10 jag och 3 mig. Anna, varför tar du inte allt det där direkt med My? Du hade kunnat skicka en blomma, skrivit ett brev eller ringt henne. För mig ser det ut som du marknadsför dig själv.
Konstig inledning. "Min vän eller ej!!!"
Citat:
Anna Toledano Book
FEBRUARI 12, 2021 AT 1:42 E M
My 💞
Min vän eller ej!!!
DET hade INTE spelat någon roll för mig.
För ingen ska någonsin behöva förklara sig så som du nu så fint, modigt och känslosamt gör.
DET SMÄRTAR MIG enormt och hade så gjort även om jag inte hade känt dig.
Gråter 🥺 för att du som ständigt GER GER GER till fullständiga främlingar som INTE exmerar dig gör fan ont….och för att jag förstår dig så väl genom mina egna erfarenheter.
Nu är jag 17 år äldre än dig, så påhoppen och åsikterna har varit många och de har pågått i 36 år på olika sätt.
Men klimatet blir bara hårdare och hårdare i och med internet, som är så fantastiskt på flera sätt. Men skrämmande nog vidrigt och hemskt på flera andra…
Jag kommer försvinna en dag och jag kommer dra mig tillbaka, lika så du när du också kommer upp i åldern för det 😉
DÅ kommer DU lämna ett tomrum efter dig hos många som alltid uppskattat dig, tänk på det 💞
Jag KÄNNER dig och jag säger här och nu oavsett framtiden och livets framtida vägar och svängar… för dem vet ingen av oss så mycket om,
att du är MODIG, du är SNÄLL, DU är en KÄMPE, du är ROLIG, du är FÖRETAGSAM och jag älskar dig som VÄN 💞💞💞
Du vet det du behöver veta!
Jag vet det jag behöver veta!
Finns här för dig öppet eller i det tysta – VI vet 💞
Fortsätter att säga – kör ditt race, lev ditt liv och följ dina drömmar – och Keep on 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
10 jag och 3 mig. Anna, varför tar du inte allt det där direkt med My? Du hade kunnat skicka en blomma, skrivit ett brev eller ringt henne. För mig ser det ut som du marknadsför dig själv.
Konstig inledning. "Min vän eller ej!!!"
Alltså.... anna är ju verkligen extremnarcissist. Hur lyckas hon få exakt ALLT att handla om sig själv?
Anna sitter och dricker och flabbar medan Felicia står och lockar hennes hår.
Hennes min säger väl allt.
Kortet längst ner är det som Felicia vill att vi ska tro att hon ser ut som.
Men varken hon eller mamma sysslar ju med filter 😉
Men, oj...
Fetlicia har ju ingen haka. Inte ens en dubbelhaka. Bara något som hänger...
Inte för att jag känner Lucas men hur desperat är han som frivilligt har sex med Fetlicia? Nog för att det är svårt att hitta bostad i Stockholm och att hitta tjejer att ligga med men någon gräns måste väl även han ha?
Fetlicia har ju ingen haka. Inte ens en dubbelhaka. Bara något som hänger...
Inte för att jag känner Lucas men hur desperat är han som frivilligt har sex med Fetlicia? Nog för att det är svårt att hitta bostad i Stockholm och att hitta tjejer att ligga med men någon gräns måste väl även han ha?
Framförallt åldersskillnaden också, hon är nätmare 30 och han 21-22 vad kan de ha gemensamt? Är han inte allt för ful och dum i huvudet borde han ju hitta någon i sin egen ålder. Att hon inte gör det är inte förvånande då ingen vettig snubbe mellan 28-40 kan hitta nå attraktivt hos henne, så hon får väl ta det hon får.
Precis, hon lär nog bo hemma när hon fyller 40 år med. Oduglig, och oförmögen att skaffa ett arbete. Hon och Anna har nog fullt upp med att försöka laga mat samt att sitta hemma och hetsäta. Namnamnamnam😋
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!