2021-01-27, 12:42
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Bejeesus - det finns inga människor med normal fattningsförmåga som skulle betala för det där. Hon är direkt obehaglig i köket med sin bristande hygien och den mat hon lagar är antingen brun eller direkt kopierad från någon annans recept. Antagligen har hon känt sig tvingad att börja ta betalt för sitt lajvande eftersom familjen protesterat mot hennes beteende. Kanske finns det personer med ett förståndshandikapp som går på det där.
Undrar om hon klipper ner naglarna?
Jag kan tänka mig att det är folk som vill ha en rolig lyteskomikstund för en rimlig peng som tittar på eländet med...
Hoppas det kommer upp på Youtube sedan.....
Citera
2021-01-27, 12:43
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Bookan ska nu gå all in på en privat satsning- matlagning med Anna.
För 119kr får du matlajva med den flerfaldigt hyllade Samba sambrero stjärnan som guidar dig i det hemska träsket som kallas kök o matlagning. Hjärtligt och härligt med massa emojis o bebis-språk garanteras.
Hur många lives och recept du får för dina skattade 119kr framgår inte.
Självkritik o insikt lyser som vanligt med sin frånvaro.
Se bild
Gillar att loggan även den fått ett Anna filter på figuren.
https://postimg.cc/gallery/FdTpzkj

Mer info o köp det
https://lm.facebook.com/l.php?u=http...f9l9yddqeFPwN4

Hur hade Anna tänkt om matlagarna börjar fråga "Vad arbetar din familj med"?
Kommer Antonio springa in i köket för att be henne stänga ned då också?
Tänk om de börjar fråga om Felicia?
Eller lägenheten i Spanien?
Eller något annat som inte passar?
Blir Anna plötslig döv, bryts säningen då också och om det händer får de betalande pengarna tillbaka?
Citera
2021-01-27, 12:48
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hur hade Anna tänkt om matlagarna börjar fråga "Vad arbetar din familj med"?
Kommer Antonio springa in i köket för att be henne stänga ned då också?
Tänk om de börjar fråga om Felicia?
Eller lägenheten i Spanien?
Eller något annat som inte passar?
Blir Anna plötslig döv, bryts säningen då också och om det händer får de betalande pengarna tillbaka?

Förmodligen hängs man ut med namn och bild, antar att inloggningen sker med fb-konto eller bank-id.
Citera
2021-01-27, 12:50
Medlem
Kostar det 119 per gång tror ni?
Citera
2021-01-27, 12:55
Medlem
cece123s avatar
Längre ned på Annas Facebook hittar jag det här..från 2017
https://pasteboard.co/JLzwrpg.jpg
Anna "#ingakolhydrater#geinteupp" Book
Tröttnade extremt snabbt på salladsbladen, den saken är biff, ja och Anna äter ju så sällan rött kött.. Fast i Annas Universum är köttfärs inte rött kött, det är... Köttfärs..
Men som Ketchupmannen brukade säga..
"Man kan ju ändra sig"
https://youtu.be/1xUH9NScI08

Edit fel årtal 😁
Senast redigerad av cece123 2021-01-27 kl. 13:18.
Citera
2021-01-27, 13:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Längre ned på Annas Facebook hittar jag det här..från 2007
https://pasteboard.co/JLzwrpg.jpg
Anna "#ingakolhydrater#geinteupp" Book
Tröttnade extremt snabbt på salladsbladen, den saken är biff, ja och Anna äter ju så sällan rött kött.. Fast i Annas Universum är köttfärs inte rött kött, det är... Köttfärs..
Men som Ketchupmannen brukade säga..
"Man kan ju ändra sig"
https://youtu.be/1xUH9NScI08
Det var på den nyttiga tiden, sen hände nått....
Citera
2021-01-27, 13:06
Medlem
Haha!!! Ska bli mycket intressant att följa och se hur många som betalar för detta spektakel! Just nu har två (2) varav Anna är en, sagt JA.
Hohoho!!!
Citera
2021-01-27, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Haha!!! Ska bli mycket intressant att följa och se hur många som betalar för detta spektakel! Just nu har två (2) varav Anna är en, sagt JA.
Hohoho!!!

Både Jobejto och Jeanette hälsar grattis i kommentarerna på hennes Facebook
Citera
2021-01-27, 13:16
Medlem
Magictrixs avatar
Premiär!! Äntligen kan jag presentera ett nytt litet enkelt koncept som kommer finnas på Facebook CookTogether med Anna Book
Varför har hon valt ett engelskt felstavat namn och ”med” på svenska? Var det inte tillräckligt coolt med ”Laga mat med Anna Book”?

Detta kommer bli sååååå kul! Speciellt om just DU vill delta!
Ja, just DU!!!!!!! gör det hela särskilt kul.

Du måste ha ett Facebook konto och där finner du precis all info om mina kommande MatLIVEs
Hon menar egentligen att man måste adda henne som vän på FB för att kunna se info, som annars är dold för de som inte är vänner med henne.

