2020-09-07, 12:21
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det råder tydligen delade meningar här. En del påstår att gubben har en del i en time share lägenhet, andra att han har en hyreslägenhet han hyr ut. Vissa menar att han äger en hel fastighet. Någon som sitter på fakta?

Enligt MrKoll bor han i en bostadsrätt på Artillerigatan 76 och den bör väl vara värd en del pengar. I juni såldes tex en lägenhet i nr 76 för 7,5 miljon, 2019 en för 8,4 miljoner... Han ägde också lägenheten i Solna till 95 procent och Roberto ägde resterande 5 procent, jag vill minnas att det finns uppgifter här i tråden som visade att det stämde. I så fall kan man väl säga att svärfar har betalat för ambassaden också om den köptes för lägenhetspengarna.
Har för mig att svärfar också äger en lägenhet på Östermalm (?) som han hyr ut till ett forskarpar, om det nu stämmer är ju den säkert värd en bra slant också.
I tråden har det väl också publicerats nån form av ägarbevis på lägenheten i Spanien? Men det ska väl vara just en lägenhet, och inte ett helt hus, och sen hyr han ut lägenheten.
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-09-07 kl. 12:23.
Citera
2020-09-07, 12:21
Medlem
cece123s avatar
Huur kunde jag missa detta.. Del 1

https://www.expressen.se/noje/extra/...ivet-tillbaka/

Citat:
Det är som att jag har fått livet tillbaka säger Anna och avslöjar att hon dagen innan åkte skridskor för första gången på evigheter.
– Jag kunde inte göra det tidigare, jag var för tjock och var rädd för vad som skulle hända om jag ramlade.
Typ få blåmärken.. efter ett mjukt fall

Jag upplever inte Anna som speciellt modig, utan en trygghetsnarkoman som måste ha mamma(då hon levde) eller någon annan i närheten, hela tiden. Kravundvikande, med massor av behov av tvångsmässiga rutiner och förutsägbarhet, annars går jorden under om det inte blir som Anna tänkt sig.
Citat:
Idag kan Anna leva ett normalt liv och både åka skridskor och gå i högklackat.
– Bara en sån sak som att se sina fötter! Eller som när jag flög för ett tag sen och upptäckte att jag kunde fälla ned bordet – då började jag gråta.
Anna grät på flygplanet för att hon kunde fälla ner bordet vid sätet..
Folk har skämtat om att Anna inte kunnat se sina fötter.. Det var tydligen så..
Citat:
– PCOS (Polycystiskt ovariesyndrom) som gjorde att hon gick upp i vikt. Samtidigt blev relationen till Felicias pappa sämre och sämre, vilket ledde till rubbade matvanor.
Läs bara den andra meningen, där finns svaret.
Översatt till.. Färdigmat, bullar, godis och chips.
Citat:
Men jag är inte och kommer aldrig att bli ett sexobjekt, säger hon.
Vilket för den skull inte betyder att hon inte känner sig sexig som kvinna.
– Jo, jag känner mig alltid sexig. Jag är en stark kvinna och tror på mig själv. Min mamma sa alltid att jag var sexuell redan som liten, haha.
Den sista meningen var väldigt konstig...
Citat:
Andra som hoppat på henne är bloggaren Katrin Zytomierska som enligt Anna har skrivit diverse elaka skämt om henne.
– Jag har inget behov av att vara elak tillbaka, jag vill inte sjunka till samma nivå. Och när jag stod bakom henne i kön på Ikea vågade hon inte ens säga hej, säger Anna om saken.
Ahaa, var det Katrin som kanske gjorde inbrott specifikt i Annas bil, för att skriva ett inlägg, för att sedan göra ett inbrott igen och lägga tillbaka mobilen..
Senast redigerad av cece123 2020-09-07 kl. 12:44.
Citera
2020-09-07, 12:30
Medlem
cece123s avatar
Del 2..

Citat:
Anna är det en stor lycka att äntligen få ha den kropp som hon alltid har känt att hon borde ha..
Har vi hört det förr? Jo 2017, detta uttalande är dock från 2010.
Anna tyckte nog att det var för mycket ansträngningar för att vara en kul rutin..

Citat:
Annas superdiet

Anna äter åtta små mål mat om dagen för att hålla blodsocker och ämnesomsättning i schack. Dieten består av mer proteiner än kolhydrater. Mycket linser, bönor, bulgur och fisk och kyckling samt skaldjur. Dessutom äter hon mycket frukt och röda bär. Läsk har hon bytt ut mot vatten, citronlemonad och grönsaksjuice.
Frukost: Äggröra, smörgås rågbröd med sallad, avokado och kalkon, bärsmoothie.
Mellanmål: Honungsmelon med linfrön och rödlök.
Mellanmål: Frukt.
Lunch: Kokt lax med räksås och fullkornsris.
Mellanmål: Yoghurt med bär.
Mellanmål: Ceasarsallad.
Middag: Grönsaker och kyckling.
Mellanmål: Wrap med hummus.
Annas träningsprogram

Powerwalk innan frukost varje dag i en timme.
Styrketräning med personlig tränare 1,5 timmar 2 gånger i veckan.
Armövningar med hantlar 4 gånger i veckan ā 30 min.
Pilatesövningar 15 minuter 3-4 gånger i veckan.

