2021-01-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Anna Book Live på Periscope just nu, min lunchrast är räddad
Hon gör iordning sig inför att hon ska på guldtubsgalan
Bäst att kolla live utifall hon får för sig att ta bort direkt efter som hon gjort med tidigare sändningar.

Har nu läst igenom tråden ang guldtubsgalan från 2016 mars ( jocke friar till jonna) där Anna B är prisutdelare.. om ni har missat den, då har ni missat något ruggigt läskig Anna och en chockad publik 😱
Citera
2021-01-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Har nu läst igenom tråden ang guldtubsgalan från 2016 mars ( jocke friar till jonna) där Anna B är prisutdelare.. om ni har missat den, då har ni missat något ruggigt läskig Anna och en chockad publik 😱

Mer tips på Youtube klipp med Anna Book och skämskudden kommer bli utsliten...

Nu börjar det bli otäckt att följa den här tråden. Vi driver hej vilt med stackars vilsen kvinna vars enda nöje verkar vara att fantisera och att bädda.

Alla "DEM" som är avundsjuka på hennes liv, skriv det i tråden och motivera gärna varför. 🤣🤣🤣
Citera
2021-01-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Mer tips på Youtube klipp med Anna Book och skämskudden kommer bli utsliten...

Nu börjar det bli otäckt att följa den här tråden. Vi driver hej vilt med stackars vilsen kvinna vars enda nöje verkar vara att fantisera och att bädda.

Alla "DEM" som är avundsjuka på hennes liv, skriv det i tråden och motivera gärna varför. 🤣🤣🤣
Hon verkar vara en vilsen, olycklig kvinna som fyller sitt tomma liv med bekräftelse från okända människor, som så många andra människor idag. Tvivlar på att så många skulle vara avundsjuka på hennes liv, men man vet ju inte, hennes följare kanske tror att hon lever the dream?
Citera
2021-01-13, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Hon verkar vara en vilsen, olycklig kvinna som fyller sitt tomma liv med bekräftelse från okända människor, som så många andra människor idag. Tvivlar på att så många skulle vara avundsjuka på hennes liv, men man vet ju inte, hennes följare kanske tror att hon lever the dream?
Men Tunnan söker ju bara typ D, E, F kändisar så kanske hon får nån uppmärksamhet som D kändisen My som hon ej lyckats med verkar det som
Hon är såå nere nu så därför söker hon aal tyck synd om lilla mig 🤢🤢😫😫😂😂
Citera
2021-01-13, 00:29
Medlem
Anna TookBook vill inte ha en ” house-tour” för att...- Det verkar som om det finns så många missunnsamma personer out there, säger Anna! Jag bara dör skratt-döden 🤣🤣 Anna, Anna du kan väl inte mena allvar att någon skulle vara avundsjuk på dig 🤢och ditt hus och inredningsstil 🤮Hur många gånger har du inte visat upp sovrummet när det är nybäddat? Hur många gånger har du inte visat upp köket, vardagsrummet och uteplatsen. Till och med Vanessas rum har du blottat 🤥🤥🤥De enda rum du inte visat är dottern Felicias rum. Hon som rånat och blivit dömd för åldringsrån och din hak-lösa lilla dvärg-son som gillar att våldta små flickor. Deras rum är de enda som inte visats upp och du uppger att du inte vill inte bjussa på en ” house-tour” 🤣🤣Din lilla snålis
Citera
2021-01-13, 00:31
Medlem
sverjevenns avatar
Lyxlyxlyx flärd och glamour... Och när det inte finns likvida medel så blir det sjukdomsjukdomsjukdom, för då har tjuvlögnerskan lärt sedan barnsben att man får attention och gulligull, och kanske i bästa fall får böla ut i någon obskyr skvallertidning el. tv-kanal en halvtimme.
Vilket ev. kan vara normalt att sukta efter upp till 4-5 års ålder, efter det är det bara så genomskinligt, narcissistiskt och rentav äckligt.
Det finns ju faktiskt folk som är sjuka på riktigt och Arla-yoghurt-ambassadörens påhittade låtsaskrämpor varenda dag hon har tråkigt/inte får nog med uppmärksamhet är ett jävla hån mot dessa.
#annaskottarfiint
#annaärsjukmendetärjättehemligtdärförskriverhondet pånätetochblirsurnärnånfrågar
#annagöraldrigfel
#annaärsnällochgodallaandraäridioter
#annaharingenlekstuga
#annaboriettgaragelyxlyxlyx
Citera
2021-01-13, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
65% kvar.. 😉
Tack för din uthållighet.
Kan du ge oss några "highlights" i samband med att du postar länken? Om det finns något extra att spetsa öronen för.
Eller är det det gamla vanliga självömkande dravlet? Hon är ett missförstått geni, för stor för denna värld? Har magen spruckit nu igen? Har hon tvingats beblanda sig med pöbeln på IKEA? Har den oskyldige sonen eller den oskyldiga dottern återigen anklagats för något kriminellt av något smuts?

Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Anna TookBook vill inte ha en ” house-tour” för att...- Det verkar som om det finns så många missunnsamma personer out there, säger Anna! Jag bara dör skratt-döden 🤣🤣 Anna, Anna du kan väl inte mena allvar att någon skulle vara avundsjuk på dig 🤢och ditt hus och inredningsstil 🤮Hur många gånger har du inte visat upp sovrummet när det är nybäddat? Hur många gånger har du inte visat upp köket, vardagsrummet och uteplatsen. Till och med Vanessas rum har du blottat 🤥🤥🤥De enda rum du inte visat är dottern Felicias rum. Hon som rånat och blivit dömd för åldringsrån och din hak-lösa lilla dvärg-son som gillar att våldta små flickor. Deras rum är de enda som inte visats upp och du uppger att du inte vill inte bjussa på en ” house-tour” 🤣🤣Din lilla snålis
Framgår det vad man ska vara missunnsam över? Oförmågan att bidra till samhället? De kriminella avkommorna? Gaddarna som alla garvar ihjäl sig åt? Det faktum att hon har gjort sig till persona non grata i hela kändissverige? Hennes nike-ögonbryn? Hennes framgångar på Memmo? Hennes vikt? Det halvfärdiga Attefallhuset som hantverkarna flydde?
Jag kan inte bärga mig i min iver att få veta vad det är jag är missunnsam över!

Jag blir så fascinerad av att hon tar upp t.ex. "bäddat rent" som något hon gjort under dagen. Att bädda är en normal daglig syssla för de flesta andra, ungefär som att gå på toaletten. För henne är det LYX, LYX, LYX!
Jag undrar om hon bäddar slashasungarnas sängar också.
Jag tycker - på riktigt - jävligt synd om Roberto. Han verkar vara en naiv lallare som har hamnat i klorna på helt fel person. Det må vara att han inte tillhör begåvningsreserven, men jag blir ändå illa berörd av hur han hunsas i Primadonnans ledband. Jag får samma signaler som från en kvinna som kuvats och misshandlats i många år. Att vi inte har fått se honom "live" på bild på länge gör mig bekymrad, och jag är snart beredd att göra en orosanmälan.

Förresten, kan inte någon som inte är blockad fråga henne vad som har hänt med hennes och Mys relation?
Senast redigerad av Svajmastartisten 2021-01-13 kl. 01:37.
Citera
2021-01-13, 01:47
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta

Kan du vara rar och länka .. hittar inte .
Citera
2021-01-13, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Kan du vara rar och länka .. hittar inte .

Måste vara detta https://youtu.be/aJF2BcgoLtc 😳

Som vanligt skulle fokuset vara på henne, så hon förstörde hela frieriet. 😡
Citera
2021-01-13, 04:11
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Måste vara detta https://youtu.be/aJF2BcgoLtc 😳

Som vanligt skulle fokuset vara på henne, så hon förstörde hela frieriet. 😡
Ja. Vad f..n går hon tillbaka för och ställer sig bredvid dom och klappar händerna när han friar.. Obegripligt....
Citera
2021-01-13, 06:35
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Är ”lönen” en liter yoghurt? Bättre än ingenting men den litern drygar ju inte ut hushållskassan så speciellt. En liter räcker väl knappt till hela familjen mer än en frukost.

Om Märstas First Lady Fru Ambassadör Book vill äta sig mätt kan hon försöka med samma metod som premiärlejonet Alice Timander gjorde en gång i tiden: visa upp sig mot ett mål mat. En lunchrestaurang på Kungsholmen i Stockholm annonserade plötsligt med en stor skylt: "Här äter Alice Timander lunch klockan 12". Tanken var väl att locka nyfikna lunchgäster men skylten försvann ganska snabbt. Kanske har Anna Book och hela hennes familj större dragningskraft...
Citera
2021-01-13, 06:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Ja. Vad f..n går hon tillbaka för och ställer sig bredvid dom och klappar händerna när han friar.. Obegripligt....

Där kom flodhästen Anna in i bilden igen.
Hon gjorde ju typ samma grej då Rednex Annika gifte sig.
Istället för att stå kvar på sidan ställer sig Anna mellan Jocke och hans tjej, så kameran är tvungen att ta från en annan vinkel gör att slippa få med Anna.
Hon fullkomligt breder ut sig som värsta lavan.

Anna kanske borde ta över efter den där numera döda fransmannen som lyckades komma in på diverse festen och världsmöten för att bli fotograferad med kändisar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in