2021-01-22, 12:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Var det tjejen som hon har lärt känna genom sina lives , hennes fan-kompis som var på besök ?
Undrar om det inte var hon som handlat med sig räkor och semlor .. sist hade hon väl med sig sushi och presenter ..

Lite creepy när man är så ensam att man börjar umgås med fansen.
Tänker på Agneta Fältskog som blev tillsammans med ett fan, som sedan stalkade henne(ful var han också)
När Anna umgås med My är det korta fikastunder med bars, lägg märke till kontrasten när Jeanette dyker upp.
Då blir det fika a la Anna med vitt bröd, fikabröd osv i timmar.
Anna har säkert tjatat på My, som får dåligt samvete över att hon jobbar hårt och inte har tid för stackars lata Anna, som enligt Anna själv inte har fått jobb på grund av "Coronan" 😭😭
Citera
2021-01-22, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tänker på Agneta Fältskog som blev tillsammans med ett fan, som sedan stalkade henne(ful var han också)
När Anna umgås med My är det korta fikastunder med bars, lägg märke till kontrasten när Jeanette dyker upp.
Anna har säkert tjatat på My, som får dåligt samvete över att hon jobbar hårt och inte har tid för stackars lata Anna, som enligt Anna själv inte har fått jobb på grund av "Coronan" 😭😭

Nu är ju inte Anna ensam om att inte kunnat jobba på grund av covid-19. Hela kultursektorn har vart stängd.

Då tog vissa mer företagsamma artister tag i saken och utbildat sig/arbetat med annat. Babben har tex utbildat sig till körskollärare, Lotta Engberg jobbat som musiklärare, Linda Theselius arbetar innom hemtjänst osv.

Ann är bara bekväm och tycker hon är för märkvärdig att ta ett vanligt lönearbete
Citera
2021-01-22, 12:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Nu är ju inte Anna ensam om att inte kunnat jobba på grund av covid-19. Hela kultursektorn har vart stängd.

Då tog vissa mer företagsamma artister tag i saken och utbildat sig/arbetat med annat. Babben har tex utbildat sig till körskollärare, Lotta Engberg jobbat som musiklärare, Linda Theselius arbetar innom hemtjänst osv.

Ann är bara bekväm och tycker hon är för märkvärdig att ta ett vanligt lönearbete

Till o med Fadde har sadlat om och kör sjuktransport för covid sjuka.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...d-19-patienter
Anna är ta mig fan en helt värdelös extremt lat människa.
Hon har säkert hemorrojder i aschlet och nu sitter hon och tycker synd om sig själv
😭😭😭
Citera
2021-01-22, 13:40
Medlem
Fortfarande väldigt nyfiken på vart den lilla caben hon fick i present av Robban tog vägen. Försvann spårlöst och ljudlöst. Kanske kronkalle tog den?
Citera
2021-01-22, 13:49
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

Just det. Jag såg häromdagen tre sekunder av liven och noterade att Fru Prusseluskan Edling skrev "Jag ringer dig senare". Ett tydligt budskap till de andra besökarna att här har vi en D-kändis som har Annas nummer. Annars har Anna inga vänner. My verkar vilja hänga med förbehåll och bjuder på grönsaker. Inte Annas påse. Så då är det väl Fru Edling som kommer över. Jag antar det var mannen som följde med? Så efter ett lååångt telefonsamtal bestämmer de sig för att äta lunch och prata ännu mer. Redan nästa dag. Då får dottern ställa upp och fixa maten. Anna har inte tid. Men tio bilder på en räkmacka? Och den sedvanliga presenten ska också visas upp. Våga inte besöka tokhuset utan en present.

Så vad är det för elände hon råkat ut för den här gången? Något kvinnorelaterat antagligen. Det som är skumt är att hon inte vågar berätta det. Hon har ju aldrig haft några skrupler förut. Och ihop med antibiotikakur? Ja, det var ju lite lågt där hemma i mellandagarna. Kan det vara så att Roberta varit otrogen och skänkt Anna en könssjukdom? Anna inser läget och köper att han måste ha fått det på en toalett. Bara bita ihop och tänka på fosterlandet. Då kommer väninnekören som ett brev på posten, med sina styrkekramar. Rätta mig om jag har fel, men det är inte många väninnor kvar i den kören längre.
Citera
2021-01-22, 13:54
Medlem
Rimberts avatar
Jag undrar fortfarande vad stackars haklöse ville häromdagen när han klev in i sin moders live med orden "stäng av nu, vi måste prata."
Det lät väldigt allvarligt och man undrar vad han nu hittat på...
Citera
2021-01-22, 14:06
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story o insta! femtielva foton på räkmackor o semlor

https://postimg.cc/gallery/NQh2fMc

"Älskade Vanessa ville ha en mindre räkmacka precis som mig och..." vem skriver så? Vem bryr sig att de valt en mindre räkmacka? Varför har hon detta ständiga behov av att berätta precis allt och poängtera att hon minsann väljer en liten räkmacka?

Så många frågor
Citera
2021-01-22, 14:23
Medlem
cece123s avatar
Anna får mig att tänka på denna figur..
https://youtu.be/lEeFPDsuuPY
Speciellt 1:17 in i filmen.
Bonus..Flashback nämns 1:49
Citera
2021-01-22, 14:23
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
"Älskade Vanessa ville ha en mindre räkmacka precis som mig och..." vem skriver så? Vem bryr sig att de valt en mindre räkmacka? Varför har hon detta ständiga behov av att berätta precis allt och poängtera att hon minsann väljer en liten räkmacka?

Så många frågor

Hon överför ätstörning .
V verkar träna mkt och vilja hålla den slanka linjen . Men hur mkt unga människor äter eller hur lite är inget för vuxna att ens nämna .
Och hur mkt Lucky äter .. är det för att visa hans mamma att han är dyr i drift .
Citera
2021-01-22, 14:52
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Just det. Jag såg häromdagen tre sekunder av liven och noterade att Fru Prusseluskan Edling skrev "Jag ringer dig senare". Ett tydligt budskap till de andra besökarna att här har vi en D-kändis som har Annas nummer. Annars har Anna inga vänner. My verkar vilja hänga med förbehåll och bjuder på grönsaker. Inte Annas påse. Så då är det väl Fru Edling som kommer över.
My har gått in i ännu en vägg och vill helst bara gömma sig under täcket. Hon mår inte bra och då är nog inte Anna Book den första man vänder sig till. Nu kunde Anna prata fritt med Jeanette. Om alla som inte kunde vara med och försvara sig. Tänker på det där med skvallerbyttan hon trodde klasskompisarna mindes henne som.

I en live var Anna noga med att det var en familjemedlem (hon sa det 2 gånger, hemligt, hemligt) som skulle skjutsas. Anna är ju noga med att inte hänga ut nån...
I liven senare samma dag pladdrade hon glatt på om att det var Lucas hon skjutsat. I N T E G R I T E T.
Ett nytt ord i Annas rika vokabulär.

Tänk om Anna erbjuder sig att vara jourhavande medmänniska!
Citera
2021-01-22, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Fast ärligt Linda Therselius kulturarbetare att knulla i tv är det kultur
Citera
2021-01-22, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Fast ärligt Linda Therselius kulturarbetare att knulla i tv är det kultur

Tänkte mest på att hon är ”känd”. Till och med jag som inte sett BB eller andra såpor vet vem det är.

Fråga är om någon som är yngre än 35år har någon aning om vem Anna är? Att hon inte kan jobba på Ica som hon så gärna vill är bara strunt. Tror knappast folk skulle vallfärda dit för att se Anna plocka upp äpplen 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in