lång tid bönat och bett att få se henne laga mat. Om hon nu inte tänkt att göra det här till ett återkommande event kan hon sända privat till inbudna vänner gratis.
Citera
2021-01-31, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tonkines
Tycker faktiskt lite synd om henne. Det fanns ju ändå en förhoppning om att många skulle vilja vara med från hennes sida. Sen när hon försöker sig på något nytt och verkar vilja göra något i sitt lilla universum så blir det bara ett stort -Sen bidde det ingenting.
Bättre hon skriver in sig på AF, finns säkert möjlighet för arbetsträning i något storkök eller så. Säkrare sätt att få en inkomst.
Det går faktiskt inte tycka synd om Booken. Hon har ingen empati för andra. Hon försvarar ju barnens brottsliga grejer och skyller på offren. Gör bort sig i tv hela tiden, skäller på snickaren m.m m.m. Går inte ha sympati med en sådan egoistisk människa. Själv njuter jag på hennes fiaskon. Ta ett riktigt jobb människa om nu någon vill anställa dig. Ska bli roligt vad slaskpressen skriver om detta. Krokodiltårar med rinnande mascara.
Citera
2021-01-31, 00:47
Medlem
[quote=AirOfficer|74507265]Du har fel. Dagens Facebook-event gjorde hon inte för att dra in pengar till hushållskassan. Hon gjorde det för att hon är kåt på att synas och höras - inget annat. Pengarna skiter hon i - det är synas och höras hon vill.

Hon lever i en fantasivärld. Tror att folk är villiga att betala över 100 spänn för att se henne laga en kass middag. Men nu blev det återigen ett stort praktfiasko. Detta kommer hon bortförklara med "tekniska problem" eller att hon ville hålla det "litet och intimt"

Hon får min sympati tidigast den dagen hon skriver in sig på AF och tar ett instegsjobb i en skolmatsal eller liknande. Och det kommer aldrig att ske. Hon är för lat. Hon är för korkad. Hon är för sjuk. Och så länge hon fortsätter med detta publikt så kommer jag att fortsätta skratta åt henne och eländet.[/Q Ja Anna är för lat för att ta en vanligt jobb, hon skulle inte ens klara av det enklaste jobbet på Samhall. Hennes enda grej är att fortfarande tigga hos olika företag och säga vilken bra reklampelare hon är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in