Bulgur, linser ser man numera sällan på bordet det är högar med pasta och potatis.
Pizza, bröd, bullar.
Kolhydrater i massor
Socker i maten.
Helst rött kött framför kyckling och fisk.

Hur var det nu med Annas dagliga powerwalks?

Anna tycks inte förstå korrelation mellan vad hon äter och kroppens ändrade former.
Senast redigerad av cece123 2020-09-07 kl. 12:55.
Citera
2020-09-07, 12:33
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123<br /> [B
Den sista meningen var väldigt konstig.[/b]

Det där är sannerligen en bisarr sak att yttra offentligt. Hade min mor varit störd nog att säga nåt sånt till mig, hade jag då fan i mig hållit käft om saken.
Men inte Anna då...
Citera
2020-09-07, 12:53
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Och tänk vilken börda som trots allt besparats stackars Roberto, som skulle ha blivit tvungen att åka och lämna in mängder av fotorullar till framkallning, och sen behöva hämta ut och pröjsa för dem, och sen var det dags för nästa omgång rullar osv...

För att inte tala om vilken kostnad det skulle bli.
Roberto skulle få ta lån för att kunna bekosta
Annas fotofrenesi.
Citera
2020-09-07, 13:23
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
För att inte tala om vilken kostnad det skulle bli.
Roberto skulle få ta lån för att kunna bekosta
Annas fotofrenesi.

Idag måste Roberto ta lån för att bekosta Annas behov av LYX, LYX, LYX. Till exempel bordellmöbler och dyra telefoner, även köpta följare måste betalas.
Jag misstänker att besöket i Spanien gick ut på att belåna lägenheten. Som Anna skulle säga "💰💰viktiga bankärenden 🏦💯💰💰💰"
Anna har publicerat en bild där Roberto besöker en bank i Spanien.

Lite förenklat, Roberto har fått lägenheten av sin pappa, nu skall den belånas för att köpa LYX, LYX, LYX och följare till Anna.

Arvet efter farfar kan vara slut redan innan farfar har dött, Roberto har fått en påse med pengar, snart är det bara påsen kvar.
Senast redigerad av trottwell 2020-09-07 kl. 13:41.
Citera
2020-09-07, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Idag måste Roberto ta lån för att bekosta Annas behov av LYX, LYX, LYX. Till exempel bordellmöbler och dyra telefoner, även köpta följare måste betalas.
Jag misstänker att besöket i Spanien gick ut på att belåna lägenheten. Som Anna skulle säga "💰💰viktiga bankärenden 🏦💯💰💰💰"

Lite förenklat, Roberto har fått lägenheten av sin pappa, nu skall den belånas för att köpa LYX, LYX, LYX och följare till Anna.

Arvet efter farfar kan vara slut redan innan farfar har dött.

Är det bara jag som lockas av tanken om en skilsmässa skulle ske hur Anna skulle hantera det, hon har ingen inkomst och inget sparande
Citera
2020-09-07, 13:46
Medlem
Citat:

Arvet efter farfar kan vara slut redan innan farfar har dött, Roberto har fått en påse med pengar, snart är det bara påsen kvar.
Är det någon i tråden som vet hur man kollar upp om lägenheten i Spanien är skriven på Roberto nu ?
Citera
2020-09-07, 13:53
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Är det bara jag som lockas av tanken om en skilsmässa skulle ske hur Anna skulle hantera det, hon har ingen inkomst och inget sparande

Roberto är så dum i huvudet att han skulle låta Anna bo kvar i huset och själv flytta till en etta i Rinkeby.
Givetvis skulle Roberto betala allt för Anna och alla barnen, både sina egna och andras.
Citera
2020-09-07, 14:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Roberto är så dum i huvudet att han skulle låta Anna bo kvar i huset och själv flytta till en etta i Rinkeby.
Givetvis skulle Roberto betala allt för Anna och alla barnen, både sina egna och andras.
Plus barnens partners
Citera
2020-09-07, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Plus barnens partners

Bara en tidsfråga innan han även skall försörja kommande barnbarn på toppen av det...
Citera
2020-09-07, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatshepsut2
Bara en tidsfråga innan han även skall försörja kommande barnbarn på toppen av det...

Eller hur!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in