2021-01-21, 10:46
Medlem
cece123s avatar
Gårdagens bild..
https://pasteboard.co/JKE5jfc.jpg
Hon glömde fila av några kilon på kinderna.
Av De 21 senaste bilderna på IG finns det 18 ansiktsbilder på Anna, typ ena hälften lägger Anna huvudet på sned till vänster, andra hälften lägger Anna huvudet på sned till höger. Oftast krampaktigt smilande med maniska ögon. Hennes IG känns noll inspirerande.
2 bilder på mat och 1 svart bild, typ. Familjen förutom Antonio får dela utrymme med Anna på två bilder.
Uppenbart hur prio listan ser ut hos Anna.
Citera
2021-01-21, 10:57
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
https://streamable.com/p3q26r

Här säger hon: "Jag älskar ju mitt jobb."
Är det någon som uppfattat vad hon arbetar med?

I en av de senaste lajvarna sitter familjen och äter frukost: smörstekta smörgåsar m.m.
Plötsligt hostar hon i handen några ggr, drar sen handen genom håret (avtorkning?) och borstar sen håret ett antal ggr?? Vid matbordet??
(O)smaklig måltid!

Man hör ju hur mesRobban försöker säga att Anna skulle funka på jobb, men näää Anna har hybris och kommer med miljoner ursäkter.
Enda gången Anna skulle jobba är ju om hon blir tvingad, men då finns risken att hon får psykbryt.
Att sitta i ICAkassan skulle inte funka, då Anna inte kan räkna, lyfta varor orkar hon inte.
Men hon skulle ju kunna sortera bland kryddburkarna...det har hon talang för..
Att stå på loppis hade ju Anna inga problem med.
Företagen kan ju ta emot bidrag för att ta emot Anna, då är det mer ok om Anna pratar med kunderna,det är ju bättre för hennes välmående och vikt om hon kommer ut.
Annars finns ju lokalvård, hotellstäderska.. Sigtuna har väl hotell..receptionist, telefonist
Anna skulle inte funka i ett jobb med stress och krav.
Citera
2021-01-21, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Gårdagens bild..
https://pasteboard.co/JKE5jfc.jpg
Hon glömde fila av några kilon på kinderna.
Av De 21 senaste bilderna på IG finns det 18 ansiktsbilder på Anna, typ ena hälften lägger Anna huvudet på sned till vänster, andra hälften lägger Anna huvudet på sned till höger. Oftast krampaktigt smilande med maniska ögon. Hennes IG känns noll inspirerande.
2 bilder på mat och 1 svart bild, typ. Familjen förutom Antonio får dela utrymme med Anna på två bilder.
Uppenbart hur prio listan ser ut hos Anna.
Tycker alltid det ser så konstlat fake ut när narcissister ler, dom försöker ge sken av lycka och glädje men ögonen skriker rädsla, ångest och osäkerhet, hennes 5000 selfies talar inte för hennes goda självkänsla som hon säger att hon har; stackars barn och Roberto, dom är så medberoende att dom förmodligen blivit hotade med självmord om dom skulle ha fräckheten att försöka lämna, skräpmänniska är vad hon är.
Citera
2021-01-21, 11:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Man hör ju hur mesRobban försöker säga att Anna skulle funka på jobb, men näää Anna har hybris och kommer med miljoner ursäkter.
Enda gången Anna skulle jobba är ju om hon blir tvingad, men då finns risken att hon får psykbryt.
Att sitta i ICAkassan skulle inte funka, då Anna inte kan räkna, lyfta varor orkar hon inte.
Men hon skulle ju kunna sortera bland kryddburkarna...det har hon talang för..
Att stå på loppis hade ju Anna inga problem med.
Företagen kan ju ta emot bidrag för att ta emot Anna, då är det mer ok om Anna pratar med kunderna,det är ju bättre för hennes välmående och vikt om hon kommer ut.
Annars finns ju lokalvård, hotellstäderska.. Sigtuna har väl hotell..receptionist, telefonist
Anna skulle inte funka i ett jobb med stress och krav.

Jag har sett Anna "live" på loppis för ett par år sedan. Då hade jag glömt bort henne. Såg en poster på stan att det skulle vara loppis och att Anna skulle vara med. Trodde då i min enfald att hon skulle uppträda där. Det var en rätt stor lokal med mycket folk. Nu vet jag bättre. Hon har alltså tjatat hål i huvudet på arrangörerna och lurat dem att tro att hennes närvaro skulle dra mer folk än loppisen i sig skulle gjort.

