Jag kan riktigt se hur det bolmar ur öronen på vår Märsta-Primadonna!
Pernilla Wahlgrens son får skivkontrakt, vara med i Mello och får ett eget program på TV. Carolas son får en dokumentär på TV, som start på sin musikkarriär. Pernillas dotter är företagsam, och har redan tjänat mångmiljoner (i nivån att hon inte skulle behöva lyfta ett finger igen, för resten av sitt liv).
Vad får Primadonnans gudomligt begåvade barn?
INGENTING!
Och det enbart för att... ja, vad?
Jo, för att de har en känd mamma (som om inte ovan nämnda kändisbarn har det!) och för att hon klär dem i fina kläder! Alla i hela universum är AVUNDSJUKA! Det är vad det handlar om!
Eller så kan det handla om att hennes avkommor är helt talanglösa, lata, kriminella, extremt svagbegåvade och socialt missanpassade.
Om vi försöker tänka oss;
Hur skulle Antonios musikkarriär kunna se ut? Som rapartist, kanske?
Tja, Rinkebysvenskan och lingot har han ju. Och för att kalla sig rapartist krävs ju inte mer än att man är kriminell och dum i huvudet, så - Kör grabben!
Och Felicias matlagningsprogram?
Hon kan presentera smörstekta mackor, pulversåser och stulna recept i långa rader. Det hela faller när hon plötsligt ropar
Vem har tagit saltkaret!, och det visar sig att saltkaret olyckligt har ramlat ner i hennes väska, och landat inne i hennes cigarettpaket!
Nej, det går inte. Men Annas gudabegåvade avkommor kanske åtminstone kan få någon roll i nästa säsong av
Tjuv och Polis?
Nej. Om vi ska få se Annas kriminella avkommor på TV, så gör vi nog säkrast i att titta på
Efterlyst.
Citat:
Ursprungligen postat av
cece123
Där sitter Anna som en fet liten Buddha och kommer med visdomsord efter varje eeeh som hon utstöter
Tex att man ska leva i nuet.
Det gör ju inte Anna som ständigt ältar.
Att man ska inte forcera fram saker.
Nä, bara sitta hemma och rulla tummarna och prata med sig själv
Anna tar halva tiden på sig för att i detalj minnas varje artist hon gillar.
Anna Känns så fjortisaktig man någonsin kan bli. Skämskudde täckte hela mitt sikte under den snutt jag såg på. Hur törs Robban visa sig ute med en sådan fru.
Hon tror uppenbarligen att floskler är detsamma som visdomsord.