Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Hej! Jag får inte ihop det riktigt. Man kan ju lätt tro att "Larger than life" handlar om Anna själv. Hon är ju snart där, sett till volymen. Hon konsumerar ju antagligen mer syre än någon annan i det där lagret. Men så läste jag på.
Det roliga skämtet här är att de tolkar en gammal Back Street Boys låt till "Lager than life". Det är lite fyndigt. Det måste ju ha kostat en slant att använda den låten. I synnerhet som de lockat till sig en gammal medlem från bandet BSB till att sitta i publiken. Ja, då återstår ju bara för reklambyrån att boka in några feta kändisar att tolka låten... men det gjorde de inte. Istället får man ju konstatera att den enda som då var någorlunda relevant i sammanhanget var Kvinnaböske som då hade sin första hit på 25 år.
Jag antar att man ville göra en nostalgisk reklam med artister som var aktuella på den tiden? Alban gör det ju bra. Han lyfter faktiskt låten. Kvinnaböske kanske inte kunde engelska? Jag vet inte, men han gör den på svenska. Och han gör det faktiskt bra. Sedan kommer Anna Took och sjunger... ABC? Förlåt mimar till. Klarade hon inte av att sjunga den låten eller kan inte hon heller engelska? Eller var det bara så att idioten Book tänkte hon skulle krama ur några kronor i Stim-pengar, men glömde bort att det inte var hennes låt? Kan någon snälla förklara det här?
Jag funderade också varför hon inte tolkade BSB's låt.. men jag tror helt enkelt att hon inte kan sjunga den och att rösten inte bär, utan dom var tvungen att lägga på ABC som Anna kan mima lätt till.
För att sjunga kan hon inte längre då hon inte har vårdat och tränat sin röst under alla år...