Jag kan säga att det inte var någon direkt rusning vid hennes "bord". Hon krängde mest en massa gamla kläder och husgeråd jag antar hon fått ärva av morsan. Krimskrams. Hade jag vetat vad jag vet idag hade jag spanat efter stöldgods och guldsmycken. Men någon uppståndelse kring henne var det inte. Det var en kvinna som småpratade med henne medan jag stod intill. Det jag minns var att hon berättade att hon sålde av en del saker som skulle gå till Vanessas studier i Spanien.

Så jobba på offentlig lokal som Ica skulle hon absolut kunna göra. I alla fall tills de kommer på henne med att stjäla oxfiléer.
Citera
2021-01-21, 11:28
Medlem
TPLs avatar
"Hälsovårdsmyndigheten" 😂 👋

Hon glömde bort sig många gånger och råkade visa gluggen i underkäken. I vanliga lives smörjer hon läpparna, skrattar stort och verkar närmast manisk. Nu höll hon knytnäven över ena halvan av munnen, varierade ibland och hade ett finger i mungipan.
Sorry Anna, gluggen syntes. Kanske därför Alban dök upp flera gånger under liven som en liten påminnelse.

Schampot hon använder verkar inte vara så bra eftersom hon klöser i hårbotten hela tiden. Dags att byta till Bobbys igen?

På grund av pandemin kunde dom inte åka till fjällen över jul och nyår för att åka skidor som dom brukar.
Tur att snön snart är borta så Anna kan börja cykla igen.

När dom firade Jonas på haket i Täby var dom bara 8 pers totalt i hela lokalen. Ingen personal?
Grannarna är "inga som är ute och fladdrar" så dom kan man umgås med.
Tror jag ska åka runt och hälsa på alla mina gamla klasskompisar, dom har jag ju träffat förut så då är det fritt fram.

Spännande med det där betalarrangemanget. Vilka kommer att betala för att lyssna på Anna?

#skatteverket #kronofogden #soc #soppkök #frälsningsarmén #niveaifemlitersdunk
Citera
2021-01-21, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Lajven från den 18:e

https://youtu.be/ZZL3Je5EYlc

Delade hon mackan i fyra delar eller? för jösses vilka stora tuggor hon tar! Shaken som hon inte skulle orka klämde hon i sig, så äta som en sparv nja inte riktigt kanske
Citera
2021-01-21, 11:40
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Hon glömde bort sig många gånger och råkade visa gluggen i underkäken. I vanliga lives smörjer hon läpparna, skrattar stort och verkar närmast manisk. Nu höll hon knytnäven över ena halvan av munnen, varierade ibland och hade ett finger i mungipan.
Sorry Anna, gluggen syntes. Kanske därför Alban dök upp flera gånger under liven som en liten påminnelse.

Schampot hon använder verkar inte vara så bra eftersom hon klöser i hårbotten hela tiden. Dags att byta till Bobbys igen?

På grund av pandemin kunde dom inte åka till fjällen över jul och nyår för att åka skidor som dom brukar.

När dom firade Jonas på haket i Täby var dom bara 8 pers totalt i hela lokalen. Ingen personal?
Tror jag ska åka runt och hälsa på alla mina gamla klasskompisar, dom har jag ju träffat förut så då är det fritt fram.

Spännande med det där betalarrangemanget. Vilka kommer att betala för att lyssna på Anna?

Cykla igen? Sist Anna gjorde det var väl för ett tidningsreportage för några år sedan, med en lånad cykel och för höga klackar..
Citera
2021-01-21, 11:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Delade hon mackan i fyra delar eller? för jösses vilka stora tuggor hon tar! Shaken som hon inte skulle orka klämde hon i sig, så äta som en sparv nja inte riktigt kanske

Det syns väldigt tydligt att Anna drömmer om att få vara med i en tvserie om sig själv, eftersom hon inte får det, så filmar hon sig med mobilen och låtsas i sitt Universum att det finns hundratusentals tittare och miljoner på banken när hon för 100e gången drar sina knubbiga fingrar igenom sitt hår.
Citera
2021-01-21, 11:58
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Var Alban hemma hos Anna eller nämnde hon bara hans namn för att vi skulle få veta att det finns en kändis bryr sig om henne?

