2021-02-04, 12:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag tror helt ärligt att Roberto går till jobbet med ett leende. Bara skönt att komma ifrån hemmet och hans jobb är ju inte direkt hårt eller stressigt.

Vaktjobbet är nog rena rama semestern, i jämförelse med jobbet att ha en obalanserad hustru hemma. Bara en massa jobb för Robetto.
Han får lägga till: Anna Books man i sitt CV.
Citera
2021-02-04, 12:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
De enda som betalar för detta har ju någon form av problem, och det är inte riktigt fair att Anna ska få utnyttja sådana personer. Gå på de svagaste i samhället liksom.

Det finns ingen som är svagare än Anna, fast å ena sidan är hon enligt henne själv stark, för att å andra sidan därefter bryta ihop totalt.
Men i Annas ögon måste alla stötta henne.
Anna utnyttjar ingen, det är alla andra som utnyttjar henne!!!!! 😤💯%
Anna är ju en god människa 😇🧚‍♀️ som ger bort gamla barnvagnar till en familj i nöd, det räcker för att se att Anna är absolut inte egoist. ❌
Hon är miljövän, djurvän och allas vän.
Dessutom brukade Anna sopa bort ciggfimpar och spola asfalten när hon bodde i Solna, hon gjorde alldeles för mycket för de övriga som bodde i Solna och vad fick hon för det?? INGET!!!❗❗❗❗❗❗❗
Vem som helst skulle ju bryta ihop bara för en sådan grej. 😭😭😭
Citera
2021-02-04, 12:31
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nej verkligen inte, konstigt uttalande med tanke på hur mycket hon påstår sig älska Roberto osv.

Frågan är väl hur mycket han älskar henne.
Han hade nog klarat sig bra mycket bättre utan henne.

För Anna är det väl mycket en ekonomisk fördel att ha Roberto.
Citera
2021-02-04, 13:06
Medlem
Citat:
Någon dristar sig att skriva följande som kommentar på Annas insta:

"Själv förstår jag inte, ska jag bet 129 kr för att du ska laga mat, jag ska köpa varorna å du laga med mig på datan? Skulle jag aldrig göra finns ju gratis program på typ playen. Men fölk gör som de vill".

Fyra personer har lajkat den kommentaren. Hur vågar de?

Men visst. Kommentaren var ju huvudet på spiken. De enda som betalar för detta har ju någon form av problem, och det är inte riktigt fair att Anna ska få utnyttja sådana personer. Gå på de svagaste i samhället liksom.

Var tvungen att kolla in denna kommentar haha, hittade en till jag ser fram emot svar på

https://postimg.cc/gallery/0jpxbNW
Citera
2021-02-04, 13:24
Medlem
Citat:
Reagerade också på det. Varför skriver man så, särskilt som de ju har det så underbart i äktenskapet som hon alltid framhåller?

Jag tror Roberto stannat kvar i äktenskapet för Vanessas skull. Nu är hon myndig och slutar väll gymnasiet till sommaren. Då drar han med. Detta känner nog Anna på sig
Citera
2021-02-04, 13:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
På cook togethers fb sida kan man läsa detta, varför törs de inte tillåta kommentarer?

https://postimg.cc/PvDSKBqD

Ja vad tror du själv att det beror på ? ☺️ Kan det vara pga dig och dina likasinnade ,som bara kommenterar med massa drygheter som de behöver göra så ? Bara en tanke .
Citera
2021-02-04, 14:11
Medlem
Citat:
Var tvungen att kolla in denna kommentar haha, hittade en till jag ser fram emot svar på

https://postimg.cc/gallery/0jpxbNW
Lite kul att hon även i kommentaren intill hävdar att det inte är något köptvång.. fast det är det ju, annars får man inte vara med på "kalaset..."
Citera
2021-02-04, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja vad tror du själv att det beror på ? ☺️ Kan det vara pga dig och dina likasinnade ,som bara kommenterar med massa drygheter som de behöver göra så ? Bara en tanke .

