2021-01-27, 13:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Vilken tur att hon kommer på sitt eget event.... Är det meningen att man ska logga sig själv?😀

Frågan är?? Blir det filtrerade Anna eller en naturlig sann Anna som kommer att visa sig? Ska Anna äntligen stå för den hon är?
Hon som ständigt skrävlar om att man ska acceptera sig själv..
Citera
2021-01-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Kostar det 119 per gång tror ni?

Ja det gör det. Lördagens meny består av stekt kycklingfilé,frasig potatis blomma, några grillade grönsaker, en god men enkel sås. Till efterrätt en vaniljpannacotta med sås o bär. Blir nog succé detta!
Citera
2021-01-27, 13:45
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Ja det gör det. Lördagens meny består av stekt kycklingfilé,frasig potatis blomma, några grillade grönsaker, en god men enkel sås. Till efterrätt en vaniljpannacotta med sås o bär. Blir nog succé detta!
Jag tycker det är mycket elakt av Anna Book att ta betalt av sina trogna följare. Hur tänkte hon där?
Hon hade blivit mycket populärare om hon bjöd på sina kokkonster...
Bättre branding...🤪
Citera
2021-01-27, 14:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Jag tycker det är mycket elakt av Anna Book att ta betalt av sina trogna följare. Hur tänkte hon där?
Bättre branding...🤪

Apropå varumärke.
Anna vet inte hur man bygger upp ett varumärke, däremot är hon otroooooligt duktig på att sabotera det.
Kommer detta projekt bli en fis i rymden?
Misstänker dock att i Annas Universum är visionen redan klar och spikad...
Anna blir multimiljonärska på sin matlagning.
Citera
2021-01-27, 14:07
Medlem
Vilken tidning tror ni blir först att skriva om "Anna Books nya karriär"?
Citera
2021-01-27, 14:11
Medlem
toyys avatar
Jag gjorde en liten snabb uträkning m.h.a. Google över kaloriinnehållet i maten som ska lagas på lördag, det blev ca 2500 kcal per person. Låter rimligt, det är ju ändå Annas recept!

Citera
2021-01-27, 14:21
Medlem
moralhoras avatar
Alltså. Jag måste ju ändå säga att göra den här matlagningsliven är ju åtminstone mer konstruktivt än att sitta och skrika på människor i telefonen fyra timmar i sträck.

Med det sagt - människan har ju blockerat halva internet. Vem förutom Jeanette kommer att titta?
Citera
2021-01-27, 14:24
Medlem
Med tanke på hennes förmåga att repa humör kanske hon borde köra en matlagningslive med Mikael Kock, a.k.a Magmysmicke. Båda gillar att skrika åt följarna och använda ord som "horunge" mm. En crossover jag gärna skulle betala 119 spänn för!
Citera
2021-01-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Vilken tidning tror ni blir först att skriva om "Anna Books nya karriär"?

Hon har redan själv tipsat alla.
Citera
2021-01-27, 14:28
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toyy
Jag gjorde en liten snabb uträkning m.h.a. Google över kaloriinnehållet i maten som ska lagas på lördag, det blev ca 2500 kcal per person. Låter rimligt, det är ju ändå Annas recept!

Ja herregud 🙄 .. Det är väl ändå en lördagsmiddag! Ät du dina salladsblad o kålrötter ..

Tycker att många här är lite väl duktiga på att bara hitta fel . Vem bryr sig om vad hon äter och inte äter ?
Är väl jättebra att hon faktiskt gör något och vågar satsa på nåt hon gillar . Funkar det inte så är det väl så 🤷‍♀️men är väl bättre att ändå försöka o kanske misslyckas än att inte göra nåt alls .
Citera
2021-01-27, 14:43
Medlem
Citat:
Bättre branding...🤪

Jag kan tycka att detta är girigt ex kocken ( som är kock ) Jennie Wallden som är i TV och lagar mat samt lägger upp div matlagningsvideo på insta utan att ta betalt Anna är inte ens kock och vill ha betalt!
Citera
2021-01-27, 14:45
Medlem
Jag fattar inte att det finns en marknad för detta alls. Varje dag på alla gratis-kanaler så går det ofta flera matlagningsprogram där det är riktiga, utbildade kockar som i detalj visar hur man ska göra och vad man ska tänka på. Marknaden borde vara mer än mättad! Jag antar att personerna som vill se detta är sugna på att bara se Anna in action snarare än att laga mat.... Eller??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in