Antingen har tanten mjäll eller så har hon tics. Tänker på den där sketchen där Christine Melzer gör parodi på henne och hela tiden har tics genom att rycka med händerna framför ansiktet.

Har familjen Took någonsin varit i fjällen? "Som vi brukar" är ett snobbigt och arrogant sätt att ljuga ihop en historia som får det att framstå som att de har egen fjällstuga eller gott om pengar.

Kalaset i Täby följde nog restriktionerna trots allt. Jag såg en bild där alla satt en bit ifrån varandra. Då var väl fru Albans kalas betydligt mer osäkert. Oavsett det är PyttiPanna en sån som räknar deltagare beroende på vad Löfven säger och förstår inte att det handlar om smittspridning oavsett om det är 2 eller 200 närvarande. Hon gör trots allt så mycket hon har förstånd till. Mer kan man inte begära.

Vad är det för betalarrangemang? Nu blev jag nyfiken.

Klickade på länken till hennes Memme för skojs skull. Det stod att sidan inte fanns kvar. Så jag sökte på hennes namn på Memmes sida och då dök hon upp. 15 recensioner sedan december är ju inte fy skam. Om hälften av de som fått en hälsning orkar skriva en recension har hon ju haft 30 gig. Det är ju 7-8.000 efter skatt och Memmes avgifter. Så då har hon ju ett jobb. Å andra sidan misstänker man ju att det är barnen som beställt hälsningar till Jojebeto så mamma får känna sig behövd. Den dagen barnen börjar jobba tror jag de kommer gå ihop med pappa och lägga sina första löner på studiotid med Anna så hon får spela in en ny platta med den rykande heta demonproducenten Alban. "Hello Sigtuna, tell me how youre doing."
Citera
2021-01-21, 11:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Cykla igen? Sist Anna gjorde det var väl för ett tidningsreportage för några år sedan, med en lånad cykel och för höga klackar..
Hon sa i en live nyligen att hon älskar att cykla...
Vad hände med alla cyklar Lucas fixade till i somras? Snart klara, bara pluttersmällan kvar att montera. Eller så sket det sig med låsen, krävs rejäl bultsax eller vinkelslip.
Citera
2021-01-21, 12:02
Medlem
Underligt
Anna har 56700 följare på instagram
Men
när hon LIVAR kollar bara ca 200
kommentarer på bilder max 25 med vissa undantag
Citera
2021-01-21, 12:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Var Alban hemma hos Anna eller nämnde hon bara hans namn för att vi skulle få veta att det finns en kändis bryr sig om henne?

Antingen har tanten mjäll eller så har hon tics. Tänker på den där sketchen där Christine Melzer gör parodi på henne och hela tiden har tics genom att rycka med händerna framför ansiktet.

Har familjen Took någonsin varit i fjällen? "Som vi brukar" är ett snobbigt och arrogant sätt att ljuga ihop en historia som får det att framstå som att de har egen fjällstuga eller gott om pengar.

Kalaset i Täby följde nog restriktionerna trots allt. Jag såg en bild där alla satt en bit ifrån varandra. Då var väl fru Albans kalas betydligt mer osäkert. Oavsett det är PyttiPanna en sån som räknar deltagare beroende på vad Löfven säger och förstår inte att det handlar om smittspridning oavsett om det är 2 eller 200 närvarande. Hon gör trots allt så mycket hon har förstånd till. Mer kan man inte begära.

Vad är det för betalarrangemang? Nu blev jag nyfiken.

Klickade på länken till hennes Memme för skojs skull. Det stod att sidan inte fanns kvar. Så jag sökte på hennes namn på Memmes sida och då dök hon upp. 15 recensioner sedan december är ju inte fy skam. Om hälften av de som fått en hälsning orkar skriva en recension har hon ju haft 30 gig. Det är ju 7-8.000 efter skatt och Memmes avgifter. Så då har hon ju ett jobb. Å andra sidan misstänker man ju att det är barnen som beställt hälsningar till Jojebeto så mamma får känna sig behövd. Den dagen barnen börjar jobba tror jag de kommer gå ihop med pappa och lägga sina första löner på studiotid med Anna så hon får spela in en ny platta med den rykande heta demonproducenten Alban. "Hello Sigtuna, tell me how youre doing."

Tyvärr har Robbans farsa ingen lägenhet i fjällen, Anna har tydligt visat att skidåkning är en "hobby" som hon har utövat max två gånger i sitt vuxna liv, Anna ljuger nog fett igen.
Anna är fetast på att ljuga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in