Jag har dock inte kommenterat något där för vill inte bli blockerad
Citera
2021-02-04, 14:45
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Jag har dock inte kommenterat något där för vill inte bli blockerad
Så fint av dig 🤗 . Inte en tanke på att du förstör för ett litet företag eller för en person som nu faktiskt försöker göra nytta . Utan pga att du inte vill bli blockad ..
Citera
2021-02-04, 15:04
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Reagerade också på det. Varför skriver man så, särskilt som de ju har det så underbart i äktenskapet som hon alltid framhåller?

Jag tokar det som falsk ödmjukhet. Hon vill gärna framstå som att hon är tacksam för varje dag de har ihop. Och det är säkert sant. För det är ju inte Anna som kommer att lämna förhållandet i alla fall. Roberto kommer säkert att kunna komma undan med både en och två älskarinnor. Det var inte så länge sedan som Anna i en intervju påstod att hon kunde tänka sig att vara flera i sängen samtidigt. Minns jag rätt blev faktiskt Roberto sur över den kommentaren. Det stod inte i texten, men kanske Anna tänkte sig flera män i sängen? Då kan man förstå hans ilska. Eller så blev han helt enkelt sur för att Anna sa så utan att tänka på hur hennes barn skulle reagera när de läste artikeln? Vissa saker behöver man inte dela med resten av jorden.

Hade Anna fått reda på att någon mer känd person brukade gå på swingersklubb kan man räkna med att hon och maken snart nog skulle gå dit. Dessutom skulle hon gå ut öppet och avslöja vilka andra kändisar som var där. "Hej älskade Lasse Berghagen, ses vi på klubben på fredag? Du vet vad jag menar blink blink."

De andra i familjen verkar inte särskilt intresserade av hennes matlagning. Eventet är ett heltidsarbete för henne och de är nog glada att hon har något att göra. Även om det bara är fyra deltagare.

Tänk nu efter ordentligt. Du får möjligheten att träffa Anna via liven och ställa en enda fråga. Vem ställer då frågan "Vad gör du om tio år"? De flesta frågar kanske sig själva, vad gör jag om en vecka eller två? Men om tio år? Den frågan har hon ställt till sig själv eftersom hon redan tänkt ut det glamorösa svaret att hon bor i Spanien när det passar henne. Det förutsätter ju dock att hon fortfarande är tillsammans med Roberto. Vilket blir väldigt svårt eftersom han knappast kan gå i pension före 75. Eller tänker Anna att hon ska försörja allihop genom att bo i Spanien och sedan åka hem till Sverige vartannat år och som 60-åring vara med i Fångarna på fortet?
Citera
2021-02-04, 15:37
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Så fint av dig 🤗 . Inte en tanke på att du förstör för ett litet företag eller för en person som nu faktiskt försöker göra nytta . Utan pga att du inte vill bli blockad ..
Tror du generellt det är bra marknadsföring för ett företag, att klippa möjligheten för presumtiva kunder att kommunicera?
Citera
2021-02-04, 15:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Lite kul att hon även i kommentaren intill hävdar att det inte är något köptvång.. fast det är det ju, annars får man inte vara med på "kalaset..."

Stackars Annas största fans, de ser inte ut att vara de med mest pengar, om man säger som så.
Har Anna blivit lite elitisistisk?
Vänta nu, Ikeas julbordsgate skvallrade en smula om Annas syn på vanligt folk.
Att Anna själv i princip är ett invandrarbarn, som bott i förorten med en ensamstående mamma och där alkoholism påverkat släkten i stort,samt bott i förorten med sin turkiske kille och sedan varit en arbetslös, ensamstående mamma i hyreslägenhet, det glömmer hon gärna bort.
Att Pernilla W är lite snorktant ibland det har man ju skymtat, hon har ju vuxit upp i en väldigt skyddad miljö och av svärföräldrarnas trånga lägenhet i förorten har hon nog knappt sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in