2020-10-05, 13:42
Moderator
Maviels avatar
Det som lyser igenom i hennes inlägg på instagram om detta är ju 1/ hon är symptomfri 2/ hur orolig hon är. Man får uppfattningen att hon ringt runt till alla sjukinstanser som går att ringa till och att hon mer eller mindre tror att hon är döende. Det lyser också igenom att hon fått skit för detta - vilket kan sägas är befogat. Hade hon inte varit så korkad och berättat om allt hon gör så hade hon inte fått skit nu. Att fota testet var nog det dummaste hon kunde göra. Undrar dock hur mycket hon kommer att mjölka detta nu då.
Citera
2020-10-05, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag säger inte att hon varit försiktig. HON säger att hon varit det. Jag säger emot.
Det förstod jag att det är inte du som tycker det och det tycker inte jag eller någon annan heller, Anna är den enda som tycker det .
Citera
2020-10-05, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det som lyser igenom i hennes inlägg på instagram om detta är ju 1/ hon är symptomfri 2/ hur orolig hon är. Man får uppfattningen att hon ringt runt till alla sjukinstanser som går att ringa till och att hon mer eller mindre tror att hon är döende. Det lyser också igenom att hon fått skit för detta - vilket kan sägas är befogat. Hade hon inte varit så korkad och berättat om allt hon gör så hade hon inte fått skit nu. Att fota testet var nog det dummaste hon kunde göra. Undrar dock hur mycket hon kommer att mjölka detta nu då.
Får också uppfattningen att hon har ringt runt och vill ha "vettig hjälp". Förstår inte vad hon vill ha för hjälp. Hon känner sig ju inte sjuk. Men det är som vanligt med henne, har hon en fis på tvären så hon halvt döende.
Citera
2020-10-05, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Dåligt gjort av Booken😫😫😫
Who is laughing now 😫😫
Citera
2020-10-05, 13:57
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel

Var finns bild på testet? Jag kan inte se nån sån på hennes instagram eller i hennes storys? Har hon tagit bort den? Framgick det att det verkligen var Annas test?
Citera
2020-10-05, 13:58
Medlem
Det känns som att hon i likhet med Donald Trump kommer att försöka vända detta till sin fördel vare sig det blir lindrigt eller allvarligt, vare sig det går snabb över eller håller i sig länge o s v.
Ingen parallell i övrigt 😉
Citera
2020-10-05, 13:59
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Var finns bild på testet? Jag kan inte se nån sån på hennes instagram eller i hennes storys? Har hon tagit bort den? Framgick det att det verkligen var Annas test?

Det var nog under hennes händelser som hon la upp att hon skulle testa sig och hon gjorde en stor grej av det att hon minsann tog ansvar. Det ligger inte kvar nu.
Citera
2020-10-05, 14:01
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det känns som att hon i likhet med Donald Trump kommer att försöka vända detta till sin fördel vare sig det blir lindrigt eller allvarligt, vare sig det går snabb över eller håller i sig länge o s v.
Ingen parallell i övrigt 😉

Hon kan ju köras runt i bilen och vinka till folket som han gjorde Med något av sina fina munskydd... Ja hon lär mjölka detta och vi kommer att få ordentligt uppdaterat precis hur hon mår och hur hon lider. Kommer säkerligen att hamna i tidningarna oxå.
Citera
2020-10-05, 14:01
Medlem
Hoppas frisören hör av sig med ett sanningens ord... Jag hoppas även Anna vet att familjekarantän råder. Alla i familjen ska sitta i karantän en vecka och sedan testa sig. Gäller samtliga i hushållet eftersom de är vuxna!
Citera
2020-10-05, 14:02
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Får också uppfattningen att hon har ringt runt och vill ha "vettig hjälp". Förstår inte vad hon vill ha för hjälp. Hon känner sig ju inte sjuk. Men det är som vanligt med henne, har hon en fis på tvären så hon halvt döende.
Synd att hon inte har tillgång till internet.
Då hade hon kunnat få svar på många av sina frågor.
Det slutar väl med att någon annan i hushållet ringer efter ambulans, bara det bästa är gott nog åt Anna. Om hon ringer själv riskerar hon att hamna i en telefonkö, får panik och lägger på.

Hör här Anna Book, vi vet att du läser här - om du varit lika försiktig som jag då hade du varit frisk nu.
Citera
2020-10-05, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Hoppas frisören hör av sig med ett sanningens ord... Jag hoppas även Anna vet att familjekarantän råder. Alla i familjen ska sitta i karantän en vecka och sedan testa sig. Gäller samtliga i hushållet eftersom de är vuxna!
Ja hoppas han/hon e smart
För detta var inte bra gjort av Booken Fyyy säger jag😫
Citera
2020-10-05, 14:08
Medlem
Hur kan hon ens med att skriva att hon tog sitt ansvar och ställde in allting i helgen för att hon kände sig krasslig, när hon tvärtom postat frisörbesök osv.
Det positiva med att ha henne instängd i källaren i två veckor kommer helt klart bli många goa lives.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in