2021-05-04, 09:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Jag undrar lite om jag betalade för en sån där memo och bad hälsningen gå till alla underbara på flashback ”för min kompis älskar flashback”. Skulle hon göra den? Betalar man i förskott tro, då kan hon väl inte backa?
Du kanske utöver flashback ska tillägga att din kompis särskilt gillar skvallertråden om just Anna Book
Citera
2021-05-04, 10:10
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Som hon behandlar Roberta
- Asgarvar och retar honom för att han är rädd för att bli gammal, flinar och påstår att han ser gammal ut i skägg, retar honom för att han inte gillar möss, suckar åt hans dåliga skämt... osv.
Sen säger spöket att ”jag och Roberto tycker det är kul att skoja litet med varandra”.
Om Roberta vågade öppna truten och ”skämta” på liknande om Märstamorsan skulle det givetvis innebära katastrof.

Mm, klassiskt beteende hos människor med personlighetsstörningar. Mitt förra fruntimmer vara likadan, skrattade på min bekostnad, hånade m.m. Tillskillnad mot Roberta så gav jag tilbaka och då jävlar blev det inte nådigt. Skräpmänniskor.
Citera
2021-05-04, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Du kanske utöver flashback ska tillägga att din kompis särskilt gillar skvallertråden om just Anna Book
Den var ju bara så bra Kör hårt på den
Det är fastställt att AnnaTook läser sin egen skvaller-tråd på FB. Det finns inga andra ”löp” om henne. Och söker man ”fame” spelar det ingen roll vart man gräver. Tala om att vara borta från ”Kändis-livet”
Citera
2021-05-04, 10:26
Medlem
En memo till min mamma som fyller 87 och älskar tråden om Anna Book på flashback😂
Citera
2021-05-04, 11:55
Medlem
Någon antyder i liven att Anna är hemmafru och inte jobbar.
Wait for it.
Citera
2021-05-04, 12:02
Medlem
foton från liven, anna säger bajs i varenda mening typ

https://postimg.cc/gallery/T6qR2rs
Citera
2021-05-04, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Någon antyder i liven att Anna är hemmafru och inte jobbar.
Wait for it.
Hon ”missade” den kommentaren
Citera
2021-05-04, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon ”missade” den kommentaren
Och nu hyllar hon sig själv som vän igen. Hon är så fantastiskt fin och hjälpsam
Citera
2021-05-04, 12:18
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite foton från liven, hon verkar sur

https://postimg.cc/gallery/TD0cpWs

Tittar på tredje bilden och funderar på om hon alltid haft en sådan näsa eller om filtret gör den större.
Lite grisnäsa/uppnäsa och mycket större än på andra bilder.
Citera
2021-05-04, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
foton från liven, anna säger bajs i varenda mening typ

https://postimg.cc/gallery/T6qR2rs

Anna har en otäck blick och har hemska ögonbryn. Jag skulle bli rädd om jag mötte henne i mörkret eller ensam på en skogspromenad.
Citera
2021-05-04, 12:22
Medlem
cece123s avatar
Anna har nog gjort en borttagning av livmodern och äggledare genom en titthålsoperation.
Inte en superstor procedur a la uppsnittning.
Om så är fallet med borttagandet, kommer Anna att hamna i klimakteriet, om hon inte redan är där.
Med ännu mera humörsvängningar, deppstunder, rynkor, grå hårstrån att se fram emot och så kommer vi att få höra att hennes övervikt beror på klimakteriet och att sjukvården säger att man inte kan gå ned, så därför ids inte Anna ens försöka.
Sakta men säkert lägger Anna på sig ännu mer.
Anna har åldrats minst 15 år + på tre år, nu ser hon ju ut som en 60 åring.
Citera
2021-05-04, 12:38
Medlem
magpies avatar
Vilka psykoskräckögon hon får i de rosa leksaksbrillorna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in