2021-01-11, 20:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Martin Melin, Jessica Almenäs, Jim Gottfridsson (handbollslandslaget), Sandra Näslund (scicrossstjärna) och Niclas Wahlgren. Bland annat. Och så Anna Book. Hur tänker Arla? Jag FATTAR inte hur man vill ha henne som reklampelare? "Jag har börjat äta yoghurt". Det vet väl alla som följer henne att det inte ligger en uns sanning i.....
Arla vet inte vem Anna Book är, det kan dom bara inte. För annars hade inte detta samarbete existerat överhuvudtaget.
Citera
2021-01-11, 20:52
Medlem
Ikeas-julbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag fick av en slump upp ett klipp med Anna i TV4. Eftersom man inte får skicka länkar får ni själva kolla på Youtube under rubriken Anna Book i Vardagspuls. Där får vi lektion i passiv aggressivitet. Det är högs oklart varför detta klipp ens existerar. Allt är så konstigt. Någon följer Anna bakom scenen så vi ska få en inblick hur det är att delta i ett program. Möjligen finns här någon koppling till Biggest Loser, annars är det helt befängt.

Anna kommer till studion och får sätta sig i sminket direkt. Hon ser på riktigt ut som Hyacinth Bouquet från Keeping up apearances. Det fattas bara en enorm hatt med fruktklasar på. I sminket håller hon låda och ser till att det blir på hennes sätt. När de ska gå tillbaka till studion upptäcker Anna att hon fått en fläck på blusen. Efter en dryg minut ungefär skickar hon en assistent efter hjälp. Hon vänder sig mot kameran och säger att hon håller sig lugn. "Ni skulle se mig när jag blir arg" säger hon och man blir rädd på riktigt där.

En stackars sminkös får gå ner på knä och tvättar bort fläcken och Anna kan inte hålla sig från att bli vulgär och börjar snacka om sina pattar.

När Anna sen kommer in i studion, i tantkläder, visar det sig att hon ska demonstrera några enkla styrketräningsövningar man kan göra hemma. I tantkläder viftar hon lite med en hantel och drar i något gummiband. Sedan säger hon att det är dags för avancerade övningar, men det ska ett proffs få visa. Proffset är en vältränad grek som vi bara får se i sminket.

Det hela avslutas med att programledarna äter något ihop med Anna och greken och sen går hon hem. Känslan man får av de här klippet stämmer väl in med när hon påstod att tv4 är "hennes" kanal. Hon rör sig världsvant i miljön och gör det hon ska göra, men hon behandlar alla som inte syns i rutan som luft, men med kändisarna uppträder hon som om hon vore en av dem. Ja, som att det är hennes kanal helt enkelt. Hon tror att en kindpuss från Kristin Kaspersen är ett bevis på deras varma och systerliga vänskap, samtidigt som hon nog inte förstår att det är Kristins jobb att kindpussas och känna sig inkluderade.

Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Varför skulle man inte få länka?
https://www.youtube.com/watch?v=C9mUwBkVj0I

Träningstips från Anna är precis vad man vill ha.

Den "stackars sminkösen", är det inte hon Julia Frändfors? Lite kul att se hur den stora stjärnan och divan Anna Toledano Book i vanlig ordning behandlar "tjänstefolk" som lite mer än luft – och några år senare är sminkösen mer känd än den stora stjärnan.
Citera
2021-01-11, 21:01
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Göra reklam och låtsas intresserad av hur andra äter sin yoghurt. Hon har ju stängt av kommentarerna för att bara låta de 15-20 styrkekramsmongosarna slippa igenom. Hon törs inte ha öppet kommentarsfält.
Inte supersmart av Anna då Arla nu blivit uppmärksammade på just detta. ETT enda litet spons av yoghurt och matkuponger och hon lyckas se till att sabba det!

"Till den här kampanjen söker vi 2000 Buzzadorer! Som buzzador i denna kampanj får du en elektronisk kupong som du ska skriva ut och använda för att hämta ut en av yoghurtsmakerna."

Ett generöst erbjudande, som visserligen gäller den grekiska yoghurten.

