2020-12-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beebopalula
Alltså, jag kanske överreagerar, men jag retar mig något kopiöst på hur Anna så uppenbart hyllar Felicia hela tiden som favoritbarnet. De andra då? Vanessa som hon mobbar? Det enda av hennes "barn" som faktiskt sköter sig. De andra två har ju Anna misslyckats som morsa med totalt. Hon har ju förstört dem precis som alkismorsan förstörde Anna...

Och vad är det för sjuk hangup Anna fått på att hela tiden tjata om atr hon duschat och luktar gott? Bara för en kommentar från Johannes Brost!?

Varför har hon detta behov av att visa upp sin säng som om den vore något extraordinärt!??

Jag tror att Vanessa inte vill synas på Annas sociala medier och Anna försöker vara henne till lags.
Citera
2020-12-17, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Jag tror att Vanessa inte vill synas på Annas sociala medier och Anna försöker vara henne till lags.

Det är rätt uppenbart. Fast Anna skiter ju vanligtvis i det ändå och trycker upp mobilen mot stackars Vanessa. Hennes sätt att göra en höna av minsta fjäder förbluffar mig för övrigt. 50 år gammal och hon hakar upp sig så in i norden på minsta grej. Johannes Brost sa nåt om att hon luktade illa= Anna måste flera år efter gång på gång påpeka att hon luktar gott. Någon fäller en kommentar om recept= Anna går bärsärk i flera veckor efteråt. Någon antyder att hon gömmer sig bakom en stol= Anna lägger upp typ 100 stories (nåja) där hon hakat upp sig på detta. Sådär håller det på. Att Anna inte dött av hjärnblödning är för mig en gåta. Borde man inte vid 50 års ålder ha lärt sig att välja sina strider och inte ta allt så allvarligt? Bra förebild, morsan som förstört sina barn, precis som alkismorsan förstörde Anna...
Citera
2020-12-17, 18:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Det är rätt uppenbart. Fast Anna skiter ju vanligtvis i det ändå och trycker upp mobilen mot stackars Vanessa. Hennes sätt att göra en höna av minsta fjäder förbluffar mig för övrigt. 50 år gammal och hon hakar upp sig så in i norden på minsta grej. Johannes Brost sa nåt om att hon luktade illa= Anna måste flera år efter gång på gång påpeka att hon luktar gott. Någon fäller en kommentar om recept= Anna går bärsärk i flera veckor efteråt. Någon antyder att hon gömmer sig bakom en stol= Anna lägger upp typ 100 stories (nåja) där hon hakat upp sig på detta. Sådär håller det på. Att Anna inte dött av hjärnblödning är för mig en gåta. Borde man inte vid 50 års ålder ha lärt sig att välja sina strider och inte ta allt så allvarligt? Bra förebild, morsan som förstört sina barn, precis som alkismorsan förstörde Anna...

Anna är ju en professionell ältare av rang.
Det kan hon ju lägga upp på sitt CV.
Inte för att jag vet vad hon ska kunna använda erfarenheten till.
Men hon ältar ju dagarna i ända.
Man skulle ju kunna tro att Anna har gott minne. Men inte då, hon minns bara sånt hon tycker är i hennes tycke fel, allt annat glömmer hon.. Inte speciellt bra om man ljuger..
Citera
2020-12-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northenlights
Går nog inte så bra för tunnan på memmo. Nu är det 50% rea
ALLA andra Svenska artister, sångare, sångerskor, musiker, kockar m.fl kämpar just nu med att dra in pengar till musikhjälpen för att hjälpa andra med välgörenhet. Vad händer då? Jo Tooken slår på stora trumman för att dra in deg till sig själv :-) .. Lite humor ändå.
- Vet du vad du har Tooken?
-Vad då?
- Taskig tajming!
-va? Vad är det?
Citera
2020-12-17, 19:21
Medlem
Citat:
Alltså, jag kanske överreagerar, men jag retar mig något kopiöst på hur Anna så uppenbart hyllar Felicia hela tiden som favoritbarnet. De andra då? Vanessa som hon mobbar? Det enda av hennes "barn" som faktiskt sköter sig. De andra två har ju Anna misslyckats som morsa med totalt. Hon har ju förstört dem precis som alkismorsan förstörde Anna...

