2020-11-17, 10:38
Medlem
Skrev tidigare att hennes botox och filler börjar gå ur i ansiktet, nu livar hon svarar att hon är så påsig underögonen då hon sovit dåligt! Hon som inte läser här!

Samt berättar hon att byggarna som byggde på huset har lämnat skräp efter sig som hon nu måste ta reda på? Men herregud de flyttade in våren 2019!
Citera
2020-11-17, 10:50
Medlem
Här sitter hon och pratar om sina (flera) antikroppstester, som inte visade att hon har antikroppar?
https://youtu.be/DW1ygKc-8u4
Snacket börjar efter 8 minuter
När var hon sjuk i corona, enligt henne själv?
Senast redigerad av Litenensam 2020-11-17 kl. 10:56.
Citera
2020-11-17, 11:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Samt berättar hon att byggarna som byggde på huset har lämnat skräp efter sig som hon nu måste ta reda på? Men herregud de flyttade in våren 2019!
Det kanske var efter byggandet av Attefallshuset? Den firman kanske stoppade arbetet om de inte fick betalt.
Om det nu var firman som renoverade huset borde väl eventuell byggstädning ha klarats av direkt efter inflyttningen.

Anna har sagt att de fått det precis som de vill ha det, de fick ju bestämma allt. Var det hon som sa att det inte var så kinkigt att färgen i taket i källaren inte blev färdigmålat? Det har ju synts tydligt att det är omålat i de där spåren i betongtaken. Antingen omålat eller svartmögel.
Citera
2020-11-17, 11:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Här sitter hon och pratar om sina (flera) antikroppstester, som inte visade att hon har antikroppar?
https://youtu.be/DW1ygKc-8u4
Snacket börjar efter 8 minuter
När var hon sjuk i corona, enligt henne själv?

Hon låtsades vara sjuk i oktober har jag för mig. Maken och dottern gick till sina respektive jobb och skola så det var bluff och äldsta dottern fick säga att mamman var i princip dödssjuk.. Dagen efter var hon frisk som en nötkärna och höll en mastodontlive på flera timmar
Citera
2020-11-17, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det kanske var efter byggandet av Attefallshuset? Den firman kanske stoppade arbetet om de inte fick betalt.
Om det nu var firman som renoverade huset borde väl eventuell byggstädning ha klarats av direkt efter inflyttningen.

Anna har sagt att de fått det precis som de vill ha det, de fick ju bestämma allt. Var det hon som sa att det inte var så kinkigt att färgen i taket i källaren inte blev färdigmålat? Det har ju synts tydligt att det är omålat i de där spåren i betongtaken. Antingen omålat eller svartmögel.

Hon förtydliga att det var förra ägarens byggjobbare som lämnat skräpet och att de hade varit lovad att någon skulle ta redan på det men efter ett tag fixar man väl det själv väntar inte över 1,5 år
Citera
2020-11-17, 11:14
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon låtsades vara sjuk i oktober har jag för mig. Maken och dottern gick till sina respektive jobb och skola så det var bluff och äldsta dottern fick säga att mamman var i princip dödssjuk.. Dagen efter var hon frisk som en nötkärna och höll en mastodontlive på flera timmar

Från hennes instagram den 5 oktober: "Igår fick jag lite smått chockartat veta att mitt PCR-test för covid-19 i lördags visar att jag faktiskt bär på coronaviruset. Jag tog testet då jag hade mycket stora och viktiga jobb framför mig nu närmsta tiden och det var såklart en nödvändighet och en extra försiktighetsåtgärd för både min och andras säkerhet att testa mig. Det var jag inte ensam om att göra heller, då vi alla skrivit på papper att detta såklart var en nödvändighet och förutsättning för oss alla för att kunna jobba och vara bland människor i produktion.
Jag blev dock chockad av mitt Positiva besked igår kväll, då jag inte känner mig sjuk alls, har regelbundet hela året kollat min temp, inte haft ont i kroppen, huvudvärk, feber, hosta, svårt att andas, smakbortfall mm som verkar höra corona / covid-19 till.
Gjort test för antikroppar som varit negativt."
Citera
2020-11-17, 11:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Födde hon sina telingar som man brukar eller var det med kejsarsnitt? Har hon inte berättat om några förlossningsanekdoter när hon lajvar?
Äntligen utrett! Ett tag var jag bara säker på att hon snittats när de 2 yngsta föddes. Hittade nu en gråtintervju hos Malou där Anna berättar om 3 kejsarsnitt.
Undrar varför hon beviljades snitt? Grät sig till det?
Citera
2020-11-17, 11:22
Medlem
Nu är tanden åter på plats, får vi se hur länge den sitter denna gång!
Citera
2020-11-17, 11:22
Medlem
Spjernes avatar
Live... igen...
Citera
2020-11-17, 11:37
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon förtydliga att det var förra ägarens byggjobbare som lämnat skräpet och att de hade varit lovad att någon skulle ta redan på det men efter ett tag fixar man väl det själv väntar inte över 1,5 år
Var finns den enorma tippen? Vi har ju sen inflyttningen sett det mesta av tomten och jag har inte sett annat skräp än det som låg runt Attefallshuset och en liten ranglig bod i utkanten av tomten.

Så många i hushållet - de hade lätt samlat ihop allt skräp på 1 timme. Hur fick de hem stolparna till pergolan? Om de äger/lånat en liten släpkärra hade de kunnat passa på att köra bort skräpet.

Om det fanns en skriftlig överenskommelse om att firman skulle städa borde väl Anna ha kunnat ryta till. Var det inte hon som skröt i en live om nåt hon fick ta tag i för hon var inte nån man gav sig på ostraffat. Det lät som resten av familjen var mesiga syltryggar och Anna den enda som klarade att ta en fight med hantverkare eller vad det var. Hon visade ju det tydligt i Arga snickaren när det gällde det spräckta handfatet.
Citera
2020-11-17, 12:09
Medlem
Nu är det live!
Citera
2020-11-17, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Nu är det live!

Har varit live över en timme. Kanske kan hon slå sitt gamla rekord på, vad var det, fyra-fem timmar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in