2020-10-31, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Jag tänker att Vanessa kanske inte vill vara med i mamma Annas live och därför skickar sin syster.
Mer troligtvis att Att Vanessa är småmobbad av sin diva till mor och då skickar in sin stora syster.
Citera
2020-10-31, 19:32
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Minette Tigerfalk, Åza Brennander och My Martens är samma skrot o korn som Anna Book. Falska manipulativa mytomaner som gör ALLT för uppmärksamhet. Vilken normal människa sitter o skriver på sociala medier bara några timmar efter sin makes bortgång!? Helt jävla sjukt!

Ja, de förtjänar varandra.
Citera
2020-10-31, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 86SannaPanna86
Hahaha... magiskt!

Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Minette Tigerfalk, Åza Brennander och My Martens är samma skrot o korn som Anna Book. Falska manipulativa mytomaner som gör ALLT för uppmärksamhet. Vilken normal människa sitter o skriver på sociala medier bara några timmar efter sin makes bortgång!? Helt jävla sjukt!
Håller helt med dig, de passar ihop alla fyra
Citera
2020-10-31, 19:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Mer troligtvis att Att Vanessa är småmobbad av sin diva till mor och då skickar in sin stora syster.

Precis, skamligt är vad det är!!
Det är bara stora systern som blir hyllad för att hon är mamman upp i dagen medan Vanessa inte räknas utan blir kallad råtta och annat kränkande. Inte underligt att hon går stora omvägar för att inte skapa någon konflikt med "den ömma Modern".
Citera
2020-10-31, 21:25
Medlem
Magictrixs avatar
Nu har hon varit på en kyrkogård i alla fall. Sent och kolmörkt. Vet inte vems grav det var? Frank Anderssons kanske? Hon skriver att hon alltid åker dit så här års. Så originellt. Men bra i alla fall🎩
Citera
2020-10-31, 21:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu har hon varit på en kyrkogård i alla fall. Sent och kolmörkt. Vet inte vems grav det var? Frank Anderssons kanske? Hon skriver att hon alltid åker dit så här års. Så originellt. Men bra i alla fall🎩

Det bör väl vara mammans grav?
Citera
2020-10-31, 21:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Varför åker hon iväg dit så här sent på kvällen?
Citera
2020-10-31, 21:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Och/Eller Robertos mamma.
Har för mig att Anna nämnt att hennes älskade mor ligger begravd på Skogskyrkogården.
Man har ju blivit ombedd att inte gå till kyrkogården och trängas pga corona, på kvällstid är det färre folk ute.
Citera
2020-10-31, 21:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Hon vill inte att nån ska se hur hon ser ut på riktigt?
Citera
2020-10-31, 21:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Och/Eller Robertos mamma.
Har för mig att Anna nämnt att hennes älskade mor ligger begravd på Skogskyrkogården.
Man har ju blivit ombedd att inte gå till kyrkogården och trängas pga corona, på kvällstid är det färre folk ute.

Oj då, just det jag hade glömt de hårdare restriktionerna i Stockholm.
Då förstår jag varför hon väntade tills nu. Ja hennes eller Robertos mamma var det nog de tände ett ljus för.
Citera
2020-10-31, 22:02
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Oj då, just det jag hade glömt de hårdare restriktionerna i Stockholm.
Det har nog Anna och många andra i Stockholms län också gjort.
Citera
2020-10-31, 22:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det har nog Anna och många andra i Stockholms län också gjort.

Ja jag är rädd för det. Tur att man bor på en mindre ort så det är lättare att hålla sig hemma och inne utan att folk tycker man är tokig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in