2021-02-11, 23:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Del 2: https://youtu.be/TLNMXGfPL-8
Anna sitter vid köksbordet och jämrar sig över buksmärtor. 5 sekunder senare sitter hon och sjunger och juckar på stolen och viftar med armarna. Senare står hon upp och dansar men måste dra upp byxorna som tydligen har resår i midjan. Det hade bara gamla tanter när jag var ung.

Tjat igen om konstgjorda bukväggen och nätet som håller allt på plats. Hon kommer att mala om dom där tarmarna tills hon dör.

30-åriga pigan fixar middag.
Anna frågar "- Har du satt på potatisen? Har du saltat?".
Hon kanske behöver hjälp, tänk om hon bränner sig på kastrullen eller tappar saltpaketet. Oj, oj, oj.
Felicia som är bättre på matlagning än Anna (enligt Anna då) och bättre på att sjunga. Jaha? Hur var det med Idol? Lyckat?
Hittar på egna fantastiska recept (som hon hittat på nätet men modifierat) och tokhyllas av morsan.

Anna själv beter sig som en 14-åring. 🤮

Ser ändå fram emot nästa avsnitt.
Citera
2021-02-11, 23:57
Medlem
Topgun855s avatar
Hemskt för stackars Vanessa att växa upp i detta dårhus!

Socialen har försökt Antonio att växa upp.

Minns jag rätt var socialarbetare hemma hos dom 1 gång i veckan för att bryta sonens kriminella mönster, under 6 månaders tid.

Vad hände jo Felicia blev brottsling..

Anna lever i en stor bubbla från 80-talet.

Jag jag jag är viktigast!!! Bam Bam Bam.
Citera
2021-02-12, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Började se på spektaklet, men var tvungen att gå och spy efter att Anna för 199e gången sprider överdrivna superlativer om Felicia och säger att "Felicia är såå fantastisk.
ni skulle bara veta."
Jo, vi vet hur djävla fantastisk din dotter är Anna...
Anna är medVETslös när det kommer till Felicia.
Denna dotter är en åldringstjuv, snattare, tjuv, och knarkare och har inte bidragit till mycket skatt, snarare krävt mycket via rättsväsende, sjukskrivningar.. you name it.

Om lillebror betecknas som efterbliven och ung och dum, vad ska man säga om den drygt 10 år äldre Felicia?
Lukas får väl stå som försörjare av detta vider, för Little Lazy är fullt upptagen av att gnälla över ärr, ont i ryggen och allsköns petitesser.
Medan hos masar runt i flickrummet, blott tre decennier gammal.. och "hjäpassisterar" hennes lata morsa Big Lazy, som är buzy doin nothing.
Kunde inte sagt det bättre själv... Anna är helt uppenbart en katastrof som morsa. Felicia och Antonio är båda beviset för det... det är inga småbrott de dömts för precis. Känns som att cirkeln är rätt sluten... alkismorsan Maritha förstörde Anna och Anna förstör sina "barn"....
Citera
2021-02-12, 00:06
Medlem
Loquitas avatar
Sista delen: https://youtu.be/4bgwTRVwD0c
Citera
2021-02-12, 00:51
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Tja, jo till fyra personer är det mycket.
Men inte till 8 personer. Hela Annas familj plus två tekniker...
All mat är räknad till 8 personer, det är därför vi tycker det är så kopiösa mängder. Eller kanske till fler än 8 för det ska ju kunna bli lunch dagen efter också...
Ja, fast recept är till 4 personer.
Citera
2021-02-12, 01:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Sista delen: https://youtu.be/4bgwTRVwD0c
Ytterligare 1 timme. Ja, jag skäms. Hinner inte se alla filmer och serier Anna tipsar om. Måste jobba också.

Återigen mästrar hon pigan. Precis i början pekar hon mot köket och säger "men vettu, du kan dra lite med en gaffel". Så pigan, som är sååå duktigt på att laga mat, behöver instrueras. 😂

Anna ska sälja manus till Hollywood och nöjer sig med 2% av intäkterna från serien/filmen för det kommer att ge så ofantligt mycket pengar. Roberto kan nog slänga sig i väggen när Anna slår igenom i Hollywood. Annas vänner har sagt att det är en kanonbra idé. Taskiga kompisar du har Anna.

Kommandoran sitter där på sin stoppade stol i timmar, varierar med lite höftrullningar och skränande ibland. Sittande på stolen pekar hon snett ner mot golvet och ber nån ta upp hennes hårborste.

På samma sida som hon har munsåret har hon en liten lucka i underkäken. Innan det här årets slut kommer det att vara flera.

När jag hade tittat klart på den här senaste delen kom "Kriminalitet och att ta ansvar för sitt liv", podd med Alexander Pärleros, upp. Så passande.
Citera
2021-02-12, 02:09
Medlem
Skämskudde här!
Munsåret är kvar, @nna ber om läppbalsam, smörjer några varv. Delar dem?
Lite senare efter att ha tokhyllat sin förstfödde, ber hon om en puss, Felici@ ger henne det. På munnen.
Herpes- here we come
Citera
2021-02-12, 02:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Skämskudde här!
Munsåret är kvar, @nna ber om läppbalsam, smörjer några varv. Delar dem?
Lite senare efter att ha tokhyllat sin förstfödde, ber hon om en puss, Felici@ ger henne det. På munnen.
Herpes- here we come
Det var väl Vanessa?
Herpes är väl det minsta problemet i den där familjen.
Citera
2021-02-12, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det var väl Vanessa?
Herpes är väl det minsta problemet i den där familjen.
Nej, hade kortare stripigt hår, lät som ett groggtroll. Hon skränade om när hon varit på konsert och spelat in när hon skrek
Citera
2021-02-12, 02:29
Medlem
Citat:
Nej, hade kortare stripigt hår, lät som ett groggtroll. Hon skränade om när hon varit på konsert och spelat in när hon skrek
Spela upp från 16 minuter in, då pratar @ om att hon skulle gått "producentutbiodning" men blev avrådd av en "djävla skivbolagsdirektörgubbe som sa att hon inte skulle lägga energi på https://youtu.be/TLNMXGfPL-8
Puss 17:30, Felici@
Citera
2021-02-12, 02:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ja, Felici@ hördes ju i bakgrunden under hela liven, alla 3 delarna, men det var väl V som kom fram och kramade Anna länge.
Var det när F visade sitt ärr som hon pussade Anna? Det missade jag i så fall.
Citera
2021-02-12, 02:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Spela upp från 16 minuter in, då pratar @ om att hon skulle gått "producentutbiodning" men blev avrådd av en "djävla skivbolagsdirektörgubbe som sa att hon inte skulle lägga energi på https://youtu.be/TLNMXGfPL-8
Puss 17:30, Felici@
Det där såg ut som Vanessa. Det är alltid hon eller Roberto som tvingas pussa henne. F är noga med att inte komma med på bild. Undantaget var när hon lockade håret på Anna men jag tror inte hon var medveten om hur mycket hon syntes. Hon såg härjad och sliten ut. Inga spisrosor direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in