2021-01-23, 23:22
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Hon delade det i sina stories, så om inte någon tagit skärmdump och delat i tråden så blir det nog svårt att hitta det.

Den finns här i den här supertunna tråden.
Iallafall några sidor elleren sida.
Någonstans från januari månads början tror jag.
Citera
2021-01-23, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
I slutet av denna live kommer Antonio in:

https://youtu.be/w8tlXZiHTlM

"Kan du stänga av, måste prata!"

Han har verkligen anammat ortenlingo, en svensk skulle säga:
"Kan du stänga av, vi måste prata!"
Citera
2021-01-24, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Hon delade det i sina stories, så om inte någon tagit skärmdump och delat i tråden så blir det nog svårt att hitta det.
Jag är blockeliblockad sedan några år tillbaka så det har jag missat
Citera
2021-01-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
I slutet av denna live kommer Antonio in:

https://youtu.be/w8tlXZiHTlM
Vad lämpligt han dök upp, precis när hon skulle svara på vad alla i hennes familj jobbar med.
Citera
2021-01-24, 00:12
Medlem
EssGunillAss avatar
Hur patetiskt är det inte att lägga upp 957stories på Instagram på en repris av Fångarna på fortet?
Det gäller väl att dela allt som syns i media....och exploatera sig själv så mycket det går.
Hon biter sig fast med sina löständer så mycket hon kan....🤳🏻
Anna: Lär dig stava till Kollegor!
Senast redigerad av EssGunillAs 2021-01-24 kl. 00:18.
Citera
2021-01-24, 00:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelipuck
Vad lämpligt han dök upp, precis när hon skulle svara på vad alla i hennes familj jobbar med.

Hon har säkert ett larm inkopplat, som hon trycker på när det krisar.
Det MÄRKS att Anna tycker att det blir liiite obehagligt när frågor om familjens jobb dyker upp.
Hon låtsas inte se frågan osv
Utgår från det att varken Antonio, Felicia eller Lucas jobbar, de drönar hemma precis som
Big Moma.

Hoppas att Anna får den frågan många gånger till, då får Antonio äntligen jobba.
Senast redigerad av cece123 2021-01-24 kl. 00:22.
Citera
2021-01-24, 00:22
Medlem
Lala.s avatar
Åldringstjuven verkar ju vara intresserad av att bli som sin mor, så frågan är när hon också ska börja Lajva. Kan inte Mini-Anna och Stor-Anna börja lajva tillsammans? Tänk er dubbelt så långa LIVES, så långa som en arbetsdag, dubbelt så mycket lögner, dubbelt så mycket skryt, dubbelt så mycket botox och dubbelt så mycket smörstekt mat som ska ätas innan LIVEN är slut! LYX, LYX, LYX. 🥞🥯🤯

Frågan är bara om Anna Took skulle prata 98% av tiden och åldringstjuven kommer bli överkörd. Eller om de kommer prata i mun på varandra och ingen av oss kommer höra ett skit? 😂
Citera
2021-01-24, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hon har säkert ett larm inkopplat, som hon trycker på när det krisar.
Det MÄRKS att Anna tycker att det blir liiite obehagligt när frågor om familjens jobb dyker upp.
Hon låtsas inte se frågan osv
Utgår från det att varken Antonio, Felicia eller Lucas jobbar, de drönar hemma precis som
Big Moma.

Hoppas att Anna får den frågan många gånger till, då får Antonio äntligen jobba.
Japp, ni som kan ställ frågan om och om igen tills vi beundrare av Annas lögner får ett svar.
Citera
2021-01-24, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelipuck
Jag är blockeliblockad sedan några år tillbaka så det har jag missat

Sammanfattat så var det väl ungefär så här: mamma, du sa att jag kunde bli vad som helst- och tänk, så blev det också.
Mamma, jag önskar att du hade fått se vårt fina hus.
Mamma, du trodde alltid på mig och sa att jag hade talang.
Mamma, du sa alltid att jag var för snäll och generös, bla bla bla.

Bla bla bla bla....

Sjukt nog nästan inte ett ord om mamman som inte innefattade Anna själv.

Där har du det. Anna är helt sanslöst narcissistisk.
Citera
2021-01-24, 01:52
Medlem
Jag kan riktigt se hur det bolmar ur öronen på vår Märsta-Primadonna!
Pernilla Wahlgrens son får skivkontrakt, vara med i Mello och får ett eget program på TV. Carolas son får en dokumentär på TV, som start på sin musikkarriär. Pernillas dotter är företagsam, och har redan tjänat mångmiljoner (i nivån att hon inte skulle behöva lyfta ett finger igen, för resten av sitt liv).
Vad får Primadonnans gudomligt begåvade barn?
INGENTING!
Och det enbart för att... ja, vad?
Jo, för att de har en känd mamma (som om inte ovan nämnda kändisbarn har det!) och för att hon klär dem i fina kläder! Alla i hela universum är AVUNDSJUKA! Det är vad det handlar om!
Eller så kan det handla om att hennes avkommor är helt talanglösa, lata, kriminella, extremt svagbegåvade och socialt missanpassade.

Om vi försöker tänka oss;
Hur skulle Antonios musikkarriär kunna se ut? Som rapartist, kanske?
Tja, Rinkebysvenskan och lingot har han ju. Och för att kalla sig rapartist krävs ju inte mer än att man är kriminell och dum i huvudet, så - Kör grabben!
Och Felicias matlagningsprogram?
Hon kan presentera smörstekta mackor, pulversåser och stulna recept i långa rader. Det hela faller när hon plötsligt ropar Vem har tagit saltkaret!, och det visar sig att saltkaret olyckligt har ramlat ner i hennes väska, och landat inne i hennes cigarettpaket!
Nej, det går inte. Men Annas gudabegåvade avkommor kanske åtminstone kan få någon roll i nästa säsong av Tjuv och Polis?
Nej. Om vi ska få se Annas kriminella avkommor på TV, så gör vi nog säkrast i att titta på Efterlyst.

Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Där sitter Anna som en fet liten Buddha och kommer med visdomsord efter varje eeeh som hon utstöter
Tex att man ska leva i nuet.
Det gör ju inte Anna som ständigt ältar.
Att man ska inte forcera fram saker.
Nä, bara sitta hemma och rulla tummarna och prata med sig själv
Anna tar halva tiden på sig för att i detalj minnas varje artist hon gillar.
Anna Känns så fjortisaktig man någonsin kan bli. Skämskudde täckte hela mitt sikte under den snutt jag såg på. Hur törs Robban visa sig ute med en sådan fru.
Hon tror uppenbarligen att floskler är detsamma som visdomsord.
Citera
2021-01-24, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Tänk er dubbelt så långa LIVES,
Det skulle då krävas att ett dygn plötsligt hade 30 timmar.
Men ingenting är omöjligt i Annas Universum.
Citera
2021-01-24, 02:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Hur patetiskt är det inte att lägga upp 957stories på Instagram på en repris av Fångarna på fortet?
Det gäller väl att dela allt som syns i media....och exploatera sig själv så mycket det går.
Hon biter sig fast med sina löständer så mycket hon kan....🤳🏻
Anna: Lär dig stava till Kollegor!

Det var för 2! år och otaliga repriser sedan, medan Anna skriver som om att det var första gången programmet visades.
Tror bara att det är Anna som kör med att tagga och skriva om denna serieomgång på det viset, återigen inser man vilket torftligt liv Anna lever. Sa inte Anna nyss att man skulle
leva i nuet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in