2020-08-23, 17:57
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Vad gäller den där rättegången på tisdag? Är både Felicia och Antonio kriminella? Vanessa då?
Men på riktigt? Du hänger i denna tråden och vet inte?
Felicia står åtalad för åldringsrån, eller stöld från en äldre kvinna plus innehav av droger. Hon har en egen tråd här på FB fup;en ligger där till läsning.
Vanessa är så vitt man vet laglydig
Citera
2020-08-23, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Men på riktigt? Du hänger i denna tråden och vet inte?
Felicia står åtalad för åldringsrån, eller stöld från en äldre kvinna plus innehav av droger. Hon har en egen tråd här på FB fup;en ligger där till läsning.
Vanessa är så vitt man vet laglydig
Grov stöld plus två ringa narkotikabrott enligt åtalet.
Citera
2020-08-23, 18:10
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Grov stöld plus två ringa narkotikabrott enligt åtalet.
Tackar. Mindes inte exakta brottsrubriceringen. Var ju ett tag sedan nu.

Pratade med tingsrätten i fredags och då var rättegången fortfarande spikad till tisdag, men än kan ju det ändras
Citera
2020-08-23, 18:30
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna sänder live från stranden nu, gäspar o säger om och om igen att de inte är där på semester! Bjuder på några foton

https://postimg.cc/gallery/gkYD0GW

Men fy helvete så hon ser ut på bild nr 5. Hon ser ut som kärringen som brukar sitta utanför mitt lokala Lidl.
Absolut ett avatarämne.
Citera
2020-08-23, 18:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Men fy helvete så hon ser ut på bild nr 5. Hon ser ut som kärringen som brukar sitta utanför mitt lokala Lidl.
Absolut ett avatarämne.

Jag är helt förbryllad.. Vann inte hon ett bantningsprogram, hon ar ju smällfet?
Citera
2020-08-23, 18:44
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Jag är helt förbryllad.. Vann inte hon ett bantningsprogram, hon ar ju smällfet?
Nej nej, det är bara kameran som krånglar. På de flesta bilderna ser hon ju ut som en blankpolerad Barbie... det är väl de bilderna som visar verkligheten?

Hur människan ens orkar fortsätta charaden är bortom mig...
Senast redigerad av DreamTwister 2020-08-23 kl. 18:55.
Citera
2020-08-23, 18:54
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman

Om du skulle våga dig på att gå in och titta på hennes instagram så skulle du få se bilderna på hur hon inbillar sig att hon ser ut eller hur hon önskade att hon såg ut.
Du skulle förmodligen bli mer än förbryllad.
Och jo, visst vann hon ett bantningsprogram men hon har lyckats äta upp sig till matchvikt igen.
På hennes insta finns bara bilder på mat, mat, mat, mat, Anna med filter, Anna med filter, Anna med filter, mat, mat, mat, Anna med filter, Anna med filter o s v i all oändlighet. Finns inga bilder på hur hon verkligen ser ut. Det är bara när folk härifrån tar kort när hon lajvar som man får se den bistra verkligheten.

Det blir väl så när man lever ett händelselöst liv. Hon är ju arbetslös och kunde hitta på hur mycket som helst men hon koncentrerar sig på att äta och sola solarium mitt i stekande sommarsol.
Hon tröstäter. Det kanske är det enda roliga hon har trots att hon ständigt påpekar hur lycklig hon är och hur bra hon mår.
Arma lilla människa.
Citera
2020-08-23, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Absolut ett avatarämne.
Hon är ju i 50-års åldern och levt ett tufft och hårt liv trotts allt. Men det är för hon färgar sitt gråa hår kompakt mörkbrunt/svart som gör att ögonen mattas av, hyn blir livlös och hon föråldrats 10 år. Hennes gråa hår står rakt ut redan en vecka efter frisör besöket eftersom det är en hård kant av brunsvart färg
Annas naturliga hårfärg var cendré aldrig mörk brunett. Skulle inte direkt skylta med mitt namn som hennes frisör.
Senast redigerad av Elmo78 2020-08-23 kl. 19:55.
Citera
2020-08-23, 19:06
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Fan vad ful hon har blivit Anna ser ut som en boll i ansiktet
Citera
2020-08-23, 19:07
Medlem
Heja Anna! 🤦🏻‍♀️

”De senaste två veckorna har Spanien rapporterat 152 fall per 100 000 invånare, vilket gör landet till det mest drabbade av en andra virusvåg i Europa, skriver El País.
En talesperson för regeringen säger att detta inte var att vänta förrän senare i höst.
– Epidemier är som bränder: De kan blossa upp med en gnista, men alla gnistor blir inte till bränder. Men antalet gnistor är troligen fler i Spanien än i något annat europeiskt land på grund av spontaniteten och närheten i våra personliga relationer, säger Harvard-epidemiologen Miguel Hernán till tidningen.”
Citera
2020-08-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
"Vi kallas för tjuvfamiljen " sa hon i sin live som pågår nu.
Tror nog hon läser på flashback ändå 😉

Självklart läser hon här, hon tog även upp att det är deras lägenhet och de har haft den i 21 år, detta får jag inte riktigt ihop de gifte sig 2001 och hade sannolikt ett förhållande innan men direkt efter första daten sprang de och köpt denna lägenhet? Samt så var Anna fattig som kyrkråtta och skulder hos kronofogden.
Eller?
Citera
2020-08-23, 19:13
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Självklart läser hon här, hon tog även upp att det är deras lägenhet och de har haft den i 21 år, detta får jag inte riktigt ihop de gifte sig 2001 och hade sannolikt ett förhållande innan men direkt efter första daten sprang de och köpt denna lägenhet? Samt så var Anna fattig som kyrkråtta och skulder hos kronofogden.
Eller?

Nä hon har väl tjänat miljoner på sin ABC-låt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in