Här kan man ansöka om man vill bli "ambassadör" för Arla ko. Notera att PyttipAnna bara skrivit "betalt samarbete" medan texten i faktarutan anger att det finns olika typer av samarbete, som officiell partner eller olika typer av sponsor. Jag antar hon är en inofficiell partner då. Får väl betalt av antalet klick eller nåt. Kanske hon får en yoghurt av varje sort gratis?
Citera
2021-01-11, 21:03
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ikeas-julbord
Den "stackars sminkösen", är det inte hon Julia Frändfors? Lite kul att se hur den stora stjärnan och divan Anna Toledano Book i vanlig ordning behandlar "tjänstefolk" som lite mer än luft – och några år senare är sminkösen mer känd än den stora stjärnan.

Hon som har en podd om ångest? Det kanske uppkom efter att hon mötte Tanten?
Citera
2021-01-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Martin Melin, Jessica Almenäs, Jim Gottfridsson (handbollslandslaget), Sandra Näslund (scicrossstjärna) och Niclas Wahlgren. Bland annat. Och så Anna Book. Hur tänker Arla? Jag FATTAR inte hur man vill ha henne som reklampelare? "Jag har börjat äta yoghurt". Det vet väl alla som följer henne att det inte ligger en uns sanning i.....
Anna passar inte alls in med de andra som håller på med sport och tränar. Anna är en lat kossa.
Citera
2021-01-11, 21:15
Medlem
Citat:
"Till den här kampanjen söker vi 2000 Buzzadorer! Som buzzador i denna kampanj får du en elektronisk kupong som du ska skriva ut och använda för att hämta ut en av yoghurtsmakerna."

Här kan man ansöka om man vill bli "ambassadör" för Arla ko. Notera att PyttipAnna bara skrivit "betalt samarbete" medan texten i faktarutan anger att det finns olika typer av samarbete, som officiell partner eller olika typer av sponsor. Jag antar hon är en inofficiell partner då. Får väl betalt av antalet klick eller nåt. Kanske hon får en yoghurt av varje sort gratis?

Är ”lönen” en liter yoghurt? Bättre än ingenting men den litern drygar ju inte ut hushållskassan så speciellt. En liter räcker väl knappt till hela familjen mer än en frukost.
Citera
2021-01-11, 21:15
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Suck Anna skriver för sjutton en hel djävla roman för en fjuttig yoghurt..
https://pasteboard.co/JJ9l6tX.jpg
Yoghurten känns inte som en speciellt trovärdig ersättare till Annas mackor och bullar. Anna ääälskar kolhydrater.

Det är ju för fan inte hon som skrivit det där, Anna kan inte ens stava till marknadsgenomsnitt. Kanske till nyckel håls märkt (sic).
Citera
2021-01-11, 21:18
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Tack ! Jag undrade just hur det gick till att sådana som Anna som varken har manager eller ens har någon officiella kontaktuppgifter för bokning får dessa uppdrag . Tror ju inte att Arla har letat upp henne på IG och skickat ett DM..
Men då har hon alltså hittat o sökt själv .
Citera
2021-01-11, 21:46
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Var inte den annonsen fr 2016? Tror Anna får iallafall en liter av varje smak
Citera
2021-01-11, 22:25
Medlem
obscenitets avatar
Hon ör tydligen sjuk nu också.
Oh the drama...
Citera
2021-01-11, 23:49
Medlem
Topgun855s avatar
Mjölktunnan.
Skottar hon snön som faller inatt?
Nää dom snälla grannarna gört för fettsäcken har nog ej införskaffat utr som behövs på landet.

Bo på landet jämfört med lgh hoppas vi blir ett uppvaknande i Tunnas dröm.

Bojkotta Arla_ko tills dom insett misstaget dom gjort.

Åldraringstjuvar.,Våldtäktsmän, mm kan dränka sig själva först.
Citera
2021-01-12, 01:23
Medlem
sverjevenns avatar
Det kan inte stå rätt till i huvudet på den som anlitar tjuvlögnerskan till att göra reklam för något, det får liksom motsatt effekt, och dessutom drar det ett löjets skimmer över hela arrangemanget.
Bara kolla klippen, t.ex. tonfisk och bajs eller preach motherfucker så inser en normalbegåvad att det där blir nog inte så lyckat.
Värre än Kakan H och Audi...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in