Och vad är det för sjuk hangup Anna fått på att hela tiden tjata om atr hon duschat och luktar gott? Bara för en kommentar från Johannes Brost!?

Varför har hon detta behov av att visa upp sin säng som om den vore något extraordinärt!??

Läste att det är otroligt vanligt att narcissister har favoritbarn. De utser också gärna en hackkyckling bland syskonen och vänder de andra mot den. Bara för att det känns gött.
Citera
2020-12-17, 19:24
Medlem
Jag tycker att det är så jävla roligt att Anna redan rear sina hälsningar att det bubblar i magen 🤣. Vad bra det gick! Har hon inte pengar till julklappar?
Citera
2020-12-17, 20:43
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Läste att det är otroligt vanligt att narcissister har favoritbarn. De utser också gärna en hackkyckling bland syskonen och vänder de andra mot den. Bara för att det känns gött.

Helt rätt! Fy fan vilken person hon är!
Jag jag jag hela tiden.
Nä hon kan gott ta ett vanligt arbete som oss andra..
Citera
2020-12-17, 21:27
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna besöker olika frisörer varje gång , hon visar upp tio bilder på sina vuxna döttrar när de fixar håret.Han tror att hon är en stjärna och ger henne rabatt.Felicia är en kopia av sin mor i allt ,hon tror också att hon är något. En kvinna på 29 år som bara haft tillfälliga anställningar Förmodlingen fått sparken på grund av att hon stulit på sina jobb. Anna borde oroa sig för att dottern bara går hemma . Felicia kommer aldrig få ett jobb med de meriter hon har och är långtidsarbetslös. Hon kommer inte heller att få ärva Roberto så om jag vore Anna skulle jag vara orolig för min dotter och inte hela tiden hylla henne som hon gör. Jag hoppas verkligen att Robertos far skrivit huset som enskild egendom på Roberto så arvet går direkt till de biologiska barnen.
Anna är orolig, jätteorolig, och försöker peppa Felicia allt hon kan. Men trillar ner själv gång på gång för hon är jätteorolig. Felicia gör allt hon kan att göra något för att vara till nytta men de går bara där och nöter på varandra. Anna skulle vilja vara själv, med Roberto och Vanessa som snart flyttar. Anna skulle vilja ha lite ro och lite roligt istället för att vara orolig.
Citera
2020-12-17, 21:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Helt rätt! Fy fan vilken person hon är!
Jag jag jag hela tiden.
Nä hon kan gott ta ett vanligt arbete som oss andra..
Hon kommer aldrig göra det, hon kommer vara arbetslös till graven.
Citera
2020-12-17, 21:55
Medlem
cece123s avatar
Trots all vädjan om restriktioner vid skönhetsbesök, som är inte medicinskt berättigade så ska Anna till v a r j e pris fixa sig eller så tycker hon att någon annan i familjen behöver det.
Som tex Felicia som undvikit hårfrissan i över 2 år, därför är det bäst att fixa håret mitt under v ä r s t a Pandemin.
I Annas ögon är Anna ju en räddande ängel, hon stöttar ju
företagen.. och pandemin..
Hon gör ju reklam för dem, the BIG Star..
Stor är ju Anna onekligen.. Fysiskt..
Mer sjukdom till folket.. Är väl Annas grej.
Hon är lika självcentrerad som moroten i väst..
Så djävla ego, varför inte ge pengar i julklapp, istället för att lyfta sig själv hela tiden.
Anna är verkligen 🤮🤮🤮
Citera
2020-12-18, 05:45
Medlem
För tunnan duger inte ortens frisör, nä fiiiint ska de va på självaste Östermalm, adelns högborg. Instainlägget är åter dränkt med pinsamt fjäsk och emojis som alltid. Vem gör så mer än kärringen? Å munskydden syntes inte till överhuvudtaget på någon, inte ens frisören. Fin julklapp det där från allas vår white trash drottning.
Jo solariumet på orten verkade duga förr, finns väl inget på Östermalm eller... Va länge sedan hon grillade fläsket där, är hon portad??
Citera
2020-12-18, 06:49
Medlem
Ärligt talat, vem fan är så sjuk att man betalar för att få en personlig hälsning av Anna Book?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in