2021-01-19, 11:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu ska det bli frukostlive

https://postimg.cc/SXj8sv9f

Åsså en macka tiiiill.
Mackor, om något gör underverk för figuren, aldrig blir man så fet på nolltid som när man äter vitt bröd, ofta slinker det ju ner mer bröd än vad man vill erkänna.
Fast just det, Anna äter ju som en liten fågelunge, hon hackar i sig några smulor, denna delade macka kommer ju att ätas upp av Mollgan.
Citera
2021-01-19, 11:37
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
😆och hon kan Aldrig säga att hon hade fel ! Nu verkar hon ha tagit bort inlägget ..

Var det någon som hann se inlägget / filmen från bastun ?
De kanske bara hade 35c .. skulle inte förvåna mig 😆
Jag såg filmen på bastuaggregatet. Det roliga var att hon skrev att hon inte hällde vatten på den eftersom hon filmade samtidigt, men det var en film på när någon häller just vatten på aggregatet.

Edit: den film jag menar ligger bland bilderna på senaste inlägget.
Citera
2021-01-19, 11:43
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
😆och hon kan Aldrig säga att hon hade fel ! Nu verkar hon ha tagit bort inlägget ..

Var det någon som hann se inlägget / filmen från bastun ?
De kanske bara hade 35c .. skulle inte förvåna mig 😆

Det var bara ett inlägg med en försiktig skopning av vatten på en närbild av stenarna i bastun.
Man ska ju köra bastu så att det blir dimman i Blitzen. Med varmt vatten.
Anna får förmodligen andnöd av ånga och kör med iskallt vatten, som svalkar av stenarna gissar jag.
Det enda som fräste i bastun var passivt aggressiva Anna, det var väl därför "varma"
och generösa Anna menade på att det var 135 grader.
Citera
2021-01-19, 11:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jag misstänker att de ska sälja huset och genom att säga att iom barnen flyttar hemifrån så blir det alldeles för stort med den enormt pampiga herrgården, för bara ann@ och rob, fast de i själva verket inte har råd eller kunskap att sköta ett hus

Precis min tanke också, speciellt som Roberto redan varit i kontakt med mäklaren några gånger i höst enligt uppgifter i tråden.
Troligen har han frågat om vilka bostäder som är ute för försäljning samt hur mycket de skulle kunna sälja huset för i befintligt skick.
Citera
2021-01-19, 11:56
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu ska det bli frukostlive

https://postimg.cc/SXj8sv9f

Kollade några sekunder.....och detta vill hon alltså att folk ska betala för????
Jag är tveksam på att jag skulle orka kolla om jag så fick betalt.
Citera
2021-01-19, 11:57
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Jag såg filmen på bastuaggregatet. Det roliga var att hon skrev att hon inte hällde vatten på den eftersom hon filmade samtidigt, men det var en film på när någon häller just vatten på aggregatet.

Edit: den film jag menar ligger bland bilderna på senaste inlägget.
Hade hon sin iPhone i bastun så lär det inte varit 135 grader i alla fall för då hade hon inte kunnat gör en live med den idag. 35 grader kanske stämmer
Citera
2021-01-19, 12:05
Medlem
Nu har hon bytt filter på sina LIVE. Är det mat hon sparar i påsarna som hänger på kinderna?
Citera
2021-01-19, 12:14
Medlem
Fan det blev smörstekt färskt formbröd!

och naturell omelett, mycket smör och bröd nu!
Flott flott flott eller lyx lyx lyx , bam bam bam

fan du blir jätte stor nu Anna
Citera
2021-01-19, 12:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Precis min tanke också, speciellt som Roberto redan varit i kontakt med mäklaren några gånger i höst enligt uppgifter i tråden.
Troligen har han frågat om vilka bostäder som är ute för försäljning samt hur mycket de skulle kunna sälja huset för i befintligt skick.

Kan ju vara så att Roberto tänker ordna en försäljning för sin käre fars lägenhet, som kanske behöver bo på ett hem.
Men med Coronan så är väl det första man inte tänker på att skicka iväg sina gamla föräldrar till ett hem. Då avvaktar man väl, så länge man kan.
Citera
2021-01-19, 12:28
Medlem
"Frukost-live".. Klockan är nästan 12:30 och hon håller på fortfarande! Vilken produktiv dag hon har!
Citera
2021-01-19, 12:31
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Upphör aldrig av att fascineras av Annas behov av detaljer..
Bara så att ni vet.. Anna tvättade håret 2 gånger! och hade balsam i.
Dessutom filade hon fötterna OCH använde ansiktskrubb, mest spännande av allt! är att Hon använde Niveakräm på HELA kroppen, en bautaburk måste ha gått åt bara åt Anna.
Klockan 15:42:33, typ
https://pasteboard.co/JKh8Y4mB.jpg
https://pasteboard.co/JKhaIHG.jpg

Jag vet inte varför, men jag kan inte riktigt se framför mig hur hon kan fila sina egna fötter med den hyddan.
Citera
2021-01-19, 12:32
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Kollade några sekunder.....och detta vill hon alltså att folk ska betala för????
Jag är tveksam på att jag skulle orka kolla om jag så fick betalt.

Bröd. Rostat vitt bröd. Med smält ost. Härliga kalorier. Och sugröret av guld får vara med i år också. Jag har aldrig provat dricka latte med sugrör. Det kanske är godare? Ska vi hjälpa Anna att räkna bröd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in