Flashback bygger pepparkakshus!
2020-09-17, 13:40
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Förmodligen ett teamwork inom familjen. Båda är ju arbetslösa och lata. Någon som vet om sonen jobbar eller är han lika slö som sin mamma och halvsyster?

Man får anta att han är arbetslös tills det basuneras ut att världens goaste finaste kille ❤❤❤ fått jobb och det ska firas med bröd, tårta och massa krimskrams på bordet! #TiAmo #VärldensBästaMamma #100%InteVåldtäktsman #Blockeliblock
Citera
2020-09-17, 13:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Typiskt Anna, hon brukar köra med hemsnickrade varianter av visdomsord..
Det är väl Annas egna frågor som hon och Felicia har knåpat ihop under gårdagen, därav
Annas "produktivitet" igår
Anna tycker nog hon är otroligt fyndig/smart som har kommit på och gjort detta med Felicia.
Citera
2020-09-17, 21:36
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Alltså vem fan skriver ens "du är vacker som solen"??

Het som solen har jag hört.

Jag brukar i och för sig ofta ge Anna "komplimanger" i stil med att hon "lyser", "strålar", "skiner" som solen etc...

Jag är övertygad om att det finns fler än jag (förutom Anna själv då) som vill påpeka för henne att hon är solen i allas vårt universum...
Anna, du har inte blockat mig än.

Sen har vi dagens instagram som är lika logisk som vanligt:

https://postimg.cc/gallery/Ny3K3Dc

Vad gör en bild på sängen/sovrummet där mitt upp i alltihop? Vill Anna påminna oss om att hon bäddat rent? Att hon tillbringar mycket tid i sängen? Att hon alltid tänker på sängen i alla jävla lägen?
Citera
2020-09-17, 21:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Vad gör en bild på sängen/sovrummet där mitt upp i alltihop? Vill Anna påminna oss om att hon bäddat rent? Att hon tillbringar mycket tid i sängen? Att hon alltid tänker på sängen i alla jävla lägen?
Det är väl spegeln och tvättkorgen (?) hon vill visa upp. Spegeln verkar vara väldigt smal... Glas från Gröna Lund?

Roligt att se att gräset växer.
Citera
2020-09-17, 22:36
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Jag brukar i och för sig ofta ge Anna "komplimanger" i stil med att hon "lyser", "strålar", "skiner" som solen etc...

Jag är övertygad om att det finns fler än jag (förutom Anna själv då) som vill påpeka för henne att hon är solen i allas vårt universum...

Å bilderna på sängen å blommorna SAKNAR TEXT, vad är detta?
Citera
2020-09-18, 05:43
Avstängd
Vad gör resten av patrasket om dagarna? Halmpyntet står utanför Uråpenn, tunnans prinsessa sägs plugga, lazy f har blivit hushållerska, husarrest?Tunnan då?... ingenting, jo bränner pyntets arv och har dagliga oerhört viktiga presskonferenser. Den haklöse dvärgen? Någon som vet om han snickrar på herrgårdsannexet så det blir klart?
Citera
2020-09-18, 06:15
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Men alltså - första bilden Kan man ha mindre pupiller än så där?
Citera
2020-09-18, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Men alltså - första bilden Kan man ha mindre pupiller än så där?

Med tanke på att hon knaprar Citodon=kodein som omvandlas till heorine i levern så blir ögon puipillen väldig lite
Citera
2020-09-18, 07:44
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Alltså hon höjer deras relation till skyarna något så extremt att jag vete tusan om hon fixat ett eventuellt uppbrott ö h t. Fallet måste ju bli så jäkla hårt.

När folk höjer upp sitt förhållande sådär brukar det ofta betyda att det inte är så himla bra och/eller att de lever i nån "instagramvärld" där allt är gullegull. Idioten som ställde frågan verkar ju också leva i npn bubbla och tro att det Anna postar på ig är sanningen och inget annat.

Roberto kan ju inte ha det allt för kul, jobba hela dagarna, försörja tre vuxna, varpå ena vuxna ungen inte ens är hans och som inte lyfter ett finger. Dessutom en fru som inte lever i verkligheten och som går omkring och livear hela dagarna
Citera
2020-09-18, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
När folk höjer upp sitt förhållande sådär brukar det ofta betyda att det inte är så himla bra och/eller att de lever i nån "instagramvärld" där allt är gullegull. Idioten som ställde frågan verkar ju också leva i npn bubbla och tro att det Anna postar på ig är sanningen och inget annat.

Roberto kan ju inte ha det allt för kul, jobba hela dagarna, försörja tre vuxna, varpå ena vuxna ungen inte ens är hans och som inte lyfter ett finger. Dessutom en fru som inte lever i verkligheten och som går omkring och livear hela dagarna
Det är irriterande att se att fyra av sex är lata, arbetslösa och ingen av dem vill göra något åt saken. De går omkring i huset som förfaller , såna människor skall inte ha en tomt. Anna är ingen artist men hon kallar hårt arbetande och framgångsrika artister för sina kolleger. Hon är dessutom mer obildad än de flesta på grund av att hon gått så lite i skola. Man kan inte ens kalla henne hemmafru för det enda hon gör i hemmet är att bädda sängen med tio kuddar. Roberto är en riktig toffel som tillåter detta och sliter varje dag för dessa lata människor i hemmet . Hoppas hans pappa lever länge till så Anna nte kan börja slösa hans pengar.
Citera
2020-09-18, 14:03
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Med tanke på att hon knaprar Citodon=kodein som omvandlas till heorine i levern så blir ögon puipillen väldig lite

Heroin? Skulle inte tro det va.
Citera
2020-09-18, 14:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Heroin? Skulle inte tro det va.
Heroin??!! Fläskberget håller sig till fiiiinare pulver serru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in