Citat:
Ursprungligen postat av
Gabriel Knight
Hon låtsades vara sjuk i oktober har jag för mig. Maken och dottern gick till sina respektive jobb och skola så det var bluff och äldsta dottern fick säga att mamman var i princip dödssjuk.. Dagen efter var hon frisk som en nötkärna och höll en mastodontlive på flera timmar

Från hennes instagram den 5 oktober: "Igår fick jag lite smått chockartat veta att mitt PCR-test för covid-19 i lördags visar att jag faktiskt bär på coronaviruset. Jag tog testet då jag hade mycket stora och viktiga jobb framför mig nu närmsta tiden och det var såklart en nödvändighet och en extra försiktighetsåtgärd för både min och andras säkerhet att testa mig. Det var jag inte ensam om att göra heller, då vi alla skrivit på papper att detta såklart var en nödvändighet och förutsättning för oss alla för att kunna jobba och vara bland människor i produktion.
Jag blev dock chockad av mitt Positiva besked igår kväll, då jag inte känner mig sjuk alls, har regelbundet hela året kollat min temp, inte haft ont i kroppen, huvudvärk, feber, hosta, svårt att andas, smakbortfall mm som verkar höra corona / covid-19 till.
Gjort test för antikroppar som varit negativt."