2021-01-20, 15:10
Medlem
Lala.s avatar
Anna vad tycker din familj om att du sitter och pratar om dig själv i en LIVE flera timmar i veckan och är otrevlig och misstolkar människor stup i kvarten? Vågar de säga något eller är de livrädda för att säga till dig eftersom du får ett raseriutbrott då?
Citera
2021-01-20, 15:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Skulle inte förvåna mig om det är gallsten å de vill ta bort gallblåsan men att Anna inte vill det.
Alla operationer innebär ju en risk å än mer när man är tyngre som Anna är.

Hon fick åka in akut på julen. För mycket mat säkert:
Hon har förnekat att hon nånsin haft problem med gallan, bara tarmvred. I en live nyligen sa hon att de flesta som gjort GBP töjt ut magen men inte Anna. Nä, hennes mage rymmer fortfarande bara 1 dl. Fan trot.
När hon stönande stoppade i sig den hemgjorda trillingnöten dröjde det ungefär 1 sekund innan nötterna fick sällskap av en halv lussekatt. Svalde hon nötterna hela?
Citera
2021-01-20, 15:13
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu är liven slut så den som vill hälsa Anna något här kan göra det nu.
Hur många timmar varade farsen?
Citera
2021-01-20, 15:18
Medlem
Alldeles för länge Jag gav upp
Citera
2021-01-20, 15:20
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har förnekat att hon nånsin haft problem med gallan, bara tarmvred. I en live nyligen sa hon att de flesta som gjort GBP töjt ut magen men inte Anna. Nä, hennes mage rymmer fortfarande bara 1 dl. Fan trot.
När hon stönande stoppade i sig den hemgjorda trillingnöten dröjde det ungefär 1 sekund innan nötterna fick sällskap av en halv lussekatt. Svalde hon nötterna hela?

Anna skrev ju nyss att hon inte gillade att svara på frågor om Vikt och gram och många andra måttstockar och så gör hon det igen...
1 dl i Annas Universum är 1000dl i verkligheten. Typ.
Citera
2021-01-20, 15:30
Medlem
Nu sitter hon och tittar igenom sina bilder som hon sparar med namn från liven så att hon kan gå igenom dessa och försöka lita ut vilka fler hon ska blocka.
Lycka till Anna.

Hur kan hennes familj låta detta pågå?
Inte nog med att hon skämmer ut sig själv....
Citera
2021-01-20, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Nu sitter hon och tittar igenom sina bilder som hon sparar med namn från liven så att hon kan gå igenom dessa och försöka lita ut vilka fler hon ska blocka.
Lycka till Anna.

Hur kan hennes familj låta detta pågå?
Inte nog med att hon skämmer ut sig själv....

Det är vad som förundrar mig mest. Annas beteende är ju sjukt och inte normalt alls. Och det påverkar ju hela hennes familj. Ändå verkar ingen av dem sätta ner foten när hon håller på. Vem skulle vara okej med att morsan sitter och "bråkar" med främlingar flera timmar varje dag?
Citera
2021-01-20, 15:45
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Det är vad som förundrar mig mest. Annas beteende är ju sjukt och inte normalt alls. Och det påverkar ju hela hennes familj. Ändå verkar ingen av dem sätta ner foten när hon håller på. Vem skulle vara okej med att morsan sitter och "bråkar" med främlingar flera timmar varje dag?
Meninglöst att skälla/skylla på barnen i det fallet; de har blivit mentalt nedpsykade av fläsket hela livet. Den som man möjligen skulle tycka borde stå upp vore Jobejjto men han är uppenbarligen en kärring i byxor
Citera
2021-01-20, 15:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

De är medberoende och i princip livrädda så de vågar väl inget annat.
Tänk er själva när hon bråkar och härjar där hemma "off camera".
Människan slår ju ner som en bomb direkt när hon stiger ur sängen. Därför gömmer de sig hellre än blir verbalt slagna varje minut vilket vi ser att hon ändå gör mot yngsta dottern hela tiden. Troligen tänker de att "det är bättre att hon skäller på utomstående tittare än på oss." och glider undan.
Citera
2021-01-20, 15:51
Medlem
Citat:
Det bästa både för familjen och Anna vore att hon kollapsar helt och blir intagen på sjukhus sedan kan hon börja ta sig tillbaka till livet. Det är fruktansvärt med hennes långa lives varje dag. Jag kollade cirka 30 min från förra veckan Mer orkade jag inte Hon hade kurs hur man fryser in ost. Flera idioter frågade varför hon ser så ung och vacker ut. Hon sade att det beror på att hon aldrig rökt och får mycket kärlek när sanningen är filter.Anna förstår inte själv hur sjuk hon är.
Citera
2021-01-20, 16:07
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Meninglöst att skälla/skylla på barnen i det fallet; de har blivit mentalt nedpsykade av fläsket hela livet. Den som man möjligen skulle tycka borde stå upp vore Jobejjto men han är uppenbarligen en kärring i byxor

Jag tror inte han vet riktigt hur hon håller på .. tror hon skärper sig lite i sina lives när han är med och han har även hyschat henne när han har varit med och hon har låtit irriterad .
Svårt för han att förhindra när han är på jobbet .
Citera
2021-01-20, 16:11
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag tror inte han vet riktigt hur hon håller på .. tror hon skärper sig lite i sina lives när han är med och han har även hyschat henne när han har varit med och hon har låtit irriterad .
Svårt för han att förhindra när han är på jobbet .
Han har haft 20 år på sig att skaffa sig bollar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in