2021-01-22, 15:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Fast ärligt Linda Therselius kulturarbetare att knulla i tv är det kultur

Linda Thelenius andra jobb, har ju varit och hänga med sin man på Basic Element uppträdanden och stå på scenen, istället för en riktig sångerska.
Maken har ju delat på kakan av inkomsterna vidare till henne.
Big Brother grejen hände för snart 20 år sedan.

Tänk om Linda betett sig som Anna, då skulle hon sitta och hänvisa till sexet i evigheter på och levt på det. Det gör hon inte.
Linda har gjort dumma grejer, men jag har aldrig upplevt henne som osympatisk.
Det kan jag INTE säga om BUUKEN.
Citera
2021-01-22, 15:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Tänkte mest på att hon är ”känd”. Till och med jag som inte sett BB eller andra såpor vet vem det är.

Fråga är om någon som är yngre än 35år har någon aning om vem Anna är? Att hon inte kan jobba på Ica som hon så gärna vill är bara strunt. Tror knappast folk skulle vallfärda dit för att se Anna plocka upp äpplen 🤣

Eeh, Anna har ju gjort karriär på att vara en patetisk uberkänslig latmask.
Det ÄR hon känd för bland kidsen.
Tänk bara på när Örebrogate skedde dvs skolungdomar kom på att de skulle skriva på Annas IG för att få poäng i deras nollningstävling.
Gunilla Persson råkade även hon ut för poängjakt, men hon började följa klassens IG konto och inte började hon skrika om att hon blev kränkt.
Anna vet säkert innerst inne att hon inte fixar jobb med andra människor, därför undviker hon allt.
Hon har ju haft panikångest och bitvis inte fixat att gå utanför dörren och det började väl egentligen redan efter Mello 1988..för snart 35 år sen.
Börjar undra om det faktiskt startade redan innan det, i högstadiet.
Senast redigerad av cece123 2021-01-22 kl. 16:07.
Citera
2021-01-22, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Eeh, Anna har ju gjort karriär på att vara en patetisk uberkänslig latmask.
Det ÄR hon känd för bland kidsen.
Tänk bara på när Örebrogate skedde dvs skolungdomar kom på att de skulle skriva på Annas IG för att få poäng i deras nollningstävling.
Gunilla Persson råkade även hon ut för poängjakt, men hon började följa klassens IG konto och inte började hon skrika om att hon blev kränkt.
Anna vet säkert innerst inne att hon inte fixar jobb med andra människor, därför undviker hon allt.
Hon har ju haft panikångest och bitvis inte fixat att gå utanför dörren och det började väl egentligen redan efter Mello 1988..för snart 35 år sen.

Om Anna lider av sociala fobi och har panikattacker så hoppas jag hon söker hjälp. Det finns bra hjälp att få, både terapi och medicinering
Citera
2021-01-22, 15:41
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story o insta! femtielva foton på räkmackor o semlor

https://postimg.cc/gallery/NQh2fMc

Hahah men snälla, tycker hon det är normalt att hon i fyra inlägg kommenterat räkmackornas storlek? Nu vet vi vem som fick liten räkmacka och vem som fick stor räkmacka och något mer spännande kan jag inte komma på, det var väll precis därför Instagram skapades. 🙄😂

Tror hon att vi ska tycka hon är smal om hon alltid berättar hur lite hon äter???
Citera
2021-01-22, 15:42
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Om Anna lider av sociala fobi och har panikattacker så hoppas jag hon söker hjälp. Det finns bra hjälp att få, både terapi och medicinering
Hon har gått i terapi. Den terapeut som skulle kunna hjälpa Anna är inte född än
Citera
2021-01-22, 15:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hahah men snälla, tycker hon det är normalt att hon i fyra inlägg kommenterat räkmackornas storlek? Nu vet vi vem som fick liten räkmacka och vem som fick stor räkmacka och något mer spännande kan jag inte komma på, det var väll precis därför Instagram skapades. 🙄😂

