Huur kunde jag missa detta.. Del 1
https://www.expressen.se/noje/extra/...ivet-tillbaka/
Citat:
Det är som att jag har fått livet tillbaka säger Anna och avslöjar att hon dagen innan åkte skridskor för första gången på evigheter.
Jag kunde inte göra det tidigare, jag var för tjock och var rädd för vad som skulle hända om jag ramlade.
Typ få blåmärken.. efter ett mjukt fall
Jag upplever inte Anna som speciellt modig, utan en trygghetsnarkoman som måste ha mamma(då hon levde) eller någon annan i närheten, hela tiden. Kravundvikande, med massor av behov av tvångsmässiga rutiner och förutsägbarhet, annars går jorden under om det inte blir som Anna tänkt sig.
Citat:
Idag kan Anna leva ett normalt liv och både åka skridskor och gå i högklackat.
Bara en sån sak som att se sina fötter! Eller som när jag flög för ett tag sen och upptäckte att jag kunde fälla ned bordet då började jag gråta.
Anna grät på flygplanet för att hon kunde fälla ner bordet vid sätet..
Folk har skämtat om att Anna inte kunnat se sina fötter.. Det
var tydligen så..
Citat:
PCOS (Polycystiskt ovariesyndrom) som gjorde att hon gick upp i vikt. Samtidigt blev relationen till Felicias pappa sämre och sämre, vilket ledde till rubbade matvanor.
Läs bara den andra meningen, där finns svaret.
Översatt till.. Färdigmat, bullar, godis och chips.
Citat:
Men jag är inte och kommer aldrig att bli ett sexobjekt, säger hon.
Vilket för den skull inte betyder att hon inte känner sig sexig som kvinna.
Jo, jag känner mig alltid sexig. Jag är en stark kvinna och tror på mig själv. Min mamma sa alltid att jag var sexuell redan som liten, haha.
Den sista meningen var väldigt konstig...
Citat:
Andra som hoppat på henne är bloggaren Katrin Zytomierska som enligt Anna har skrivit diverse elaka skämt om henne.
Jag har inget behov av att vara elak tillbaka, jag vill inte sjunka till samma nivå. Och när jag stod bakom henne i kön på Ikea vågade hon inte ens säga hej, säger Anna om saken.
Ahaa, var det Katrin som kanske gjorde inbrott specifikt i Annas bil, för att skriva ett inlägg, för att sedan göra ett inbrott igen och lägga tillbaka mobilen..