Citat:
Ursprungligen postat av
Dansa0pausa
Ja då var koftan förpassad till garderoben igen. Nu ska det lagas mat 6/1

Ja ja! Vad ska man säga men vi vet ju att det där med att räkna, mängdlära och temperatur inte är Annas melodi. Redan tre anmälda undrar vilka?

Jag är förvånad! Men skam den som ger sig. Någon har väl talat om för kärringen att det är trögt för alla i början. Att det tar tid att bygga upp en relation med sina kunder. Klienterna kommer om man bara härdar ut. Det var inte Annas fel att ingen var med förra veckan. Det var för att konceptet var nytt, över tid kommer hon vara först och hela konceptet kommer förknippas med henne.
Jag såg att hon inte kunde låta bli att nämna att ABC firar 35-årsjubileum i år. Det var skälet till att vi ska fira Annas spanska rötter... med lite Tapas framför mello. Särskilt i år när vi i publiken är sååååå viktiga. Jag kan nästan höra hur Anna ringer Krister Björkman och berättar att eftersom ABC firar jubileum så... kanske i pausen då? Nä, ok, jag ringer när ABC fyller 50 då. Tack.
Jaha, då återstår att se hur länge teknikerna har lust att sitta i Bookens kök varje lördag utan betalning.
Om Annas Tapas är en osttärning och en skinkbit med en tandpetare, eller om det är en baguette med creme fraische och fetaost... det är väl ungefär så djupa hennes spanska rötter är. Plockmat som serverades på fester i Borås 92 snarare. Anna har säkert hur kul som helst nu. Kommer hon hinna fixa om håret till på lördag? Kommer My hinna vara med? Ett tips Anna! Ta in Puma Swede nästa gång och låt hennes stoppa korv med Robera, då ska du få se på tittarsiffror som slår i taket.