Du betalar tryggt & säkert enligt konstens alla regler och på Facebook kommer anvisningarna att vara tydliga & enkla Vi har satt ett introduktionspris på 119kr och då skriver JAG recepten, inköpslistan / listorna - samt tipsar om verktyg och tillbehör som kommer att behövas Tanken är att det ska vara inspirerande och lustfyllt med mycket glädje och pepp i köket
Då var det dags. Här är Annas nästa misstag. Hur fan ska hon ta betalt över FB? Jag antar hon lägger ut det som ett event och då publicerar hon recepten där. Men om man har betalat för att få vara med där och upptäcker att man måste köpa en hushållsprodukt för att kunna laga maten, det kanske man inte har lust med? Eller om man helt enkelt inte tycker om eller tål maten som ska tillagas? Får man pengarna tillbaka då? Ska vi laga mat på lördag kanske jag behöver köpa en stavmixer i god tid och då behöver jag veta det nu om jag ska hinna planera inköpen.

Lördag den 30 januari kl. 17.00 är det dags iaf. tid för min första MatLIVE! Det är något som länge efterfrågats - LIVE matlagning med mig och nu sker det genom det här MatEventet på Facebook.
Ursäkta, men 17.00? Ska inte vara petig, men just på lördagkvällar känns det lite tajt. Särskilt om man inte får veta i förväg vad som ska tillagas. Eller får man det? De tio som kommer vara närvarande kanske inte gillar Annas mat just den dagen?

Och Nej! Detta är inget som efterfrågats överhuvudtaget.

Det riggas en studio hemma hos mig och jag hoppas att just du hänger på och lagar mat tillsammans med mig
Rigga en studio? Nu har nog tunnans storhetsvansinne flödat över. Eller har hon tvingat Roberto att köpa strålkastare och en selfiepinne? Framförallt har hon väl investerat i make up, ny klänning och några besök på skönhetssalongerna. Ska hon ha headset eller hur har hon tänkt lösa pratet när hon svettas runt i köket bland slamrande kastruller? Sänder hon med telefon kommer ingen höra ett skit vad hon säger.

Du i ditt kök och jag hemma i mitt. Det blir matlagning från hjärtat, enkelt men gott, ofta med spontana råd och flexibelt med lite bra vardagstips så som dukning och tänk kring att minska matsvinn och lite tips på hur man kan använda rester.
Ja, som vi misstänkte. Hellre än bra. Anna har ett stort hjärta när det handlar om henne själv. Spontana råd kring hur länge oxfilén ska vara i ugnen. Eftersom Anna själv har sagt att hon inte bryr sig om enheter som tid, temperaturer och avstånd blir det intressant. ”Stoppa in oxfilen i en varm ugn och ta ut den när den är klar”?

Där emellan blir det spontant snack som det blir när man lagar mat tillsammans och när jag är LIVE
Spontana tider och spontant snack. När Anna är LIVE betyder det att ni får stå ut med könsord och svordomar. Det har ni betalt för. Om er köttbit blir vidbränd så är det erat DJÄVLA PROBLEM HORUNGAR.

För att köpa din plats klickar du på länken i min biografi. Hoppas det ska smaka och väl mött på lördag
Vad fan är en biografi? Klickade på Om Anna och konstaterar att hon inte angett någon status för sin Relation… Någon länk hittade jag inte, men så är jag inte vän med henne heller.

OBS! Jag har INGA Sponsorer till detta.
Bra, då kan vi utgå ifrån att det inte är sockerfri yoghurt i maten.

Det är en privat satsning från min sida och vid samarbeten, så kommer det såklart att markeras & synas tydligt bara så att ni vet Ser framemot att få laga mat tillsammans med just DIG!
Det var ju inga samarbeten skrev du nyss… Och vi skiter väl i vilket om du nu skulle lyckas tigga till dig något. Nej, du ser fram emot att få laga mat för oss och alla styrkekramar du kommer få av dina fyra väninnor som skickar hjärtan.

Tips: var gärna 2 personer - då kommer ni hinna med att både laga mat och chatta med mig LIVE.
Bra, så är man ensam hinner man inte med? Kommer du hinna laga mat och chatta ensam? Eller har du din slav till hands?

Ställ frågor, kom med egna tips, visa ERA bilder efteråt med*cooktogethermedannabook*så kommer jag se alla underbara matmästerverk som ni skapat Let’s Cook!!!a
Tror det kommer bli problem för Anna om gästerna börjar ställa frågor. Ska man skapa ett mästerverk får man nog söka sig någon annanstans.

Det här vill man ju se med en påse popcorn i näven. Någon som orkar offra sig och kan skicka en fullänk?
Citera
2021-01-27, 13:16
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Hohoho!!!
Vilken tur att hon kommer på sitt eget event.... Är det meningen att man ska logga sig själv?😀
Citera
2021-01-27, 13:25
Medlem
Citat:
Både Jobejto och Jeanette hälsar grattis i kommentarerna på hennes Facebook
Vad gratulerar de till? Tar de ut en stor succé i förväg?
Citera
2021-01-27, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Vilken tur att hon kommer på sitt eget event.... Är det meningen att man ska logga sig själv?😀
Skapar man ett evenemang på fb så blir det nog så automatiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in