Tror hon att vi ska tycka hon är smal om hon alltid berättar hur lite hon äter???
Annas minne är inte riktigt vad det varit...
Citera
2021-01-22, 16:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Det biter inte på Anna, som redan testat det.
En medfödd personlighet, som fått utvecklats åt fel håll under många år är cementerad.
Anna skulle säkert kunna få förtidspension (det heter ju inte så nu längre)utan problem, med hänvisning till hennes mångåriga fysiska och psykiska problem.
Citera
2021-01-22, 16:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Anna fyller ut sina dagar med små detaljer, annars skulle dagarna bli väldigt tomma.
V ä l d i g t tomma.
Anna är ju dessutom en person som hakar upp sig på detaljer och som har tvångsmässigt behov att dissikera varje sak hon gör eller skriver om. Vilket är en ytterligare sak som hindrar Anna från att bli en yrkesutövande person.
Citera
2021-01-22, 16:28
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Det är verkligen inte normalt nej och att Lucas självklart fick en större. Jeanette fick två mindre...ja det är väl desamma som att få en större. Helt galet och inlägg efter inlägg om det också. Ska göra så i fortsättningen jag med "självklart fick min älskade sambo en liten större portion." "Jag vart så nöjd med min lilla portion."
Citera
2021-01-22, 16:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det börjar alltmer luta åt att Anna äter de andra ur huset.
De andra stackarna i hushållet får väl nöja sig med smulorna som hamnar på golvet, när Anna glufsar i sig.

Häromdagen stekte ju den annars letargiska stackars Lukas upp några hamburgare i sin desperata hunger.
Undrar om han fick i sig några burgare alls i den glupska Annas sällskap...

Resten av familjen fick väl gå till sängs med kurrande magar och fick äta ur sina chipspåsar som de dolt för Anna.
Men de fick tugga tyst, för Anna är väldigt förtjust i tilltugg efter maten och har en bra hörsel och kan gräva ur en halv chipspåse direkt med sina feta gripklor.

Ha ja det lär vara något sådant, för nog äter hon bra mycket och ofta för att vara bypassopererad. Ta så stor räkmacka du vill Anna, fi behöver inte bevisa att du minsann äter så lite så lite

Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon överför ätstörning .
V verkar träna mkt och vilja hålla den slanka linjen . Men hur mkt unga människor äter eller hur lite är inget för vuxna att ens nämna .
Och hur mkt Lucky äter .. är det för att visa hans mamma att han är dyr i drift .

Låter väldigt tragiskt om så skulle vara fallet. Ja det är rent av skadligt att sitta sådär och poängtera hur lite eller mycket ens barn äter speciellt när ens barn är 18, det är ingen lätt ålder.
Citera
2021-01-22, 18:56
Medlem
Citat:
Sorry märstatunnan har en grav narcisistisk personlighetsstörning med en enorm grandios självbild, på det mytoman och dunning kruger syndrom. Kroniskt och obotbart.
Citera
2021-01-22, 19:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Det är verkligen inte normalt nej och att Lucas självklart fick en större. Jeanette fick två mindre...ja det är väl desamma som att få en större. Helt galet och inlägg efter inlägg om det också. Ska göra så i fortsättningen jag med "självklart fick min älskade sambo en liten större portion." "Jag vart så nöjd med min lilla portion."

Om Anna vore duktig på matte skulle hon säkert ha en måttstock och mätt mackan också, för att i detalj nämna bredd, höjd, djup och längd på mackan.

Jeanette är f ö en dröm för Anna, detta skedde förvisso för 11 år sedan, tragiskt,
https://loppi.se/cassandra-11-manade...dfoder-halsen/
men något som Anna säkert känner att hon kan stötta med så generös med känslor och tid som hon är.
Fast om man skulle lyssna på ett samtal dem emellan tror jag dock att Anna, skulle ha egentid på prattiden, om man säger som så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in